برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت مستقل «مهدی یغمایی» روی صحنه می رود
ششم آبان و در سالن «اریکه ایرانیان»
اولین کنسرت مستقل «مهدی یغمایی» روی صحنه می‌رود
موسیقی ما – امید شایان: سرانجام و پس از دوازده سال فعالیت هنری ، اولین کنسرت مستقل «مهدی یغمایی» روز ششم آبان و در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار می‌شود. این کنسرت توسط شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزار می‌شود و هنوز بلیت فروشی آن آغاز نشده است. چندی پیش نخستین آلبوم این خواننده با نام «یک دنیا حرف» در حالی منتشر شد که بارها زمان انتشار آن به تعویق افتاده بود و به دلیل مشکلات او و تهیه کننده اثر تقریبا انتشار این آلبوم بعید به نظر می‌رسید. به منظور اطلاع از جزئیات این برنامه با مهدی یغمایی گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

*از کنسرت ششم آبان بگویید و اینکه چه قطعاتی اجرا خواهد شد؟
از مدت‌ها قبل برای این کنسرت در حال برنامه ریزی هستیم تا یک برنامه خوب و شایسته مخاطبان را اجرا کنیم. بین 15 تا 17 قطعه را اجرا می‌کنم تیتراژهای «ماه عسل» ، سریال «ستاره های سربی» و فیلم سینمایی «دوباره عاشقی» در بین این قطعات قرار دارد. همچنین قطعات جدیدی به نام «پاییز تنهایی» و «خلیج تا ابد ایرانی» را هم اجرا خواهم کرد. ملودی قطعه پاییز اثری از «حسام الدین ناصری» است و ترانه هم از سروده‌های «حمید خلف بیگی» است و «پوریا حیدری» نیز کار تنظیم را بر عهده دارد که به زودی منتشر خواهد شد.

* این کنسرت تک سانس است؟
خیر. من ترجیح می‌دهم که اجرا یک سانس باشد ولی در صورتی که استقبال خوب باشد و شرکت صلاح بداند که برای جمع بیشتری از مخاطبان عزیزم برنامه داشته باشیم ، من هم با کمال میل می‌پذیرم و کنسرت تمدید می‌شود.

*اعضای ارکستر شما چه کسانی هستند؟
آقایان عماد لاریجانی (سرپرست ارکستر و کیبورد) ، پوریا حیدری (کیبورد) ، سینا پرتویی (درامز) ، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک) ، رضا چشمه شب (گیتار اسپانیش) ، رامبد رافت (گیتار بیس) ، پژمان فرهمند (پرکاشن) و سینا ذکایی (فلوت) عزیزانی هستند که من را در این برنامه همراهی خواهند کرد.

*پس از این کنسرت برنامه‌ای برای اجرای زنده در تهران یا شهرستان قطعی شده است؟
صحبت‌هایی برای اجرا در جنوب و چند شهر شمال مطرح شده است. پس از این کنسرت ماه محرم و صفر را در پیش داریم. اگر این ایام را در پیش نداشتیم قطعا تور کنسرت‌های خودم را آغاز می‌کردم و در برج میلاد تهران نیز به روی صحنه می‌رفتم. پیشنهاداتی شده است و باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند اما برنامه‌های اصلی ما پس از ماه محرم و صفر خواهد بود.

*شما پس از آلبوم «یک دنیا حرف» کار ساخت یک آلبوم جدید را آغاز کردید. این مجموعه الان در چه مرحله ای قرار دارد؟
حدودا پانزده ملودی آماده دارم ولی هنوز به قطعیت نرسیده‌ام که کدام یک از آنها را استفاده کنم. پنج یا شش قطعه صد در صد شده است و تقریبا پنجاه درصد آلبوم را جلو برده‌ام. در مورد زمان انتشار آن هم باید بگویم که بعید است زودتر از بهار 93 منتشر کنم. این بار حساسیت من به دلیل طولانی شدن زمان انتشار آلبوم یک دنیا حرف بیشتر شده است زیرا قصد دارم کم و کاستی‌های قبلی را در آلبوم جدید جبران کنم.

*حرفی مانده؟
 این اولین کنسرت مستقل من پس از 12 سال فعالیت هنری است. فراز و نشیب‌های خیلی زیادی را در این راه داشتم. پس از جدایی از گروه «ژوآن» کار خودم را به صورت مستقل پیگیری کردم و انتشار دیرهنگام آلبوم یک دنیا حرف همگی دست به دست هم داد تا برگزاری کنسرت با تاخیر همراه شود. سالن «اریکه ایرانیان» را برای اولین اجرا انتخاب کردم زیرا صدای خوبی دارد و چون این کنسرت کاملا وکال محور است قصد داشتم که بهترین صدا به گوش عزیزان برسد و به امید خدا کنسرت بعدی در برج میلاد خواهد بود. امیدوارم عزیزانی که کارهای من را دنبال می‌کنند را در این برنامه ببینیم. تنها حمایت و حضور مخاطبانی که صدای من را دوست دارند می تواند باعث بقا و انرژی برای ادامه کار بنده باشد. تنها چیزی که می‌توانم صد در صد ادعا کنم این است که در آن شب با تمام وجود و تک تک سلول‌های بدنم می‌خوانم و اگر مشکلی پیش نیاید شب خاطره انگیزی را با یکدیگر رقم می‌زنیم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1392 - 03:33

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 15 مهر 1392 - 15:56

خیلی اتفاق خوبیه بلاخره تونست کنسرت بگذاره. واقعا حیفه ادم تو این سالها نتونه

سه شنبه 16 مهر 1392 - 19:05

مهدی جان موفق و سربلند باشی
تو یکی از بی نظیرترین صداها و قویترین اجراهای ایرانی هستی با تاکید فراوان میگم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت مستقل «مهدی یغمایی» روی صحنه می‌رود | موسیقی ما