برنامه یاد بعضی نفرات
 
میثم مروستی: این بار حرف خودم را زیر پا گذاشتم!
در گفتگو با«میثم مروستی» به بهانه شروع همکاری با «محسن یگانه»عنوان شد:
میثم مروستی: این بار حرف خودم را زیر پا گذاشتم!
موسیقی ما – امید شایان: در هفته گذشته شروع همکاری «میثم مروستی» با ارکستر «محسن یگانه» به عنوان سولیست ویولن خبرساز بود. چرا که برنده تندیس طلایی بهترین نوازنده از اولین جشن سالانه «موسیقی ما» پس از جدایی از گروه «احسان خواجه امیری» با قاطعیت اعلام کرده بود که دیگر با هیچ خواننده ای روی استیج نمی رود. با میثم مروستی گپ زدیم و این موزیسین بی حاشیه در گفتگو با سایت «موسیقی ما» ضمن بیان دلایل شروع این همکاری به تشریح فعالیت های آینده خود پرداخت.

*آیا از قبل با «محسن یگانه» آشنایی داشتید و اینکه این همکاری چگونه آغاز شد؟
پیش از این با «محسن یگانه» آشنایی و ارتباطی نداشتم ولی شروع همکاری از طریق آقای «علی ثابت» بود. ایشان پیشنهاد را مطرح کردند و من هم سفری در پیش داشتم ولی او گفت به یک نوازنده ویولن احتیاج دارند و برایشان هم مقدور نبود که با شخص دیگری همکاری داشته باشند. به دلیل دوستی دیرینه ای که با خود علی داشتم و دوستش دارم قبول کردم که در این دوره از کنسرت های محسن تا ماه محرم یعنی در حد همین دو ماه به آنها کمک کنم.

*امکان بیشتر شدن زمان این همکاری وجود دارد؟
بعید می دانم چون پروژه های خودم نیز کم کم شروع می شود. چند ماه است که کمتر فعالیت می کنم ولی کلا قصد نداشتم که با هیچ خواننده ای به عنوان نوازنده همکاری کنم. اما شرایطی پیش آمد که دوست داشتم کمک کنم و کارهای محسن را نیز دوست دارم و آشنایی با علی ثابت نیز همگی زمینه ساز این فعالیت مشترک بود.

*بعد از جدایی شما از گروه «احسان خواجه امیری» به نقل از شما خواندم که گفته بودید دیگر با هیچ خواننده ای روی استیج نمی روم. این همراهی با محسن یگانه را می توان بازگشت شما به استیج قلمداد کرد؟
خیر قطعا این امکان وجود ندارد. واقعا شرایطی برای گروه محسن به وجود آمد که کنسرت های تهران و شهرستان زیادی داشتند و کیفیت نوازنده هم برایشان مهم بود. شرایط به گونه ای شد که این بار حرف خودم را زیر پا گذاشتم! ولی واقعا قصدی ندارم در آینده حتی با خواننده هایی که قبلا هم همکاری می کردم فعالیتی داشته باشم.

*در مورد محسن یگانه و آثارش چه نظری دارید؟
اعتقاد من این است که موسیقی پاپ همیشه منتظر یک شگفتی است و اگر کاری مورد توجه مردم قرار می گیرد قطعا یک اتفاق خاصی را دارد که پیگیری می شود که شامل عوامل هنری و عوامل عام پسند می شود. اینکه یک خواننده می تواند موفق باشد و تا این سطح پیشرفت کند به نظر من اتفاق خوبی است و این جریان را دوست دارم. برخی ممکن است انتقاد کنند ولی قسمت پر لیوان این است که این خواننده توانسته با سبک و سیاق خودش مخاطبان زیادی را جذب کند. اگر بقیه هنرمندان هم بتوانند به او کمک کنند اتفاق بدی رخ نمی دهد. از قدیم که کارهای محسن را دنبال می کردم دوست داشتم و حس کارهایش را می پسندم. درست است که برخوردی نداشتیم ولی آثارش را پیگیری کردم و اگر شخص دیگری به جای محسن یگانه بود شاید قبول نمی کردم. در این چند کنسرتی که داشتیم احساس کردم که کنسرت هایش برای مردم واقعا لذت بخش است و این همنوازی در کنار او برای من باعث خوشحالی است.

* این چند وقت چرا کم کار بودید؟
یک مقدار درگیر مسائل اقامتی در کشور «آمریکا» بودم و چند ماه اصلا ایران نبودم. دلیل کم کاری همین مساله بود ولی کارهایم را فشرده تر کرده ام و انشالله از همین یکی دو هفته به بعد حضور بیشتری خواهم داشت.

*قصد رفتن دارید؟
خیر. ولی برای هماهنگی مسائل اقامت باید مدت زمان مشخصی را در آن کشور حضور داشته باشیم. قصد رفتن ندارم و دوست دارم در کشور خودم کار کنم چون فعالیت در ایران را به هر جای دیگری از دنیا ترجیح می دهم. همیشه قصد داشتم و دارم که اگر توانایی وجود دارد در راستای اعتلای موسیقی ایران عزیز از آن بهره ببرم.

*از آلبوم جدید خودتان خبری هست؟
فعلا قصد تولید آلبوم را ندارم اما اگر شرایط محیا باشد چند کار به صورت تک قطعه منتشر خواهم کرد که در همین ماه اولین کار را ارائه خواهم کرد.

*نزدیک به یک سال از انتشار «آلبوم لحظه های بی هوا» می گذرد. در این مدت چه نظراتی را از مخاطبان و سایرین پیرامون این آلبوم با صدای خودتان دریافت کردید؟
خوشبختانه صحبت هایی که از دوستان و به خصوص هنرمندان شنیدم مثبت بود و به نوعی این آلبوم برایشان معیار بوده است که این باعث خوشحالی است. خودم هم برای آن آلبوم زحمت کشیدم ولی شاید لازم است که تغییراتی در سبک کارهایم به وجود بیاورم. در این فرصتی که بود و وقفه ای که در کار ایجاد شد ، سعی کردم بر روی روند خوانندگی و کار خودم بیشتر مطالعه داشته باشم. فکر می کنم سری جدید کارهایی که بخواهم انجام بدهم متفاوت تر باشد ولی دیدگاه حرفه ای که نسبت به موسیقی دارم هیچ وقت عوض نمی شود. می خواهم کارها حرفه ای باشد در عین حال که مردم هم دوست داشته باشند.

*در زمینه آهنگسازی و تنظیم با کدام یک از خواننده ها مشغول همکاری هستید؟
با چند تن از خواننده هایی که کار خود را به تازگی شروع کرده اند و سابقه چندانی ندارند همکاری می کنم و فکر می کنم محصول خوبی تولید شود. اما صحبت های جدی مبنی بر همکاری با سه تن از خواننده های سرشناس پاپ انجام شده است که قطعیت آنها تا ماه آینده مشخص خواهد شد و حتما از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.

*نسبت به برگزاری کنسرت شخصی اقدام خواهید کرد؟
می خواهم ابتدا چند کاری که در دست تولید دارم منتشر شود و انشالله برای بعد از ماه محرم و صفر به احتمال خیلی زیاد کنسرتی را برگزار خواهیم کرد.

*و کلام آخر؟
نکته خاصی نیست به جز اینکه فعالیت من با محسن یگانه دلیل بر رهاکردن کارهای شخصی ام نیست. خیلی مصمم تر و با انگیزه تر به امید خدا طی ماه های آینده کارهای خودم را پیگیری می کنم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1392 - 11:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 30 شهریور 1392 - 12:21

تو یه آهنگی خیلی قشنگ کار کرد... الآن یادم نمیاد مال کی بود...فقط صدای پیانو و ویولن میومد... با ته احساس می کشید رو آرشه؛خیلی خوب بود. اشک منو که درآورد.بهش تبریک میگم. جزو معدود نوابغ ویولن ایرانه.

شنبه 30 شهریور 1392 - 16:56

dorood be meysame azizam ke hamishe to zendegi olgooye man boode
. kami ta ajob kardam ke varede goroohe mohsen teganeh shodin
omid varam hamishe movafagh bashid

شنبه 30 شهریور 1392 - 21:05

به نظره من جای میثم مروستی عزیز بر روی استیجه و خیلی خوشحالم با محسن همکاری می کنه امیدوارم در گروه رضا صادقی . علی لهراسبی هم همکاری کنه

شنبه 30 شهریور 1392 - 21:57

میثم مروستی واقعا کارش عالیه آلبومش که خیلی خوب بود و امید وارم موفق باشه
جزو خوانند هایی هست که آلبومش واقعا ارزش خریدن داشت

شنبه 30 شهریور 1392 - 23:05

امیدوارم همکاری شون با محسن ادامه پیدا کنه به هر بعد از پیام طونی ارکستر محسن نیاز به یه نوازنده ی فوق العاده داره که جای ایشون رو پرکنه

یکشنبه 31 شهریور 1392 - 08:39

خيلي شايد اينجا جاش نباشه ولي چون علي و ميثم قبلا تو گروه احسان بودن يه جورايي به احسان ربط پيدا ميكنه كلا پست از اين بهتر پيدا نكردم پس همينجا ميگم اقا جون:
كنسرت احسان خواجه اميري تمديد شد
3و4و5 ابان 92 در دو سانس 18 و 21:30 خرید اینترنتی با امکان انتخاب صندلی دلخواه
www.84200.ir
موسيقي ما ممنون ميشم اگه بنرشو اون بالي سايتت بزني يا حداقل تو قسمت كنسرتا اطلاع رساني كني

یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:32

با آرزوی موفقیت برای استاد مروستی عزیز..منتظر کارهای بعدیشون هستیم.
محسن یگانه خواننده ی خوبیه.امیدوارم تو این همکاری موفق باشند...

دوشنبه 1 مهر 1392 - 00:37

عاشقشم آقا مروستی

دوشنبه 1 مهر 1392 - 01:07

کنسرتای محسن از این به بعد یه اسطوره نوازندگی دیگه هم داره.واقعا جزو بهترینای تاریخ ویولون هستش میثم مروستی عزیز . امیدوارم همکاریش با یگانه ادامه داشته باشه

دوشنبه 1 مهر 1392 - 15:48

ویلون بهترینو بد ترین ساز دنیاست به همون نسبت هم بد ترینو بهترین صدا رو تولید میکنه وتوازنده های ویلون واقعا هنرمندن که میتونن صدای خوبی ایجاد کنن
مطمئنم همکاری آقای یگانه و آقای مرودستی اتفاق خوبی رو رقم میزنه

دوشنبه 1 مهر 1392 - 15:55

امیدوارم همکاریتون با محـــــــــــــــــسن یگانه ادامه داشته باشه

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 20:49

ولی هیچکی پیام طونی نمیشه.به قول خود محسن یگانه،مرررسی پیام طونی،بهترین نوازنده ویلون کشور.ولی یه خبر خوب بدم اینکه علی ثابت شدیدا پیگیر برگردوندن پیامه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میثم مروستی: این بار حرف خودم را زیر پا گذاشتم! | موسیقی ما