برنامه یاد بعضی نفرات
 
 كي مي رسد باران كيوان ساكت در خانه هنرمندان رونمايي مي شود
با حضور هنرمندان عرصه‌های موسیقی، سینما و ادبیات؛
«کی می‌رسد باران» کیوان ساکت در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آهنگساز و نوازنده چیره دست تار و سه تار گفت: دوشنبه 13 آبان ماه از آلبوم «کی می‌رسد باران» به خوانندگی سینا سرلک در خانه هنرمندان تهران رونمایی می‌شود.کیوان ساکت در گفت و گو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت : روز دوشنبه 13 آبان ماه آلبوم «کی می‌رسد باران» به آهنگسازی کیوان ساکت، خوانندگی سینا سرلک و دکلمه مهندس هرمز ناصر شریفی در حضور هنرمندان عرصه های موسیقی، سینما، ادبیات و خبرنگاران رونمایی می‌شود.

ساکت افزود: در این نشست هرمزناصرشریفی، جمشید مشایخی، محمدعلی بهمنی، کامبیزروشن روان، جمشید امیرخانی، مهدی فلاح و آقامیری حضور دارند و قرار است پخش آن از سوی شرکت فرهنگی-هنری رهگذر هفت اقلیم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: «کی می‌رسد باران» شامل 8 قطعه موسیقی است با شعر و دکلمه هرمز ناصر شریف، آهنگسازی من و خوانندگی سینا سرلک که توسط موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا منتشر شده است.

این آهنگساز تاکید کرد: در این آلبوم موسیقایی قطعاتی همچون «من آن تنهاترین مَردَم»، «دره گرگ‌ها»، «کی می‌رسد باران»، «خورشید و ماه»، «آیینه ای برای آسمان» و «تکنوازی تار به یاد جلیل شهناز» برای علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این آلبوم موسیقایی به شیوه ارکسترال ضبط شده است، گفت: در این آلبوم سی کرده‌ام با به کاربردن تنوع در آهنگسازی و شعر، مخاطبان با قالب متفاوتی از موسیقی ایرانی روبه رو شوند. از نکات بارز این آلبوم این است که اشعار آن دلنوشته های شاعر آن است که در واقع به روایت داستان زندگی واقعی خود می‌پردازد و خود نیز به دکلمه آنها می‌پردازد.

آلبوم «کی می‌رسد باران» به مدیریت تولید رضا مهدوی، صدابرداری امید نیک‌بین و طراحی گرافیک علی برزویی تولید و انتشار یافته و از طریق امور پخش موسسات «آوای باربد» و «هفت رهگذر اقلیم» و «هنر شهر» در سراسر کشور توزیع شده است.

از کیوان ساکت یک ماه پیش کتاب «ردیف افشاری، بیات ترک و ابوعطا» منتشر شده و هم اکنون در بازار موسیقی و کتاب موجود است.

این کتاب که طی 20 روز گذشته از سوی انتشارات تصنیف منتشر شد یک اثر یک جلدی است و دارای 120 صفحه است وجنبه آموزشی دارد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1392 - 08:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کی می‌رسد باران» کیوان ساکت در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود | موسیقی ما