برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با چهاردهمین سال تاسیس هرمس؛
کنسرت «سه عود» به سرپرستی شهرام غلامی برگزار می‌شود
موسیقی ما - شهرام غلامی همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس نشر هرمس در تالار سوره حوزه هنری به برگزاری کنسرت «سه عود» اقدام می‌کند. مدیر نشر هرمس گفت: همزمان با چهاردمین سال تاسیس نشر هرمس، کنسرت «سه عود» به سرپرستی شهرام غلامی در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد. رامین صدیقی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: کنسرت «سه عود» به سرپرستی شهرام غلامی در روزهای پنجشنبه، جمعه ۲۶ و ۲۷ دی ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنسرت که ساعت ۱۹:۳۰ روزهای یاد شده برگزار می‌شود نوازندگانی «سه عود» را همراهی می‌کنند که از این میان می‌توان به شهرام غلامی یاسمین شاه حسینی و امید توفیقی (عود) و بهنام معصومی به عنوان نوازنده می‌ه‌مان سازهای کوبه‌ای نام برد.

صدیقی تاکید کرد: شهرام غلامی در این کنسرت علاوه بر تکنوازی، ساخته‌های خود برای سه عود را به همراه یاسمین شاه حسینی و امید توفیقی اجرا خواهد کرد، که در بخش‌هایی نیز بهنام معصومی با سازهای کوبه‌ای گروه را همراهی می‌کند.

وی اعلام کرد: علاقه مندان برای شرکت در این کنسرت می‌توانند از هم اکنون نسبت به خرید بلیت اقدام کنند. برای رزرو بلیط نیز با شماره ۲۲۲۲۱۸۷۳ تماس گرفته و یا نام و نام خانوادگی، تاریخ مورد نظر، تعداد و نوع بلیط همچنین شماره تماس خود را به آدرس ایمیل tickets@hermesrecords.com ارسال کنند.

گفتنی است؛ شهرام غلامی تا کنون سه آلبوم «طلوع کویر»، «هلهله» و «یک روز» رامنتشر کرده است. یک روز (نشر موسیقی هرمس) سه نوازی شهرام غلامی (عود)، پژمان حدادی (تمبک) و راجیب چاکرابورتی (سارود) است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1392 - 10:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «سه عود» به سرپرستی شهرام غلامی برگزار می‌شود | موسیقی ما