برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی گروه کوبه‌ای به سرپرستی احسان تارخ؛
نوای صلح در تالار رودکی طنین انداز می‌شود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: ارکستر بزرگ «نوای صلح» در روز 22 دی ماه سال جاری در تالار رودکی تهران اجرای برنامه می‌کند. مهدی وجدانی، رهبر ارکستر بزرگ نوای صلح در گفت و گو با موسیقی ما ضمن اعلام این خبر گفت: ارکستر بزرگ نوای صلح همراه با گروه کوبه ای به سرپرستی احسان تارخ در روز 22 دی ماه در تالار رودکی تهران به اجرای آثار ماندگار موسیقی ایران خواهد پرداخت.

رهبر ارکستر نوای صلح افزود: در این کنسرت عمدتا قطعاتی از موسیقی‌های فیلم مشهور همچون هزاردستان، کیف انگلیسی و ... چند قطعه از ساخته های مرحوم روح الله خالقی و همچنین از قطعات ساخته خودم مانند بهار دلنشین، دیدار و خزان که برای ارکستر سنتی و کلاسیک تنظیم شده است، به اجرا در خواهد آمد.

وجدانی تصریح کرد: ترکیب ارکسترزهی به صورت کامل است و از سازهای سنتی که در این اجرا مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به سنتور، قانون، سه تار و کمانچه اشاره کرد. همچنین از میان سازهای کوبه ای که در گروه کوبه ای حضور دارند، می‌توان از تیمپانی و دف یاد کرد.

این آهنگساز همچنین گفت: در این کنسرت همچنین از اجرای یک نوازنده دوتار خراسانی به نام باقر شکوهی فر بهره مند خواهیم شد. قرار است وی در این کنسرت یک قطعه محلی را به شکل تکنوازی اجرا کند. این قطعه «روزی، روزگاری» نام دارد و بعداز اجرای ایشان همین قطعه به صورت ارکسترال توسط ارکستر اجرا می‌شود. اعضای کل گروه 40 نفر هستند که در این کنسرت حضور خواهند داشت. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1392 - 13:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای صلح در تالار رودکی طنین انداز می‌شود | موسیقی ما