برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور حامی، محسن رجب پور، بابک زرین و حمیدرضا صمدی؛
آخرین برنامه ۱۰۰۰صدا در سال ۹۲ برگزار می‌شود
موسیقی ما - آخرین برنامه ۱۰۰۰ صدای سال ۹۲ در روز پنج شنبه ۱۵ اسفند در محل همیشگی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. آرش نصیری، مجری و مدیر برنامه ۱۰۰۰ صدا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: آخرین برنامه ۱۰۰۰ صدا در سال ۹، در روز پنج شنبه ۱۵ اسفندماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این برنامه در واقع برنامه فینال امسال برنامه ۱۰۰۰ صدا در سال ۹۲ است.

وی افزود: دربرنامه ۱۰۰۰ صدای هفت، دوستانی همچون حمید حامی، بابک زرین، حمیدرضاصمدی حضور دارند و برای اولین باراز حضور یک تهیه کننده به عنوان کار‌شناس در این برنامه دعوت شده است که با حضور محسن رجب‌پور خواهد بود. حضور تهیه کننده موسیقی در این برنامه برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد.

مدیر برنامه ۱۰۰۰ صدا همچنین گفت: امیر کهکشان خواننده و کامران رسول‌زاده خواننده افتخاری این برنامه خواهند بود و در تالار هنر فرهنگسرای ارسباران برای حضار اجرای برنامه خواهند کرد.

نصیری تاکید کرد: روال همیشگی برنامه به این گونه است که مسولان استودیو ترنم آقایان توحید کاظمی و علیرضا ظریف جوایز خواننده بر‌تر و برنده را در پایان هر برنامه اهدا می‌کنند. قرار است در این برنامه نیز این عزیزان جایزه خود را به خواننده بر‌تر برنامه قبلی یعنی نیما تفرشی اهدا کنند. جایزه این خواننده برنده آماده شده و در این برنامه علاوه بر اجرایی از اوتحویل وی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: همچنین قرار است پیش از پایان سال، ورک شاپی با حضور محسن رجب‌پور برگزار خواهد شد که از مباحث این ورک شاپ شرایط خوانندگی و شرایط شهرت یک خواننده و باید‌ها و نبایدهایی برای رسیدن به موفقیت در این حرفه است. قرار است در این ورک شاپ درباره موسیقی‌های ساخته شده خواننده‌های حاضر وسلیقه مردم و بازار صحبت شود که در ساخت موسیقی چه چیزهایی را باید در نر داشته باشند و چه نکاتی را مورد توجه قرار بدهند.

 همچنین با حضور خواننده‌های جوان در این کارگاه قرار است کارهای آن‌ها مورد بحث قرار بگیرد و بحث و بررسی شوند. ضمن اینکه به لحاظ فنی و تکنیکی نیز ساخته‌های آن‌ها زیر ذره بین تهیه کنندگی خواهد رفت.

نصیری در پایان گفت: در برنامه فینال سال ۹۲ از برنامه‌های ۱۰۰۰ صدا برنامه‌های غیرمنتظره دیگری در نظر گرفته شده است که مخاطبان شاهد آن‌ها خواهند بود.

مجری برنامه ۱۰۰۰ صدا از برگزاری برنامه دیگری در همین راست خبر داد و گفت: با مسولان فرهنگسرای ارسباران نیز صحبت‌هایی شده سات و قرار است ۱۰۰۰ صدای موسیقی سنتی نیز در این فرهنگسرا از اردی بهشت ماه سال آینده برگزار شود. اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 09:59

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 13:09

جالب نخواهد بود...چون خواننده هاش جالب نیستن...(نظر شخصی خودم بود!)

جمعه 16 اسفند 1392 - 12:23
علی خلج

مثل اینکه حواست به حمید حامی نیستا

5.237.219.239
جمعه 16 اسفند 1392 - 15:31
mahsan sadeghi

اتفاقا دقیقا منظورم با حمید حامی بود

37.255.70.127
پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 14:23

لطفا روش شرکت در دوره های بعدی این مسابقه رو هم اعلام کنید.تابحال چیزی در این مورد نگفتید!

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 22:34
میلاد درویش

سوالمان پاسخ نداشت؟؟؟؟؟!!!!!!
موسیقی ما لطفا پاسخ کامنتم رو بدین!

5.236.173.100
شنبه 17 اسفند 1392 - 09:55

دوست عزیز این برنامه نیاز به کسی داره که بتونه نظر تخصصی در خصوص ترانه،وکال،ملودی و تنظیم بده اگه شما صدای یه خواننده رو دوست نداری دلیل نمیشه منکر تخصص و تکنیک و سواد اون هنرمند بشی ولی اینکه یه خواننده ای پر طرفدار باشه دلیل با سواد بودنش نیست چیزی که امروز خیلی زیاده

شنبه 17 اسفند 1392 - 19:15
mahsan sadeghi

یه خواننده هر چقدر هم که سواد موسیقیایی داشته باشه اگه اخلاق نداشته باشه به چه درد میخوره...همین اقای حامی بود که چند وقت پیش توو فیسبوکش هر چی دلش خواست به خواننده های جوون ایران که جدیدا مجوز گرفته بودن گفت...چرا چون میترسید با اومدن اونا شهرتش به خطر بیفته و ممنون از شهرام شکوهی که در فیسبوکش بدون هیچ تعارفی جواب ایشون رو داد ...من وقتی اخلاق یه خواننده رو دوست نداشته باشم هر چقدر هم که از لحاظ موسیقی خوب باشه (از نظر من قابل تحمل نیست)

37.255.82.22
شنبه 17 اسفند 1392 - 10:07

دوست عزیز این برنامه نیاز به کسی داره که بتونه نظر تخصصی در خصوص ترانه،وکال،ملودی و تنظیم بده اگه شما صدای یه خواننده رو دوست نداری دلیل نمیشه منکر تخصص و تکنیک و سواد اون هنرمند بشی ولی اینکه یه خواننده ای پر طرفدار باشه دلیل با سواد بودنش نیست چیزی که امروز خیلی زیاده

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 09:13

منم فکر میکردم حمید حامی اخلاق نداره اما وقتی دیدمش وقتی گفت مدیون شمام که کارامو گوش میکنین و صادقانه و بیرا برخورد کرد تازه شناختمش حمید حامی 15 سال زحمت کشیده میگه قانون باید برای همه یکسان باشه اینکه یه خواننده ای هر چند خوش صدا و خوب با دادن چند تا کلیپ تو ماهواره معروف میشه بعد یه مدت سکوت میکنه و با لابی گری مجوز میگیره این عدالته؟همین آقای شهرام شکوهی به نظر شما بدون اون اجرا تو اون شبکه به نظرتون چند سال باید زحمت میکشید تا به این شهرت برسه؟پس لطفا زود قضاوت نکنین همه هنرمندا محترمن و همه باید مجوز بگیرن

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:43
mahsan sadeghi

شهرام شکوهی از برخورد بد امید با یکی از شرکت کنندگان شکایت داشت و حرفشو از طریق ایمیل به اون مسابقه گفت و اونها گفتن اگر انتقادی دارین و به نظر شما سطح خوانندگان ایرانی بالاست خودتون شرکت کنید و اینطور شد که ایشون شرکت کردن و در جواب داور ها اونا رو نقد کردن به همین علت اون برنامه خیلی مورد توجه قرار گرفت...خیلیای دیگه تو اون برنامه شرکت کردن ولی حتی یه نفر از اونا هم تا این حد موفق نبود چرا؟؟چون اونها با ذکاوت جواب داور ها رو ندادن و علت موفقیت شهرام شکوهی تنها صدا و سبک خاص ایشون و زحمت13 ساله ای بود که برای البوم مدارا کشیده بودن ...

37.255.82.35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین برنامه ۱۰۰۰صدا در سال ۹۲ برگزار می‌شود | موسیقی ما