برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سکوت مطلق خبری
آلبوم «یه دنیا حرف» با صدای «مهدی یغمایی» منتشر شد
موسیقی ما – وحید لشکری: پاییز سال گذشته دموی آلبوم«یه دنیا حرف» منتشر شد اما ماهها گذشت و این مجموعه با وجود دریافت تمامی مجوزها توسط تهیه کننده در بازار توزیع نشد. مشکلات بین «مهدی یغمایی» و «رامین بصیرت نیا» تهیه کننده او تا حدی شدت پیدا کرد که این خواننده رسما اعلام کرد من دیگر با هیچ تهیه کننده ای قرارداد ندارم و قید انتشار آلبوم یه دنیا حرف را زده ام. در یک اتفاق کاملا غیر حرفه ای از صبح روز چهارشنبه 19 تیر این آلبوم از سوی تهیه کننده و در یک سکوت خبری مطلق با قطعه روانه بازار شد. «حس عجیب» ، «چه کردی» ، «حسادت» و «یه دنیا حرف» و... از جمله قطعات این آلبوم است. در بخش آهنگ و تنظیم آن «مهدی یغمایی» ، «میلاد اکبری» ، «پوریا حیدری» ، «سعید سام» و «بابک وزیری» حضور دارند و ترانه های آلبوم از سروده های «علی بحرینی» ، «مهشاد عرب» ، «مهدیه عرب» ، «حامد صوفی پور» ، «نیلوفر کولی وند» و «پوریا ربیعی» می باشد. از سوی دیگر همزمان با کمرنگ شدن احتمال انتشار این اثر یغمایی کار بر روی آلبوم دیگری را آغاز کرد که کار ساخت آن به تهیه کنندگی«حامد سلگی» هشتاد در صد پیشرفت داشته است و تا پاییز امسال عرضه خواهد شد.

به این ترتیب در یک اتفاق کم سابقه ظرف کمتر از شش ماه از یک خواننده دو آلبوم با دو تهیه کننده متفاوت خواهیم شنید! با توجه به مسائل موجود تقریبا هیچ کس به انتشار این آلبوم امید نداشت اما حال باید دید چه حاشیه هایی پیرامون نخستین آلبوم یغمایی پیش می آید.

خبردیگر درباره مهدی یغمایی این است که نخستین کنسرت او قطعا در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد تا اتفاقات جالب و البته تلخ او پیرامون این هنرمند بی حاشیه تکمیل شود. خواننده قطعه«حس می کنم تورو» در این رابطه به سایت«موسیقی ما» گفت:«چندی پیش در برخی رسانه ها یکی از روزهای شهریورماه به عنوان زمان و یکی از سالن ها به عنوان محل برگزاری کنسرت اعلام شده بود اما به دلیل اینکه در تدارک یک برنامه متفاوت و خاص هستیم در آن تاریخ به روی صحنه نخواهم رفت. اما اجرای شهریور ما قطعی است مگر اینکه اتفاقی رخ بدهد و کلا من را ممنوع الکار کنند! تا کنون بیش از ده قطعه را تمرین کرده ایم و بین پانزده الی هفده قطعه را برای این کنسرت آماده کرده ایم و می خواهیم مردم در طول مدت کنسرت فقط موسیقی بشنوند نه اینکه نیمی از وقت کنسرت با صحبت های خواننده پر شود. این قول را می دهم که این کنسرت متفاوت خواهد بود و در صورت قطعی شدن روز و مکان برگزاری فقط از طریق سایت«موسیقی ما» اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهم داد. این نکته را نیز باید بیان کنم که تمام اجراهای آینده ما منوط به کنسرت شهریور ماه و استقبالی که از آن به عمل می آید خواهد بود. اگر استقبال آن گونه که می خواهیم باشد ما را برای اجرای برنامه های بهتر دلگرم خواهد کرد».

مهدی یغمایی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که «رامین بصیرت نیا» بتواند برای او مشکلی در برگزاری کنسرت ایجاد کند گفت:« امکان ندارد ایشان بتواند کاری انجام بدهد. چون من «مهدی یغمایی» با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی قرارداد ندارم که او بتواند برای اجرای کنسرت من مشکلی ایجاد کند. تمام قطعاتی که در این برنامه اجرا خواهم کرد کاملا به خودم تعلق دارد.»

وی همچنین در رابطه به ماجرای هک شدن صفحه شخصی اش خاطر نشان کرد:«من دیگر این مساله را رها کرده ام زیرا به هر حال برای تمام هنرمندان به نوعی این اتفاقات رخ داده است ولی چقدر خوب است که این مسائل نباشد و همه چیز به صورت سالم و خوب پیش برود و هیچ کسی در این راه تخریب نشود». ظاهرا مهدی یغمایی توانسته است تا حدودی خودش را از بحرانی که مدتهاست توسط برخی از تهیه کننده ها و شرکت های پخش به وجود آمده است نجات بدهد.

اما اگر آلبوم یه دنیا حرف با تاخیر 9 ماهه و بدین شکل به دست مخاطبان نمی رسید یقینا با اتفاقات بهتری برای هر دو طرف درگیر این ماجرا همراه می شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1392 - 12:33

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 13:23

باید به حال بعضی تهیه کنندگان تاسف خورد...

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 13:52

به به خیلی خوشحال شدم ایشالا که شیشو هشت نخونده باشه.

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 17:28

من فکر میکنم نسبت به آلبوم های بازار قدرت کمی داشته باشه ، ملودی ها و تنظیم ها نسبتا خوبه آهنگ اول انرژی یک آلبوم رو نشون میده اما اصلا تو این آلبوم خوب نبود .
نمیدونم چرا از تنظیم کننده های خوبی مثل کوشان حداد ، سیروان خسروی و مهران عباسی و .... هیچ اسمی دیده نشده ؟ مهدی یغمایی در حد اسم خودش چرا عمل نکرده ؟
در هر صورت آلبومی متعادل و خیلی زود فراموش خواهد شد متاسفانه .

ممنون .

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 18:59

یکی از بهترین های ایران!!!!
عشق است مهدی یغمایی!!!!!!!!!!!

جمعه 21 تیر 1392 - 00:45

آلبوم خوبی بود...دل نشین بود....فقط تنظیم ها یکم جالب نبود عوضش ترانه ها خوب بودن...

جمعه 21 تیر 1392 - 00:51

من برنامه ی ساعت 25 ایشون رو دیدم جالب که اون جا هم صحبتی از البوم نبود

جمعه 21 تیر 1392 - 01:50

یادم باشه فردا بخرمش

جمعه 21 تیر 1392 - 02:22

البوم خوبیه.ولی کاش روش بیشتر کار میشد

جمعه 21 تیر 1392 - 05:06

مممنوووون، موووفق باشی

جمعه 21 تیر 1392 - 05:38

کلیت البوم خوب بود اما میتونست بهتر باشه مخصوصا تو نحوه چینش اهنگها.تنظیمهای سعید سام و پوریا حیدری خوب بودن اما نه عالی.میشد بهترم باشه به شخصه انتظارم از مهدی یغمایی عزیز خیلی بیشتر بود.مهدی صداش عالی و دلنشینه.بهتره تو البوم بعدی با کوشان حداد سیروان خسروی ارون حسینی کار کنه البته با یکیشون.تو قسمت ملودی بنظرم میتونه از شهاب رمضان یا مهدی یراحی استفاده کنه.با ارزوی بهترینها برای مهدی یغمایی دوست داشتنی

جمعه 21 تیر 1392 - 10:19

بچه ها خواهش ميكنم.اين البوم كجا هست؟كه منم برم بخرم

جمعه 21 تیر 1392 - 11:03

ایشاالله خوب باشه

جمعه 21 تیر 1392 - 15:44

صدای ایشون بسیار زیبا و دلنشینه و در کارشون بسار مسلط هستند ولی البومشون در حد توانایی ایشون نبود
انشالا البوم بعدیشون زیبا باشه

جمعه 21 تیر 1392 - 21:09

امیدوارم هوداراش راضی باشن

سه شنبه 25 تیر 1392 - 01:54

آلبوم خوب و دلنشینی بود.

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 05:14

صدای مهدی یغمایی یکی از ناب ترینهاست.اما ملودی و تنظیم اصلا در حد صدای این هنرمند نبود.این نظر 90 درصد شنونده هاست.نمیدونم چرا اهمیت نمیدن به مخاطب؟تمامی ملودیها تاریخ انقضا دارن و برای چند روز شنیدن ساخته شده.در حالی که صدای این خواننده میتونه در تاریخ موسیقی ایران ماندگار بشه...برای مهدی آرزوی فردایی آفتابی تر و بهتر دارم...

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 06:13

قطعه روزای بدون تو در این آلبوم خودش یک دنیا حرف داشت.با تمامی نظرات مخالفی که بابت ملودیها و تنظیم داشتم باید تشکر کنم برای دو قطعه روزای بدون تو و یادته.این دو قطعه به حق آبروداری کردند.وقتی روزای بدون تو رو گوش کردم از ته دل اشک ریختم و در حدود 4 دقیقه اهنگ زندگی کردم و از اینکه زود تموم شد ناراحت شدم.مهدی یغمایی واقعی رو میشه در این قطعه پیدا کرد.کاش همه آلبوم مثل همین آهنگ بود.....

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 06:21

قطعه روزای بدون تو در این آلبوم به حق صدا و توانایی مهدی یغمایی رو به رخ میکشید.ای کاش همه آلبوم مثل همین کار قوی بود.در حدود 4 دقیقه این آهنگ از ته دل اشک ریختم.واقعا زیبا بود....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «یه دنیا حرف» با صدای «مهدی یغمایی» منتشر شد | موسیقی ما