برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای یکی از شاگردان سلیم موذن‌زاده و دکلمه امین تارخ؛
آلبوم «سلام اولسون» به زبان آذری و فارسی منتشر شد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آلبوم موسیقی «سلام اولسون» به زبان آذری منتشر شد. این آلبوم جزو آلبوم‌های مناسبتی محرمی و مداحی به حساب می‌آید. حاج شهروز حبیبی با اعلام خبر انتشار این آلبوم به موسیقی ما گفت: به مناسبت ایام محرم به تولید و انتشار یک آلبوم که شامل مجموعه ای از مداحی‌های من است، اقدام کرده‌ام. این آلبوم «سلام اولسون» نام دارد و در اجرای آن امیرحسین مدرسی با من همکاری کرده است.این مداح اهل بیت متذکر شد: این مجموعه شامل دو لوح فشرده است که به دو زبان فارسی و آذری اجرا شده است و هر لوح شامل 12 قطعه است که تمامی قطعات آذری موجود در آن را من اجرا کرده‌ام و قطعات فارسی آن توسط امیر حسین مدرسی اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این آلبوم مداحی که در مدح سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اجرا شده است، برخی از قطعات دارای دکلمه هستند که این دکلمه‌ها را در بخش فارسی امین تارخ و در بخش ترکی علی بحرالعلومی انجام داده است.

وی با بیان اینکه این آلبوم به صورت ارکسترال ساخته و تنظیم شده است، خاطر نشان کرد: تنظیم این قطعات به صورت ارکسترال توسط دکتر علی صالحی‌نژاد انجام شده است که سعی شده در تنظیم آنها به سلیقه مردم و خواسته آن‌ها از مداحی و آلبومی که به این منظور ساخته می‌شود، در نظر گرفته شود.

حاج شهروزحبیبی تاکنون مقام اول پنج دوره مدیحه‌سرایی در جشنواره بین‌المللی رضوی را از آن خود کرده است که امسال در ماه مبارک رمضان هم مدیحه‌سرایی رمضان وی مورد توجه شبکه‌های استانی و جهانی قرار گرفت. این مداح صاحب‌سبک علاوه بر مداحی آذری به مداحی فارسی هم تسلط کامل دارد.

آلبوم «سلام اولسون» با همکاری موسسه ادبیات و هنر هلال به بازار عرضه شده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1392 - 03:31

دیدگاه‌ها

دوشنبه 20 آبان 1392 - 12:29

سلام و خسته نباشيد
متاسفانه در نشر اين خبر اشتباهي وجود دارد و آن نام استاد عبدالله بحرالعلومي مي باشد که به اشتباه علي بحرالعلومي ذکر شده است.
استاد عبدالله بحرالعلومي شاعر و اديب بزرگوار که اشعار دکلمه ي آذري جز دو بيتي اول هم از خود ايشان است، يکي از کارشناسان بي مثال ادبيات مي باشند که بر ادبيات و مرثيه ي آذري اشراف کامل دارند.
با تشکر و سپاس از شما عزيزان

N
پنجشنبه 23 آبان 1392 - 22:22

باعث افتخار همه ی آذری زبان هاست انتشار این چنین آلبوم دوست داشتنی و دلنشینی.
سپاس از شاگرد درس پس داده ی همشهری بینظیر ما؛ استاد سلیم موذن زاده ی اردبیلی؛ و همینطور همه ی زحمت کشان این مجموعه.علی الخصوص استاد خوش صدی سینماا،جناب تارخ.
مرسی از موسیقی ما :)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سلام اولسون» به زبان آذری و فارسی منتشر شد | موسیقی ما