برنامه یاد بعضی نفرات
 
در حضور «پیروز ارجمند» و با هنرنمایی «سامان احتشامی» و «بابک شهرکی»؛
شور جمعیت در اجرای ماندگارهای «همایون خرم»
موسیقی ما – تالار رودکی تهران در نخستین شب بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، پذیرای مخاطبان آثار ماندگار استاد «همایون خرم» بود که دو تن از شاگردان سرشناس ایشان به اجرای بی کلام آن قطعات، شور و انرژی فراوان حاضرین در سالن را باعث شدند.

به گزارش «موسیقی ما»، شامگاه 24 بهمن تالار رودکی تهران پذیرای دو نوازی ویلن و پیانوی «سامان احتشامی» و «بابک شهرکی» بود که این دو هنرمند با اجرای قطعات و آثار ماندگار استاد «همایون خرم» توانستند با یادی از ایشان، خاطرات و نوستالژی های زیادی را از ان هنرمند فقید در ذهن حاضرین تداعی کنند. این برنامه با اجرای «امشب در سر شوری دارم...» آغاز شد و در ادامه آثار پرخاطره ای چون «رسوای زمانه»، «تو ای پری کجایی» و ... نواخته شدند تا سالن اجرای برنامه غرق در سکوتی دلنشین شود.

این برنامه در دو بخش اجرا شد و در آغاز بخش دوم، «سامان احتشامی» قبل از شروع پارت دوم برنامه در سخنانی کوتاه از جاضرین در محل برگزاری کنسرت تشکر کد و سپس با تقدیر از هنرمندان و بزرگان حاضر در جمع، با نام بردن از آنها، از جمعیت حاضر در سالن خواست که به تشویق آنها بپردازد. احتشامی همچنین در اواخر صحبت هایش از حاضرین در جمع خواست به احترام روح بزرگ استاد «همایون خرم» چند لحظه ای را به صورت ایستاده نسبت به ایشان ادای احترام شود که با استقبال جمع حاضر رو به رو شد.

استاد «فضل الله توکل»، «بهزاد خداویسی» و «مسعود جاهد» از جمله چهره های سرشناسی بود که سامان احتشامی به معرفی آنها پرداخت.

حضور «پیروز ارجمند» (مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد) به همراه «رضا خرم» (پسر استاد همایون خرم) از نکات جالب توجه برنامه بود.

در اواخر برنامه و در حالی که خیلی ها تصورمی کردند اجرا به انتها رسیده، احتشامی رو به حاضرین گفت :«برای انتهای این برنامه اجرایی ویژه را در نظر گرفته ایم که تقدیم می کنیم. این قطعه برای اجرا مجوز ندارد اما ما آنرا می زنیم و شما اگر خواستید خودتان بخوانید!» ملودی «گل گلدون من» به محض شروع با استقبال ویژه حاضرین در سالن رو به رو شد و همه یک صدا به خواندن آن اقدام کردند که این پایان بندی ویژه، اختتامیه قابل توجهی برای حاضرین در سالن بود تا با احساسی ویژه سالن را ترک نمایند.

در ادامه می توانید عکس های دیدنی «یلدا ذبیحی» را از این کنسرت ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1392 - 00:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شور جمعیت در اجرای ماندگارهای «همایون خرم» | موسیقی ما