برنامه یاد بعضی نفرات
 
اندیشه فولادوند
با موسیقی «کارن همایونفر» و شعر و صدای «اندیشه فولادوند»؛
آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» منتشر شد
موسیقی ما – وحید لشکری: آلبوم موسیقی «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» از سوی شرکت «فرهیختگان عصر هنر» و به تهیه کنندگی «علیرضا عزیزی» از اواسط هفته گذشته در بازار توزیع شده است. این آلبوم یک منظومه صوتی براساس اشعار و اجرای «اندیشه فولادوند» و آهنگسازی «کارن همایونفر» است که جزئیات جالبی دارد. اشعار این مجموعه مضمون دفاع مقدس دارد که روایتگر نسل پس از جنگ و نگاه آنها نسبت دفاع مقدس است و به نوعی درد دل این نسل می باشد. ارکان سازنده این آلبوم هم یکی متولد دهه چهل و دیگری متولد دهه شصت و ایام جنگ است اما چندان نسبت به سبک کاری یکدیگر غریبه نیستند.

یکی از موفق ترین تجربه های اخیر این دو هنرمند آلبوم «خاطرات مبهم» با صدای «رضا یزدانی» می باشد که اسفند سال گذشته منتشر شد. آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» فصل جدیدی از فعالیت های هنری اندیشه فولادوند می باشد که اغلب توانسته نظر مثبت اهالی موسیقی و شعر را به آثار خود جلب نماید. پس از سینما و شعر او این بار صدا و شعر و ادبیات را همزمان تجربه می کند.

اما کارن همایونفر در گذشته تجربه حضور در آلبوم هایی از این دست را داشته و باید دید که او با این تجربه چطور مورد قضاوت اهالی موسیقی قرار خواهد گرفت.

در این مجموعه «علی جعفری پویان» و «میلاد عدل» به نوازندگی پرداخته اند. این آلبوم که قبلا با عنوان «شلیک کن رفیق» به مخاطبان معرفی شده بود بسته بندی متفاوتی دارد که به شکل یک کتاب عرضه شده است و علاوه بر بیوگرافی کامل کارن همایونفر و اندیشه فولادوند، دربر گیرنده متن تمامی اشعار نیز هست.

مراسم رونمایی از این آلبوم قرار است چهارشنبه این هفته و در قالب جشنواره موسیقی مقاومت با حضور همایونفر و فولادوند برگزار شود.

گفتگوی مفصل سایت «موسیقی ما» با «کارن همایونفر» فردا منتشر خواهد شد و ضمنا از شما مخاطبان فهیم تقاضا داریم که به مانند گذشته نسخه اصلی این آلبوم را تهیه کنید. 

طی روزهای آینده با «اندیشه فولادوند» پیرامون این آلبوم و سایر فعالیت‌های هنری وی گفت‌وگویی انجام خواهیم داد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مرداد 1392 - 02:32

دیدگاه‌ها

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 22:17

واقعا از این اتفاق کف کردم

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 00:05

«یک خیابان سهم یک افسانه نیست»

اسم خیلی خوبی رو انتخاب کردن من حتما اورجینال تهیه میکنم چون دوست دارم بدونم که چه اتفاقی رو رقم زدن

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 19:54

اندیشه فولاد وند از ترانه سرایان خوب و باسواد کشورمونه... حتما با موسیقی کارن همایونفر جذابتر هم اشعار ایشون شنیده خواهند شد....

چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 00:37

یعنی دارم درست مشینوم یا دارم درست میخونم.....بابا این مرداد ماه ماه فقط آلبوم بیرون اومده نه با این که نمیاد نه به اینکه میاد چندتا چندتا ما هم مجبویم بریم بخریم دیگه .....ممنون ازشون...

چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 14:58

درود بر سرکار خانم فولادوند
ایشا ا... همیشه موفق و پیروز باشند

پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 13:27

با سلام به همه دوستان عزیز
از اینکه تو حمایت ما هستید با خرید پک های اصلی و اورجینال تشکر میکنم

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 21:41

جالبه!
بله سهم اون شهدا این نبود که فقط یک خیابان به اسمشون بشه، حداقل احترامی که می شد براشون گذاشت این بود که کسی یادآورشون باشه که خودش به شعارهایی که اونها براش جون دادن پایبند باشه!
این خانم با این آرایش خودش داغی روی دل شهدا!!! این تناقض رو چطور هضمش کنیم؟!!!

یکشنبه 5 آبان 1392 - 15:29

به همه دوستان پيشنهاد مي كنم حداقل 5 بار به اشعار اين آلبوم گوش كنن. البته من خودم در نهايت اشعارو نوشتم و هربار انگار نكته تازه اي يادآوري ميشه .
واقعا زيبا بود خيلي خيلي لذت بردم .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» منتشر شد | موسیقی ما