برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیام صالحی: تا زمان انتشار آلبوم جدید قصد برگزاری کنسرت ندارم
در گفتگو با سایت«موسیقی ما» عنوان شد:
پیام صالحی: تا زمان انتشار آلبوم جدید قصد برگزاری کنسرت ندارم
موسیقی ما – وحید لشکری: چند روز پیش قطعه«مهم نیست» با صدای«پیام صالحی» منتشر شد که بازخوردهای متفاوتی را به دنبال داشت . او در بخش ترانه و آهنگ و تنظیم با چهره های جدیدی همکاری کرده بود. به بهانه فعالیتهای این روزها و شروع همکاری پیام صالحی با «یاحا کاشانی» با او به گفتگو نشستیم که در ادامه می خوانید:
 
  • *چرا برای ساخت قطعه«مهم نیست» به سراغ یک تیم کاری جدید رفتید؟
با اینکه قطعه «مهم نیست» با استقبال خوبی همراه شد ولی از ایده آل های من فاصله داشت و قول می دهم در آینده کارهای متفاوت تری را ارائه کنم. من سالها کار تیمی انجام داده بودم و پس از انتشار آلبوم اول متوجه شدم که مخاطبان نسبت به کار شخصی من چه دیدگاهی دارند. رمز موفقیت در هر کاری این است که باید بدون تعصب و غرور به روز فعالیت کنید و با بررسی نقاط ضعف و قوت به نتایج بهتر برسید. من در این مدت مسائل و آدم های مختلف را تجربه کردم و به هرحال ارتباطاتی ایجاد کردم و به توانایی های خودم نیز بیشتر پی بردم. الان مدیر برنامه ها و مدیر هنری من آقای «یاحا کاشانی» است که از او تشکر می کنم چون بیشتر وقت خود را روی آلبوم جدیدم گذاشته است. این تازه ابتدای تغییرات در کارهای من است و به زودی یک کار اسلو با صدای بنده و یاحا منتشر خواهد شد که پیش بینی موفقیت بیشتری را برای آن داریم.
 
  • *چه شد که «یاحا کاشانی» را انتخاب کردید؟
به دنبال شخصی بودم که متوجه حرف های من باشد و بتوانم با وی هماهنگ باشم. دوستان دیگر خوب بودند ولی پیدا کردن شخصی که با او دیدگاههای مشترک داشته باشم سخت بود و خدا را شکر همکاری من و یاحا آغاز شد. اگر به آثار موجود در بازار نگاه کنیم اغلب خواننده هایی موفق هستند که یا خودشان شعر می گویند و کارها را خودشان انجام می دهند یا با کسی برای قطعات آلبوم همفکری کرده اند. اکنون شرایط ما به این شکل است و تا کنون نتایج مثبت داشته ایم و انشالله با ترانه و ملودی های جدید در خدمت مخاطبانی خواهیم بود که همیشه نسبت به من لطف داشته و دارند.
 
  • *آینده این همکاری را چگونه می بینید؟
خیلی روشن است. زیرا فارغ از هرگونه انتظاری خیلی از مشکلات حل شده اند و من سالهای سال در موسیقی بودم و می دانم که چگونه باید کار را انجام داد. یاحا بسیار خوش ذوق است و محرکی مثل من می خواست و من هم به چنین محرکی احتیاج داشتم که بتواند با توجه به مشغله هایی که دارم موسیقی ام را به روز نگه دارد و اتفاقات خوبی را ترتیب بدهد.
 
  • *در مورد آلبوم جدید چه جزئیاتی را می توانید بیان کنید؟
دومین آلبوم بنده با حضور یک تیم حرفه ای منتشر خواهد شد و قرار پنج یا شش ترانه از سروده های یاحا باشد. فعلا حضور«بابک جهانبخش» ، «مازیار فلاحی» ، «کوشان حداد» و «انوشیروان تقوی» در آلبوم جدید ام قطعی شده است و به زودی دوستان موزیسین خوب دیگری هم به جمع ما می پیوندند.
 
  • *از کنسرت های شخصی تان چه خبر؟
گروه «آریان» متاسفانه فعالیت چندانی ندارد ولی طرفدارهای آن همیشه نسبت به من لطف دارند. پیرو اتفاقات گذشته ای که رخ داد و بر ما خیلی سخت گذشت تا زمان انتشار آلبوم جدید قصد برگزاری کنسرت ندارم. از سوی دیگر می خواهم از ریشه کارها را قوی انجام بدهم و تا مخاطبان بیشتر بتوانند ارتباط برقرار کنند. در آلبوم جدید ترانه هایی خوانده ام که مخاطبان شگفت زده خواهند شد و با همفکری هایی که داشتیم به این تیپ ترانه ها و ملودی ها رسیدیم. سعی بر این دارم علاوه بر حفظ مخاطبان قبلی و طرفداران گروه«آریان» بتوانم عزیزان جدیدی را به این جمع اضافه کنم. دوست ندارم کار عادی انجام بدهم و می خواهم این بار برای کنسرت اتفاقات خاص و متفاوتی را رقم بزنم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1392 - 00:36

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 24 تیر 1392 - 10:22

موفق باشی پیام جان
در آلبوم قبلیتون ضعفهایی در تنظیم وجود داشت که پیشبینی میشه با این تیم(کوشان حداد و انوشیروان تقوی)دیگه هیچ ضعفی وجود نداشته باشه
فرم صدات رو خیلی دوست دارم اما کاش بیشتر پخته میشد واسه این آلبوم مشتاقیم ببینیم چه کردی

دوشنبه 24 تیر 1392 - 13:30

پیام صالحی از روزای خوبش با موسیقی فاصله گرفته که امیدوارم با آلبوم جدیدش بتونه دوباره برگرده به روزای خوبش

دوشنبه 24 تیر 1392 - 14:16

اقاي صالحي شما بدون اريان و مخصوصا علي بهلوان نمي تونيو موفق باشيد

دوشنبه 24 تیر 1392 - 15:45

نمیدونم چرا اصلا به دلم نمیشینه
یه قیافه ی مغرورانه ای داره

دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:38

امیدوارم موفق باشید چه با اریان چه بی اریان
البته با اریان بیشتر

دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:44

ماندگار بودن خوبه اما نه به قیمت تکرار ی شدن.با تشکر اگه .....

دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:31

موفق باشی

دوشنبه 24 تیر 1392 - 23:12

چرا بدون آقای پهلوان موفق نمیشن؟از کجا میدونید،شاید آقای پهلوان هم بخوان اونجا به فعالیتشون ادامه بدن...اونوقت به آقای پهلوان میگید بدون آقای صالحی موفق نمیشی؟؟...اعضای آریان نمیتونن فعالیت های روزمره شونو تعطیل کنن تا اینکه البوم بیاد...من مطمئن هستم آقای صالحی در کارشون موفق میشن

سه شنبه 25 تیر 1392 - 01:43

حضور کوشان حداد کیفیت البوم رو بالا میبره

چهارشنبه 26 تیر 1392 - 00:25

خوب بود که آقای صالحی مثل گذشته از شعرهای خودشون در ترانه ها استفاده می کردن...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیام صالحی: تا زمان انتشار آلبوم جدید قصد برگزاری کنسرت ندارم | موسیقی ما