برنامه یاد بعضی نفرات
 
حامی در کارگاه ترانه بابک صحرایی:
بعضی ترانه سرا‌ها ادای روشنفکر‌ها را در می‌آورند
موسیقی ما - حامی روز ۵ شنبه ۲۸ آذر ماه مه‌مان کارگاه ترانه بابک صحرایی بود. بخشی از جلسه به ترانه خوانی هنر جویان مربوط بود و بخش دیگر جلسه به گفتگو و پرسش و پاسخ هنرچویان با حامی درباره وضعیت امروز ترانه و موسیقی گذشت.

حامی در کارگاه ترانه بابک صحرایی درباره وضعیت امروز ترانه گفت: «بهتر است ترانه سرا ادای روشنفکر‌ها را در نیاورد. در حال حاضر برخی ترانه سرا‌ها این شکلی شده‌اند و ادای روشنفکر‌ها را در می‌آورند. ترانه ایران از زمانی که از واقعیت زندگی حقیقی مردم فاصله گرفت دچار افت و آسیب شد. ترانه سراهایی که سعی می‌کنند ادای روشنفکر‌ها را دربیاورند نمی‌توانند ترانه‌ای بنویسند که مورد قبول مردم باشد».

حامی درباره زمان انتشار آلبوم جدیدش گفت: «آلبوم جدیدم قرار بود ۱۲ دی منتشر شود. در این مدت دو قرارداد با دو شرکت بسته بودم. یکی از قرارداد‌ها با شرکتی بود که چندین سال هم هست در موسیقی فعال است. به خاطر تقلب‌های این شرکت قراردادم را فسخ کردم. قرارداد بعدی‌ام با شخصی بود که گفته بود صد و بیست الی صدو سی هزار نسخه از آلبوم من را خریداری و پخش می‌کند که به وعده‌اش عمل نکرد و این قرارداد نیز لغو شد. من مثل برخی آقایان آلبومم را در اتاقم ضبط نمی‌کنم و از همسایه‌مان ترانه و آهنگ نمی‌گیرم به همین خاطر آلبوم‌های من هزینه بالایی برای تولید دارند. در حال حاضر مشغول بستن قرارداد جدیدی برای انتشار آلبومم هستم و فکر می‌کنم اواخر دی ماه آلبوم جدیدم منتشر شود».

حامی در پاسخ به سئوالی درباره هجرتش از ایران گفت: «در عاشوررا و تاسوعای سال ۱۳۸۸ که اتفاقات عجیبی هم در ایران افتاده بود دو نفر از خواننده‌هایی که در ایران فعالیت می‌کنند در آمریکا و کانادا کنسرت برگزار کردند. امسال هم این اتفاق افتاد. اینکه یک خواننده داخلی می‌تواند در محرم در خارج از کشور کنسرت اجرا کند برایم عجیب است. محرم فقط در ایران که نیست، وقتی محرم می‌شود در آمریکا هم محرم است در قطب جنوب و شمال هم محرم است. این اتفاقات و حمایت‌ها برای من عجیب است. من مشکلم با شخص خاصی نیست. با سیستمی که بر موسیقی حاکم است مشکل دارم. فکر می‌کنم دینم را به موسیقی ادا کرده‌ام. پولی هم از موسیقی در نیاورده‌ام. برای هر آلبومم صد الی صد و بیست میلیون تومان هزینه کرده‌ام. خیلی سختی کشیدم. تحمل هر آدمی حد و ظرفیتی دارد. من نمی‌توانم به جایی و جریانی وابسته باشم. چون نمی‌توانم وابسته باشم کارکردن در اینجا برایم سخت است. به همین خاطر چاره‌ای جز رفتن ندارم. چون نمی‌خواهم در این شرایط کار کنم.

حامی در ادامه گفت: «خدا را شکر می‌کنم که این جماعتی که در برابرشان ایستاده‌ام ۲۰ درصد جمعیت موسیقی را تشکیل می‌دهند و ۸۰ درصد دیگر اهالی موسیقی شرایطشان مثل شرایط من است. منتها قدرت و به عبارتی توان سیاسی این جمعیت ۲۰ درصدی و حداقلی از قدرت کل اهالی موسیقی بیشتر است».

حامی درباره دلایل کم کاری‌اش در سال‌های اخیر اظهار داشت: «یکی وسواسم در موسیقی است و دیگری نا‌امیدی‌ها و مشکلاتی که در موسیقی دچارشان بوده‌ام. اینکه مثلاً دوبار پیاپی کنسرتم به دلایل واهی کنسل می‌شود. در مورد کم کاری‌ام در زمنیه آلبوم دادن هم یکی از دلایلش این است که به من سخت مجوز می‌دهند».

حامی در بخش دیگری در مورد دلیل همکاری‌های متعددش با بابک صحرایی گفت: «اینکه همکاری‌های زیادی با بابک صحرایی داشته‌ام دو دلیل دارد. یکی سطح ترانه و تکنیک و تجربه‌اش است و دیگری جوانمردی و انسانیت او. در کل در همکاری با هر ترانه سرا و آهنگسازی انسانیت آن شخص بسیار برایم مهم است. بابک صحرایی هر دو این خصوصیت مهم را دارد. نکته دیگر اینکه ترانه‌های بابک صحرایی به شدت قابلیت پیوند خوردن با موسیقی دارند. من هر ترانه‌ای از او را که به روی سازم می‌گذارم به آسانی ملودی‌اش ساخته می‌شود».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1392 - 12:54

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 4 دی 1392 - 13:06

من ترجیحا فقط سکوت میکنم :|

چهارشنبه 4 دی 1392 - 13:39

ترانه سرا فقط حسین صفا و امیرارجینی عزیز

چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:11

من که دیگه از خوندن حرفات خسته شدم ... شما چطوری حوصله داری اینقدر حرف میزنی...حامی عزیز یا حرف نزن یا واضح حرف بزن...وقتی اسم نمیاری حرفتون پوچ تلقی میشه...اسم نمیاری چون نمیتونی ثابت کنی...و وقتی نتونی ثابت کنی پای خودت گیر می افته...اسمم نیاری تا ابد همین وضعیت رو داری حالا چه حق با شما باشه چه نباشه !!

چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:22

آقاى حامى اصلا منكر حضور مافيا تو موسيقى نيستم
اما چطور از مافياى ترانه جناب بابك صحرايى حمايت ميكنيد چون رفيق صميمى تونه؟
ميدونم چاپ نميشه

جمعه 6 دی 1392 - 19:42
نرگس

این اقا فقط یه چیز میشنوه و سریع داد و بیداد راه میندازه و میگه حال دنیای موسیقی خرابه . وقتی به چیزی اعتراض میکنید حداقل قبل از اون یکم تحقیق کنید که خودتون رو با این اخبار نادرست ضایع نکنید .عزیز مجبور نیستی تو هم میتونی البومت رو توی خونت ظبط کنی نمیتونی حسودی نکن . همش با این اعتراض ها و وعده های الکی که البومم فردا میاد پس فردا میاد میخواد خودش رو در صدر اخبار نگه داره . اقای تی وی شما که انقدر اصرار دارید مافیا در صدا سیما وجود داره حتما خودتون هم با مافیا رابطه دارید !امسال چند بار در برنامه های تی وی حضور داشتید ؟( حتی برنامه های بی ربط به موسیقی که در مورد شبکه های اجتماعی بود )

199.68.218.31
چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:43

هر آلبوم 120 میلیون تومان هزینه؟؟؟؟؟؟؟
آقای حامی؟؟؟ مافیا؟؟؟

چهارشنبه 4 دی 1392 - 15:15

میشه بگین کی تو محرم کانادا و امریکا کنسرت داشته؟
فقط میخوای بقیه را خراب کنی سعی کن خودتو بالا بکشی

چهارشنبه 4 دی 1392 - 17:55
جواد

احسان خواجه امیری
آقای تیتراژ ایران زمین////

31.7.80.52
چهارشنبه 4 دی 1392 - 18:57
امیرحسین

اخه چرا الکی حرف میزنی کنسرت احسان که نه محرمه نه صفر
بعدشم برا رقابت با استاد خواجه امیری باید هم به روش ها تخریبش کرد

188.158.155.82
چهارشنبه 4 دی 1392 - 22:36
danesh jamshidi

حمید عسگری
احسان خواجه امیری

5.238.1.73
پنجشنبه 5 دی 1392 - 00:14
Armita Parsa

بله واقعا...
اصلا حامی خودشو ضایع کرد با این حرفش. چون کنسرت احسان تو کانادا سال 87 و آمریکا تو سال 90 بود نه 88....!!! ((:

2.190.185.80
پنجشنبه 5 دی 1392 - 02:15
ساسان

اولا آقای خواجه امیری و عسگری کنسرت داشتن.
دوما لفظ استاد رو واسه خواجه امیری و امثالش به کار نبر. اونوقت واسه مانی رهنما و حامی و اصفهانی و ... چی بگیم؟

دو تا تحریر کاملا معمولی از حامی تو عادی ترین کارهاش، کل کارنامه ی هنری خواجه امیری رو میخوره!

65.49.2.184
پنجشنبه 5 دی 1392 - 09:04
پریسا نجفی

با احترام به آقای خواجه امیری وطرفدارانشون،همین چند هفته پیش همین سایت اعلام کرد که ایشون برای تور کنسرتها به خارج از کشور رفتند.

109.109.54.6
پنجشنبه 5 دی 1392 - 11:35
پریسا نجفی

جهت یادآوری هنوز صفرماه تمام نشده،و ایشون حتما یا اوایل صفر وبا اواخر محرم بود که به خارج از کشور رفتند.

109.109.54.6
پنجشنبه 5 دی 1392 - 13:15
donya

دوست عزیز چرا ذهن ها رو منحرف می کنی به سمت شخصی که درست نیست ؟! احسان خواجه امیری که هنوز ایرانه و تور آمریکاش شروع نشده !!
کسی که فردای روز عاشورا اونم پارسال کنسرت داشت "مازیار فلاحی" بود !!! که یک بار هم این سایت تصمیم داشت افشاگری کنه اما نمی دونم چی شد که پشیمون شد !

178.18.25.59
پنجشنبه 5 دی 1392 - 13:24
غزال نصريان

اگه واقعاً خواجه اميرى و عسكرى تو محرم و صفر كنسرت داشتن خب در اين مورد واقعاً حق با حاميه

109.110.171.251
پنجشنبه 5 دی 1392 - 17:04
حمید

من طرفدار خواجه امیری یا حامی نیستم ولی واقعا سر در نمیارم چرا ایرانیها فقط میخوان همدیگه رو تخریب کنن.
اولا آقای خواجه امیری استادی مثل ایرج خواجه امیری بالای سرش بوده پس دیگه بحث تحریر دادن چیه؟
ثانیا چرا گیر دادید که تو محرم کنسرت گذاشته خارج از کشور؟ آخه به اعتقادات مردم چیکار دارید؟
به من و شما و آقای حامی چه ربطی داره؟
من کم و بیش آهنگای هر دو رو گوش میدم ولی با این چند تا مصاحبه اخیر آقای حامی دیگه اصلا رغبت نمیکنم به آهنگاشون گوش بدم.
توهین به کسی نباشه ولی کسی که به دیگران احترام نذاره نباید انتظار داشته باشه بهش احترام بذارن

188.245.102.127
جمعه 6 دی 1392 - 19:47
نرگس

لطفا رو هوا حرف نزنید کجا این سایت گفته کنسرت احسان خواجه امیری محرم و صفره ؟! اول کافیه یکم چشمتون رو باز کنید سمت چپ سایت برنامه کنسرتهای ماه رو نگاه کنید . دوم اگه یه سر به صفحه ی اصلی سایت بزنید گزارش های حضور احسان خواجه امیری در مراسم ترحیم همسر بنیامین و حضور در اسایشگاه ثار الله رو میبینید که مال چند روز پیشه و اقای خواجه امیری هنوز ایران هستند

199.68.218.31
چهارشنبه 4 دی 1392 - 16:58

من مثل برخی آقایان آلبومم را در اتاقم ضبط نمی‌کنم و از همسایه‌مان ترانه و آهنگ نمی‌گیرم به همین خاطر آلبوم‌های من هزینه بالایی برای تولید دارند

اقای حامی کمی فروتنی...کمی احترام به هنرمندای دیگم خوب چیزیه.

من مطمینم این مافیای سیاسی که عرض میکنی چاوشی و یگانه و صادقی و دکتر اصفهانی نیستن...
با کی کار داری شما دقیقا؟

چهارشنبه 4 دی 1392 - 17:32

آقای حامی ما که هزار بار گفتیم ما هیچی نمیفهمیم...ولی شما خییییییلی میفهمی...قبوووووول

چهارشنبه 4 دی 1392 - 17:49

حامی تو این سال ها کار شاخ نداشته........ . جز دلم گرفت..... . صداش خوبه ولی سلیقه نداره..

پنجشنبه 5 دی 1392 - 14:57
parmida

سلیقه داریم تا سلیقه ...... شما ممکنه خوشت نیاد ولی خیلیا با همه ی کارای حامی خاطره دارن!!! حامی چیزی میخونه که کار هر کسی نیست اینکه استقبال بشه یا نشه بر میگرده به سلیقه ی مردم که اونم متاسفانه تکلیفش روشنه دیگه!!

216.185.35.84
چهارشنبه 4 دی 1392 - 18:09

حامی تو کارت حرف نداره
امثال این دانشمندایی که اینجا نظر میدن رو لحاظ نکن اینا همونایی هستن که به خاطر خواننده مورد علاقشون ترانه سراها و حتی اون ابدارچی تو استدیو رو میگن این بهترینه چون داره با استاد کار میکنه :|
در ضمن شما دوستان موسیقی ما روی هرچی دموکراسی رو سیاه کردین اگه نمیخواین چاپ کنید پس لطفا این قسمت نظر دادن رو هم بردارین چون من تو نظرهام مثه بعضیا هیچ توهینی نمیکنم .

چهارشنبه 4 دی 1392 - 19:25

وای حامی...
با این حرفات داری خودتو بد جلوه میدی فقط.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 19:34

من دیگه تو این سایت نمیام و میخوام تمامی شما جبهه گیران و متاسف ها رو به خدا بسپارم و برم .چی؟؟؟؟؟؟ باشه بابا اصرار نکنین میمونم جایی نمیرم.اینجوری گفتم ببینم چی میگین و دوست دارین من باشم دیدم اینقدر اصرار میکنین و خواهش میکنین دیگه نمیرم و همینجا هستم و بازم با نظرات منحصر به فرد و محترمانه م کنارتونم.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 22:37
danesh jamshidi

نوید جان خواننده ی محبوبمون یکیه ولی خوشحال میشم شما خذافظی کنی چون جز تخریب دیگران کار دیگه ای بلد نیستی

5.238.1.73
چهارشنبه 4 دی 1392 - 23:18
Rasool Dezhpoor

من طرفدار محسنم....یعنی دیوونشم اما تو داری چهره ی محسن و خراب میکنی

5.238.136.11
پنجشنبه 5 دی 1392 - 00:46
ایمان

من به شدت طرفدار شخصیت و بعد صدای دو خواننده محبوبم محمد اصفهانی و محسن چاووشی هستم ..
ولی تو نوید عزیز یک اتوی بسیار خوبی هستی که دیگران به خاطر تو به محسن چاووشی بی حرمتی کنن. .
البته الان دیگه همه شناختند هر چی بگی فرقی نمیکنه بخصوص اون کسایی که پای ثابت موسیقی ما هستند ..قبلا یه اقایی بود ..که تو پست خوانندگان بخصوص احسان خواجه امیری و محسن یگانه و حتی ایرج و..شلوغبازی در میاورد و همه مسخرش میکردن دیگه پیداش نیست ..الان جایگاه خودشو به شما داده ..اقای کبیر

151.245.119.124
پنجشنبه 5 دی 1392 - 01:02
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

خیالتون جمع من جایی نمیرم و چه خوشحال باشین و چه ناراحت همینجا هستم و بیش از پیش به انتقاد کردن از خواننده هایی که مستحق انتقاد کردن هستن ادامه میدم.

2.147.186.209
پنجشنبه 5 دی 1392 - 01:18
بی سرزمین تر از باد

ما از این شانس ها نداریم که شما دیگه تو این سایت نیان!
نه اصرار میکنیم نه خواهش! ببینم مرد هستی رو حرفت وایسی و دیگه نیای!!!
اونوقت اگه باز بیای خیلی بد میشه! حالا خود دانی...

188.253.71.21
پنجشنبه 5 دی 1392 - 10:12
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

شک میکنم کسی بتونه اینقد کسی رو تخریب کنه...
هیچوقت نفهمیدم طرفدارش هستی یا دشمنش!!!

50.116.37.237
پنجشنبه 5 دی 1392 - 13:53
nima-64

اگه شما بری یه نفر به طرفدارای اقای چاووشی اضافه میشه

5.237.110.137
چهارشنبه 4 دی 1392 - 19:48

این حامی مثل بچه هایی شده که هی نق میزنن. تا می بینی یکی تونسته کارهایی که اون توانشو نداره انجام بده میاد و از همه چیز ایراد میگیره. در بین جمیت کثیر مردم هم که چهره ی محبوبی نیست و آن چنان شهرت نداره.

پنجشنبه 5 دی 1392 - 01:57
afshin

دوست عزیز طوری میگین جمعیت گثیر مثل اینکه شمارش کردین.حامی بین مردم به اندازه کافی طرفدار داره مثل هر خواننده ی دیگه ای چون سبک خاص خودش داره.تا اونجایی هم که من اطلاع دارم خیلی ها ایشون و مانی رهنما رو به عنوان قویترین صداهای پاپ(از لحاظ قدرت و تکنیک)قبول دارن به خصوص کسایی که موسیقی رو حرفه ای دنبال می کنن.اما منکر این نمیشم که توی مطرح کردن این موضوعات داره زیاده روی میکنه و این به ضرر ایشون خواهد بود

2.185.75.20
پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:05
parmida

امثال حامی و مانی رهنما و نیما مسیحای عزیز ساخته های دست اسطوره ای مثل بابک بیات هستند.حداقل با تعریف و تمجید های خانواده خواننده نشدن و یه چیزی از موسیقی سرشون میشه!!مخاطب های یه همچنین خواننده هایی مسلما متفاوت خواهند بود و تو هر جمعی پیدا نمیشن!!

216.185.35.84
جمعه 21 فروردین 1394 - 02:54
علیرضا

یک کلام ختم کلام. پارمیدا کلامت حقه آبجی. حرف دله منو زدی. پاینده باشی

65.49.68.191
پنجشنبه 5 دی 1392 - 09:50

آقای همیشه شاکی

پنجشنبه 5 دی 1392 - 10:37

حامی عزیز فقط این بین خودمون باشه؛
اونایی که سواد و معرفت موسیقیایی دارن الان تو حاشیه و خلوت خودشون هستن ولی اونایی که با چاپلوسی و تملق و نفوذی که دارن آلبوم و کنسرت هست که توی خط براشون ردیف هست.

حامی عزیز میدونیم جزو اقلیت هستیم ولی اینو فراموش نمیکنیم که جزو نوادر موسیقی ایران هستی و خواهی بود
لازم هست یادی کنم از اساتید مسلم موسیقی ایران زمین همچون استاد محمدرضا شجریان و کوروش یغمایی عزیز که اونها هم به خلوت خودشون رانده شده اند!

پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:16
مهتاب

دوست عزیز درسته که اساتید بزرگی از موسیقی ایران به انزوا کشیده شده اند اما این دلیل بر متملق یا چاپلوس بودن فعالان موسیقی نیست
اگر انتظار دارین که به خواننده ی مورد علاقه ی شما توهین نشه حداقل این اجازه رو به خودتون ندین که دیگر خواننده ها رو متهم کنین

5.237.9.188
پنجشنبه 5 دی 1392 - 13:09

شما کلاً متخصص ادا هستي!!!
خودت اداي خواننده هاي دهه پنجاه
بابک صحرايي اداي ترانه سراهاي دهه پنجاه

کار به کجا رسيده که شما اظهار فضل مي کنيد!

پنجشنبه 5 دی 1392 - 13:11

با عرض احترام و ادب خدمت همه دوستان - باید بگویم که حامی و مانی رهنما و نیما مسیحا هنرمندانی
اند که تحسین و تأیید بزرگان موسیقی را در طی این سالها هم در داخل و هم در خارج داشته اند؛ کسانی مثل استاد بابک بیات و استاد انتظامی و ... ؛ و ضمنا از انتشار آخرین آلبوم حامی به نام آخدا چهار سال میگذرد ولی واقعا هیچ حمایتی از این هنرمند تا حالا نشده ؛ نه تیتراژی نه رانتی و نه ...؛ دوستان گرامی آلبوم سمفونی ایثار با صدای حامی در تاریخ این مملکت جاودانه خواهد ماند همچنین دو نیمه رویا و بوی گندم و... ؛ درود فراوان به حامی بزرگ.

پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:36

من عاشقانه حامی و مانی رهنما رو دوست دارم و نزول موسیقی ایران و کپی کردن آهنگ های یونانی و ترکی توسط مثلا سوپر استارها واقعا شرم آور هستش، فرزاد فرزین و محسن یگانه استاد کپی کردن هستن. احسان خواجه امیری و امثال ایشون هم با وجود استعداد و صدای خوب اما با باند بازیهاشون راه تنفس موسیقی پاپ رو تنگ کردن.

پنجشنبه 5 دی 1392 - 19:20
غزال نصريان

يگانه از بين حدوداً صد و بيست آهنگ فقط پنج تا آهنگ كاور داره كه اون رو هم خودش گفته
خواهشاً ميخوايد از كسى حمايت كنيد به بقيه تهمت نزنيد چون حرفى كه شما الان زديد قبلاً خبرنگارنماهايى زده بودن كه هيچ كدومشون هم نتونستن ثابت كنن و آخر مجبور به عذرخواهى شدن

109.110.186.254
پنجشنبه 5 دی 1392 - 22:17
ایمان

من طرفدار احسانم و نمی خوام اینو مخفی کنم!!
ولی واقعا اینو به دور از تعصب میگم : دقیقا بگید احسان خواجه امیری کجا ؟ چه جوری ؟ و با کی باند بازی کرده؟؟؟

188.245.45.110
جمعه 6 دی 1392 - 10:25
danesh jamshidi

لطف در مورد رضا صادقی و محسن چاوشی دکتر اصفهانیم نظرتو بگو سوتفاهم نشه:)

5.238.1.73
جمعه 6 دی 1392 - 13:11
Sherlock holmes

اقاي محترم مي خواي از كسي دفاع كني به كسي بي احترامي نكن

188.34.188.36
پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:53

حامی تو دینتو به موسیقی پاپ ایران ادا کردی...
اگه موندی و ادامه دادی که هم سنگریم.
اگر هم تصمیم به رفتن گرفتی همیشه واسه ی من صدای برتر باقی میمونی.

پنجشنبه 5 دی 1392 - 23:45
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

من هم کاملا موافقم...
اما خیلی از بزرگان موسیقی تو شرایط بسیار سخت تر از این 20 سال سکوت کردند و موندند... مثل کوروش یغمایی که اگر میرفت کجا بود و الان کجاست؟؟؟
نباید تسلیم بشه... خواننده های مافیایی بزودی از عرصه جدا میشن چون هنر و تالیف خلاق ندارن و بعضیاشون واقعا چیزی ندارن!!!!

151.247.64.158
پنجشنبه 5 دی 1392 - 22:10

آقا خواهشا یه نفر از طرف من به این آقای حامی بگه قبول که تو صدات خوبه و کارای خوبی داشتی ولی الان دیگه کسی رغبتی واسه شنیدن ترانه های شما نداره ... این هم برای حامی نکته منفی محسوب نمیشه !!
آقا جان سلیقه مردم رو که دیگه مافیا تعیین نمی کنه ... چرا وقتی خودتون دستتون به چیزی نمی رسه ، اونایی رو که موفقن به باد فحش و تهمت می گیرین ؟؟!! زشته به خدا ... یه دوره ای شما آقای موسیقی پاپ این مملکت بودی الان یکی دیگس ، 10 سال بعد یکی دیگه !! واقع بین باشین و حقیقت رو بپذیرین!
در ضمن بابت همه زحمت ها و سختی هایی که تو تمام مدت فعالیتتون کشیدین سپاسگزاریم و خسته نباشید میگیم!

جمعه 6 دی 1392 - 17:56
ایمان

نه هم نام عزیز ..

شما کاملا اشتباه میکنید امثال حامی و مانی رهنماهیچوقت تموم شدنی نیستند ..
اگه اسطوره موسیقی ایران مرحوم بیات اگه الان زنده بود و بیشتر میتونیستم مصاحبه هاش رو ببینبم و بشنویم بیش از بیش پی به بزرگی امثال محمد اصفهانی و حامی و مانی رهنما میبردید ..

151.245.65.35
پنجشنبه 5 دی 1392 - 23:01

فقط چاوشی و دیگر هیچ....

جمعه 6 دی 1392 - 09:27

حامی جان دوستت داریم و ازت حمایت می کنیم. امیدوارم باشی و خسته نشی. باور کن اگه از ایران بری مثل خیلیای دیگه کم کم کارهات رنگ و بوی اون سوی آب ها رو میگیره و حس آهنگات، حس ایرانی بودنشون، وطنی بودنشون کم رنگ و کم رنگ میشه. بمون و ادامه بده. هر چند سلیقه مردم کمی عوض شده اما مردم خوب قضاوت خواهند کرد و خوانندگان بدون اصول و قاعده را کنار خواهند زد. مانی رهنما روند خوبی رو پیش گرفته و دارم می بینم که خیلیا که قبلاً نمیشناختنش (البته به خاطر کم کاری های صدا و سیما و دیگر رسانه ها) دارن کارهاش رو گوش میدن.

سخن آخر: حامی جان سعی کن درگیر حاشیه نشی و به فعالیتت ادامه بدی، همیشه یک عده هستند که از آب گل آلود ماهی می گیرند.

جمعه 6 دی 1392 - 10:28

خداکنه مشکلات حامی حل بشه و از فکر ترک وطن بیاد بیرون.
واقعا حیفه همچین خواننده ای رو از دست بدیم.

جمعه 6 دی 1392 - 17:00

موسیقی ما تو 2تا چیز خلاصه شده پ.پ (پول پارتی) حتی اینو خود موزیسینهامون هم اشاره کردن دعواتون سر چیه خدا میدونه . راهش همینه دیگه نه شرکتی هست که حمایت کنه نه نهاد خاصی

جمعه 6 دی 1392 - 17:15

اینکه حامی داره نظرش رو میگه خیلی خوبه...اینکه مافیا داریم هم کاملا درسته...یه نگاهی به تیتراژها بندازید...همیشه چند تا خواننده ثابت هستند...
روی صحبتم با حرفای حامی نیست، چراکه حرفاش رو کامل قبول دارم و اصلا هم قصد ندارم ازش تعریف کنم چون برای همه موسیقی فهم ها، حامی ثابت شده هستش.
روی صحبتم با اون دوستانی هست که هنر صدای حامی رو زیر سوال میبرن...دوستانی که حرف از استاد ایرج در پست احسان عزیز حرف میزنن باید بدونن که پشت حامی و مسیحا و رهنما هم استاد بیات بوده...پس این عزیزان خواننده همینجوری نشدن...
دوستان حرف از طرفدار میزنن ولی متاسفانه برخی مثل کبک سرشون رو کردن تو برف و بیرون رو نمیبینن...حامی و امثالهم برای خودشون بسیییار فراوان طرفدار دارن...میتونید یه برگشتی به کنسرتهای قبلیشون بزنید...
بعنوان حرف آخر من خودم کسی رو که به هر دلیلی کنسرت برگزار نکرده هرگز تو عمر هنریش، نه تنها عنوان خواننده بهش نمیدم که عنوان استاد و این حرفا م براش هرگز نمیدم...همه تو استدیو خوب میخونن ولی ما چندتا مثل حامی و رهنما و خواجه امیری داریم که اجرای استدیوشون مثل کنسرتشون باشه؟ پس لطفا این همه به آقای چاوشی استاد نگید(کنسرت؟)...به آقای یگانه استاد نگید(کنسرتهای کم کیفیت)...به آقای علیزاده استاد نگید(کنسرت کم کیفیت)...به آقای یزدانی استاد نگید(کنسرت کم کیفیت)...بزارید حرمت استاد و استاد بودن حفظ بشه...

شنبه 7 دی 1392 - 09:55

ای بابا حامی ایتقدر حرص نخور تو کشور ما باید بری خارج تا قدرتو بدونند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بعضی ترانه سرا‌ها ادای روشنفکر‌ها را در می‌آورند | موسیقی ما