برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «مدرس شمال» در کلاردشت روی صحنه رفت
مهدی مدرس:همه چیز فقط انتشار یک آلبوم نیست
موسیقی ما – امید شایان: طی روزهای 27 و 28 شهریور شهر «کلاردشت» میزبان «مهدی مدرس» و ارکسترش بود. کنسرت که در سالن اداره ورزش به روی صحنه رفت با استقبال خوب اهالی کلاردشت و مسافرانی رو به رو شد که آن شهر را برای سپری کردن واپسین روزهای تعطیلات تابستانی انتخاب کرده بودند.

برنامه در ساعت 21:20 دقیقه با قطعه «بید مجنون» آغاز شد و تا پایان قطعاتی نظیر «خوابم نمیبره» ، «پرواز» ، «خداحافظی» ، «نرو» و «شب خیالی» و.... اجرا شدند. ارکستر مهدی مدرس نیز دستخوش تغییرات اندکی شده بود.

افشین مقدم(سه تار) ، رامبد رافت(گیتار بیس) ، محسن مهاجر(هارمونیکا) ، علی تارسبوط(درامز) ، بهروز میرزایی(گیتار اسپانیش) ، حسام متولیان (پرکاشن) و بهروز میرزایی (کیبورد) ، فرهاد پوررسولی(کیبورد) به رهبری «وحید بهروان» (گیتار الکتریک) به عنوان اعضای ارکستر به اجرای برنامه پرداختند.

فرماندار و شهردار کلاردشت و رییس و اعضای شورای اسلامی این شهر مهمانان کنسرت مهدی مدرس بودند. در حاشیه کنسرت ، «افشین مقدم» (مدیر برنامه های مهدی مدرس) به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «متاسفانه در روزهای منتهی به برنامه برخی افراد که دقیقا ما آنها را می شناسیم ، بنرهای تبلیغاتی کنسرت را در سطح شهر پاره می کردند ولی ما از آنها مصمم تر بودیم و بنرها را جایگزین می کردیم! همچنین در ساوند چک برنامه با مشکل قطعی برق مواجه شدیم که به ناچار خودمان این مساله را برطرف کردیم اما با این وجود به همت آقای «رضا عبدی» مشکل صدابرداری نداشتیم. قصد داشتیم در «اصفهان» نیز برنامه ای داشته باشیم اما به دلیل تاخیر در صدور مجوز موفق نشدیم ولی حتما به زودی در شهرهای دیگر کنسرت خواهیم داشت. در برنامه ها کنسرت تهران را نیز برای ماه آینده مدنظر داشتیم اما سالن های خوب پایتخت همگی پر بودند. قطعا تا پایان سال در یکی از بهترین سالن های تهران برنامه ویژه ای را برگزار می کنیم.»

مهدی مدرس نیز لحظاتی پس از اجرای برنامه به خبرنگار ما گفت: « خدا را شکر برنامه خوبی بود و در حین اجرا مشکلی نداشتیم. من و تمامی اعضای گروهم سعی کردیم یک شب خاطره انگیز برای همه عزیزان رقم بزنیم و امیدوارم که با رضایت سالن را ترک کرده باشند. کار بر روی آلبوم جدیدم را نیز با جدیت پیگیری می کنم و تلاش ما برای ارائه آن تا پایان سال جاری است. اما زمان قطعی اعلام نمی کنم چون در کنار چند چهره مطرح موسیقی پاپ کارها با وسواس جلو می بریم. همه چیز فقط انتشار یک آلبوم نیست و کیفیت کار باید اولویت باشد.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1392 - 00:51

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی مدرس:همه چیز فقط انتشار یک آلبوم نیست | موسیقی ما