برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا شاه‌محمدی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
لیان در سن‌فرانسیسکو روی سن می‌رود
موسیقی ما - سولماز فیروزی: خواننده گروه لیان از برگزاری کنسرت این گروه در سن‌فرانسیسکو خبر داد و گفت: این گروه در در سالن او دی سی تیاتر آمریکا به روی صحنه می‌رود. علیرضا شاه محمدی در گفت وگو با موسیقی ما درباره جزییات این خبر گفت: گروه موسیقی لیان در جدیدترین فعالیت حرفه ای خود روی سن سالن او دی سی تیاتر آمریکا به خوانندگی من، آهنگسازی هومان پورمهدی و پیرایه پورافردر آمریکا اجرای برنامه می‌کند.

وی در ادامه گفت: این کنسرت با نمایش همراه بوده که نمایش آن در واقع برگرفته از قصه‌های هزار و یک‌شب است که توسط روزانا گمسون کارگردانی خواهد شد. تاریخ برگزاری این برنامه 28 اکتبر تا 5 نوامبر 2013 (6 تا 14 آبان ماه) بوده که سومین اجرای صحنه ای این گروه است که دو برنامه گذشته در لس‌آنجلس برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه به تعداد پرده های نمایش قطعه آماده داریم و قرار است در طول نمایش موسیقی‌مان را به صورت Modern Abstract اجرا کنیم. البته دو استاد دانشگاه از دانشگاه هنر کالیفرنیا در کنار ما هنرنمایی خواهند کرد.

گفتنی است در این اجرا به همراه علیرضا شاه‌محمدی (خواننده)، پیرایه پورافر (تار) و هومان پورمهدی (نی و سازهای کوبه‌ای) نمایشی الهام گرفته از قصه‌های هزار و یکشب ایرانی را به مدت هفت شب و ده اجرا روی صحنه خواهند رفت.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1392 - 02:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لیان در سن‌فرانسیسکو روی سن می‌رود | موسیقی ما