برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعداز سال‌ها دوری از عرصه موسیقی؛
حمید غلامعلی تصمیم به بازگشت گرفت
موسیقی ما - حمید غلامعلی؛ از خواننده‌های پرکار سال‌های نه چندان دور عرصه موسیقی، قصد دارد در ادامه کارهای قبلی خود اثر جدیدی را منتشر و روانه بازار موسیقی کند. حمید غلامعلی؛ خواننده پرکار و پیشکسوت سالهای نه چندان دور موسیقی در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما گفت: بعداز مدت‌ها که از عرصه خوانندگی و موسیقی دور بوده‌ام تصمیم گرفته‌ام فعالیت خود را در این عرصه از نو آغاز کنم. چرا که احساس می‌کنم می‌توانم حرفی برای گفتن داشته باشم.

غلامعلی در ادامه با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲۰۰ سرود و ترانه را اجرا کرده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه بازار موسیقی را بازار مناسبی برای انتشار آلبوم خود نمی‌دیدم مدت‌ها کار در این عرصه را از برنامه‌های خود حذف کردم تا اینکه به پیشنهاد و تشویق دوستانم تصمیم گرفتم مجددا به این عرصه باز گردم تا بتوانم دنیای جدیدی از موسیقی را تجربه کنم.

او که در زمینه خطاطی و نقاشی نیز فعال است، در ادامه گفت: آلبوم جدیدم در ادامه و در راستای آلبوم‌های قبلی‌ام خواهد بود اما همکاری با آهنگسازان جوان را نیز در آن تجربه خواهم کرد.

خواننده «قبیله عشق» همچنین گفت: البته طی این مدت در زمینه موسیقی بیکار نبوده‌ام و قطعاتی را برای صدا و سیما و پخش از آن اجرا کرده‌ام ولی از آنجایی که شغل اصلی من موسیقی نیست، خیلی سعی نکردم وقتی فضا را فضای مناسبی نمی‌بینم در این زمینه فعالیت کنم. به همین دلیل است که چند سالی آلبومی در بازار منتشر و پخش نکردم.

حمید غلامعلی، خوانندده پیشکسوت موسیقی پاپ است که نزدیک ۲۰۰ سرود و ترانه در کارنامه کاری او به چشم می‌خورد.

 «آبی دریا»، «با من بمون»، «تو کجایی»، «عزای بی‌کسی»، «خلیج فارس» و... از جمله فعالیت‌های موسیقی این خواننده است که تاکنون منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1392 - 12:58

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 12 اسفند 1392 - 11:48

براي بازگشت استاد خواستني وخاطره ساز دهه هفتاد لحظه شماري مي كنم خالق وسعت سبز استاد غلامعلي جاي شما واقعان خاليه بيا به اين جوانان پاپ خوان درس صدا بده

دوشنبه 12 اسفند 1392 - 13:46

حميد غلامعلي از صدايي رسا ، نافذ و با احساس برخوردار است و جايش واقعا خالي بود. خبر خيلي خوبي است . براي اين هنرمند خوب آواز آرزوي موفقيت دارم.

سه شنبه 13 اسفند 1392 - 09:54

من از بچگی به صدای ایشون یه حس نوستالژی خوبی داشتم
مثل حس و حال همون فیلم غریبانه که ایشون تیتراژشو اجرا کردن
من بهشون پیشنهاد میکنم که سعی کنن تو آلبومشون حس و حال همون دهه ای که توش گل کردن رو حفظ کنن.چه از لحاظ شعر چه ملودی چه تنظیم یه آلبوم با فضایی خاطره انگیز اصلا انگار مثل یه خاطره ای که دوباره زنده شده.آهنگایی با همون تم اهنگ فیلم غریبانه
از نظر من حتی این بهترین راه موفقیت دوباره ایشون هم هست.چون فکر نمیکنم اگه مثل بعضی از قدیمیا بخوان الان بیان به سبک موزیکا و ترانه های بازار امروز کار کنن بتونن جذب مخاطب داشته باشن.از نظر من برگ برنده ی ایشون همون حس و حال نوستالژیک دهه ی اکه اشتباه نکنم 70 هست

چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 15:36

واقعا خوشحال شدم
باید این آلبوم بیاد تا این خواننده های جدید بفهمن خواننده های دهه هفتاد کیا بودن و هستن
البته سیاست جامعه حال حاضر موسیقی خورد کردن امثال خشایار اعتمادی و سعید شهروز و مانی رهنما و عصار و حامی و... است و موسیقی ما هما هم فقط ژست بیطرفی میگیره ولی واقعا بر اساس سلیقه خودشون مینویسن، سال 87 آلبوم بیخوابی اومد و هنوز هم همه میدونن که هیچ آلبومی در اون حد از هیچ کس منتشر نشده و این ضعف خواننده های نسل جدید رو میرسونه که تعداد کارهای کاورشون خیلی زیاده، یگانه و چاوشی و فرزین و صفوی... هنوز درک درستی از موسیقی ندارن و ذهنشون دارای معیارهای اشتباه هست، و دو یا سه خواننده خوب فقط مونده که کارهای خیلی خوب ارائه میدن،
شادمهر رفت... این بدترین اتفاق لازم برای موسیقی پاپ این کشور بود و باید تمام این خوانندها مجاز بودنشون رو مدیون اون بدونن، کسی که موقع رفتنش سعید شهروز رو به عنوان خواننده ای نام برد که بجای خودش توی ایران هست موقع رفتنش معرفی کرد ولی همین بیطرفی بعضی ها به اصطلاح موسیقیدان و خبرنگار و ... که نسبت به بعضی خواننده دهای محبوبشون بیطرف ترترن باعث خونه نشین شدن اکثر خوانندهای نسل اول شد،
دقیقا دوستدارم یک نفر از این افرادی که این سایت رو میگردونن به این سوال من جواب بده:
اگه همون موقع که شادمهر رفت، بهروز صفاریان و بابک بیات و اعتمادی و شهروز و رهنما و حامی هم میرفتن شما الان داشتی راجب کدوم موسیقی خبراتو مینوشتی؟ راجب توهم و موسیقی که اصلا وجود نداشت؟
شما باید اون حرف بهروز صفاریان رو که گفت:{ این خوانندها مردم رو عادت دادن به گوش دادن اراجیف} چند سال به عنوان اسم سایتتون بزارین شاید چند نفر فهمیدن الان دارن چی گوش میدن،
از ما گفتن
از شما هم به ظاهر شنیدن

جمعه 16 اسفند 1392 - 12:17
ایمان

سلام حرفهای شما متین ..ولی قبول کنید الان سلایق تغییر کرده ..اون خوانندهایی که شما نام بردید در بزرگیشون شکی وجود نداره ولی به نظر شما ایا از مرحوم فرهاد و فریدون بالاتر هستند ؟؟
اگه الان مرحوم فرهاد وفریدون زنده بودند به نظر شما چقدر طرفدار داشتند و چقدر البومهاشون فروش میرفت ؟؟همون شادمهری که شما میگید و من عاشقانه صدای ایشون و محمد اصفهای رو دوست داشتم و دارم فکر کردید تو کارهای جدیدش کاور نمیکنه ؟؟ ذائقه مخاطب به مقتضای هر نسل تغییر میکنه اقا محسن..شما الان محمد اصفهانی رو ببینید درسته که الان همه ایشون رو به عنوان یک استاد قبول دارند وو هنوز براش به شدت ارزش قائلند ولی الان تعداد جونهایی که صدای ایشون رو گوش میدند به نسبت امثال محسن چاووشی و یگانه و خواجه امیری کمتر هستن ..
اگرچه استاد اصفهانی یک سرو گردن از هر 3 نفرشون بالاتره ..
شما نباید انتظار داشته باشی سلیقه مخاطب دهه هفتاد یا هشتاد با الان یکی باشه .محسن چاوشی و یگانه و احسان خواجه امیری تونستند تو ارائه کارهاشون موفق باشن و نسل جدید رو به شدت جذب خودشون کنند شکی وجود نداره ..
.در ضمن خواننده فیلم غریبانه فکر میکنم فریبرز لاچینی بود ..چون من این فیلمو تو کامیپیوترم سیو کرده بودم اسمی از حمید غلامعلی توش نبود ..

151.245.118.34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید غلامعلی تصمیم به بازگشت گرفت | موسیقی ما