برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت بربانگ حسین علشاپور
حسین علیشاپور خبر داد:
با «بربانگ» روی صحنه می‏روم
موسیقی ما - لیلا رضایی: حسین علیشاپور از برگزاری کنسرت بربانگ به آهنگسازی و سرپرستی بهرام خانی در تالار اندیشه خبر داد. علیشاپور در گفتوگو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: «این کنسرت در تاریخ 9 و 10 آبانماه در سالن اندیشه حوزه هنری تهران برگزار میشود و قرار است در آن به اجرای قطعاتی از ساختههای بهرام خانی بپردازیم.»

این خواننده در ادامه گفت: «کنسرت «بربانگ» در دو بخش برگزار می شود که بخشی از آن سنتی و بخش دیگر مقامی خواهد بود. بخش اول این کنسرت را در دستگاه نوا اجرا می کنیم که شامل قطعاتی همچون «پنج ضربی»، «تصنیف بیهمگان»، «والس سلندر» و «من و باده» است. در بخش دوم این کنسرت نیز به اجرای مقام های ساروخانی، شوشتری و اصفهان قدیم خواهیم پرداخت. در این بخش سازهایی همچون تنبور، چنگ، کمانچه، عود، تنبک، دف و کوزه به اجرا در خواهند آمد. تصانیف و قطعات «تب تنبور»، «بجان تو»، «به زندان»، «تو نه چنانی» از قطعاتی هستند که قرار است در این بخش به اجرا در آیند.»

علیشاپور تاکید کرد: «در بخش اول این کنسرت که راس ساعت 20 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود، سازهای تار، رباب، مراژ، چنگ، کمانچه، عود، تنبک، دف و کوزه گروه را همراهی خواهند کرد. در کنسرت «بربانگ» نوازندههایی همچون نازنین پدرثانی (تمبک، دف و کوزه)، بهنوش بهنام نیا (کمانچه)، نازلی بخشایش (چنگ)، شاهین پورغیاثیان (رباب و تنبور)، امید توفیقی (عود)، شاهرخ رستم (مراژ و تنبور)، بهرام خانی (تار و تنبور – آهنگساز و سرپرست گروه) حضور دارند.»

علیشاپور در پایان گفت: «بعد از این کنسرت، کنسرتهایی نیز در شهرستان‏ها برگزار خواهیم کرد که اخبار آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.» علاقهمندان به حضور در این کنسرت می توانند از طریق سایت اینترنتی www.iranconcert.com نسبت به خرید بلیت این کنسرت اقدام کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1392 - 10:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با «بربانگ» روی صحنه می‏روم | موسیقی ما