برنامه یاد بعضی نفرات
 
 اثر پژوهشی وآماری کتاب موسیقی 1393 منتشر می شود
به قلم حمیدرضا عاطفی؛
اثر پژوهشی وآماری کتاب موسیقی 1393 منتشر می‌شود
موسیقی ما - کتاب پژوهشی ومصور «موسیقی 1393»حاوی آمار، اطلاعات، مستندات وعکسهای ارزشمند؛ تالیف حمیدرضا عاطفی  15 بهمن ماه  منتشرمی شود.

کتاب موسیقی 1393 با ویژگی های منحصربه فرد، با همکاری یک تیم پژوهشی تهیه شده و بخش های مختلفی را در حوزه های مختلف موسیقی سنتی، نواحی، کلاسیک و پاپ  در برگرفته است.

از ویژگی های این سالنامه و کتاب موسیقی می توان به درج تصاویر صدها هنرمند و موسیقیدان یک قرن گذشته به انضمام تاریخ تولد و درگذشت دقیق آنها، ارائه اطلاعات آماری و همچنین گزارش تصویری اتفاقات مهم موسیقایی دو سال اخیر ، ارائه اطلاعات مربوط به شرکت ها، گروه ها، سایت ها،وبلاگ ها، موسسات و ... که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند اشاره کرد.

علاوه بر اطلاعات ذکر شده،اسامی مسئولان و هنرمندلن انجمن موسیقی شهرهای مختلف ونیز انتشار صدها عکس منحصر به فرد تاریخی از موسیقی دانها و برخی کنسرت های برجسته از دیگر ویژگی های این سالنامه است..

همچنین پاسخ بزرگان موسیقی به یک سوال کلیدی در خصوص نسل نو و فعالان جوان حوزه موسیقی تحت عنوان «رهنمود»از دیگر بخش های این سالنامه است.

طرح و پژوهش کتاب موسیقی 1393 ازحمیدرضا عاطفی (عضو هیئت مدیره کانون پژوهشگران خانه موسیقی ایران) است که برای دومین دوره به طور مستقل و غیر وابسته تهیه شده و تا نیمه بهمن ماه منتشر و در مراکز و فروشگاه های آثار موسیقایی عرضه می شود.
 
منبع: 
دریافتی
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1392 - 09:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اثر پژوهشی وآماری کتاب موسیقی 1393 منتشر می‌شود | موسیقی ما