برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با خواننده آلبوم «توهم» عنوان شد؛
نیما مسیحا: آلبوم که رفت برای تولید، اطلاعات نهایی اش را بیان می کنم!
موسیقی ما – وحید لشکری: «نیما مسیحا» سال 90 را با انتشار آلبوم «توهم» آغاز کرد. وی در این مدت تک قطعاتی را منتشر کرد و کار ساخت آلبوم جدید خود را نیز پیگیری می کرد.

آلبوم جدید او تقریبا نیمی از مراحل تولید را سپری کرده است و احتمال انتشار آن تا پایان سال جاری وجود دارد. نیما مسیحا در مورد مراحل ساخت آلبوم جدید خود به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «این روزها مشغول تولید آلبوم سوم هستم. کارها را یک به یک و با سلیقه خودم جمع آوری می کنم و مراحل انتخاب شعر و ملودی را با دقت پیگیری می کنم. فکر می کنم این آلبوم کار متفاوتی با سایر آثاری باشد که تا کنون مخاطبان با صدای من شنیده اند. سعی می کنم از تجاربی که در این چندین و چند سال کسب کرده ام برای هرچه بهتر شدن آثار استفاده کنم. با وسواس زیاد کارها را انجام می دهم و در همه بخش ها اعم از ترانه و ملودی و تنظیم خودم دخیل هستم و نظارت می کنم. تا الان حدودا چهار قطعه آماده دارم و نیمی از آلبوم آماده شده است و خودم آن کارها را فوق العاده دوست دارم.» او در مورد زمان انتشار این اثر افزود: «امید دارم که این آلبوم تا پایان سال جاری منتشر شود و هر روز به صورت مستمر مراحل تولید را پیگیری می کنم. متاسفانه ما نمی توانیم تاریخ دقیقی را به مخاطبان ارائه کنیم زیرا مراحل اخذ مجوز و انتشار امکان دارد که زمان زیادی را خود اختصاص بدهند. تلاش می کنم که این اثر در کوتاه ترین زمان اما با بهترین کیفیت به دست مخاطبانی که کارهای من را گوش می کنند برسد. از تک تک این عزیزان تشکر می کنم که به من با محبت های بی پایان انرژی می دهند. پیغام های این عزیزان را دریافت می کنم و برای پیشبرد کارها خیلی به من کمک می کنند. به عنوان مثال اگر در آلبوم «توهم» مشکلات ناشر وجود نداشت باید زودتر به بازار می آمد. فکر می کنم آن آلبوم حدود شش یا نه ماه زودتر باید منتشر می شد ولی متاسفانه ناشر مشکلاتی داشت و بدقولی کرد.»

وی در مورد تیم سازنده نیز گفت: «اگر اجازه بدهید در مورد عوامل سازنده آلبوم پس از نهایی شدن قطعات صحبت کنیم. امکان دارد که در دقیقه نود یک ترک از آلبوم کنار گذاشته شود و یا قطعه ای به مجموعه اضافه شود. به طور کل سعی می کنم زمانی که قرار است سی دی در شرکت رایت شود اطلاعات نهایی آلبوم را بیان کنم! تلاش کردم در این مجموعه از کسانی استفاده کنم پتانسیل بالایی برای قطعات پاپ دارند و آهنگسازان جوانی هستند که توانا هستند. منظورم از پتانسیل این است که از نظر من آینده روشنی دارند و مطمئن هستم که در نهایت آلبوم خوبی تولید می شود.»

مسیحا در پایان پیرامون بحث اجراهای زنده خاطرنشان کرد: «پیگیر برگزاری کنسرت هستم و صد در صد سعی می کنم که امسال در تهران و سایر شهرستانها برنامه داشته باشم. من در شهرستانها اجراهای زیادی نداشتم و دوست دارم که در کنسرت ها فقط محدود به تهران نباشم. مخصوصا شهرستانهایی که می دانم مخاطبان بیشتری دارم را در اولویت قرار می دهم که در این بین می توانم به رشت ، تبریز و اهواز و... اشاره کنم. یا متاسفانه تا کنون در استان مازندران کنسرتی را برگزار نکرده ام اما می دانم که اگر برنامه ای داشته باشم موفق خواهد بود. سعی می کنم به دیدار عزیزانی که در شهرستانها هستند بروم و حتما قبل از انتشار آلبوم جدید در تهران به روی صحنه می روم. پیش از ماه محرم برنامه ای ندارم و برای بعد از ایام سوگواری هنوز برنامه ای قطعی نشده است اما صد در صد کنسرت بزرگی خواهم داشت. در حال مذاکره هستیم و به محض قطعیت از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1392 - 08:39

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 20 مهر 1392 - 16:59

شنیدم روزبه بمانی و علیرضا افکاری حضور دارن تو این البوم
و البوم قبلی دلم گرفته از تو چشام دریای خونه فوق العاده بود

شنبه 20 مهر 1392 - 22:12

آلبوم توهم خیلی خوب بود امیدوارم آلبوم جدید هم به همون خوبی باشه..

یکشنبه 21 مهر 1392 - 19:49

اگه توی آلبوم جدیدش از روزبه بمانی و علیرضا افکاری استفاده کنه عالی میشه

دوشنبه 22 مهر 1392 - 09:50

صدای نیما مسیحا خیلی قشنگه و به دل میشینه.
حتما این البوم هم مثل توهم البوم خوبی خوهد بود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما مسیحا: آلبوم که رفت برای تولید، اطلاعات نهایی اش را بیان می کنم! | موسیقی ما