برنامه یاد بعضی نفرات
 
 کنسرت گیلکی«هم آوایان تاسیان» برگزار می شود
در تالار اندیشه حوزه هنری تهران؛
کنسرت گیلکی «هم آوایان تاسیان» برگزار می‌شود
موسیقی ما - گروه موسیقی هم آوایان تاسیان در تالار اندیشه حوزه هنری تهران واقع در خیابان حافظ کنسرت می‌دهد. گروه موسیقی گیلکی «هم آوایان تاسیان» به سر پرستی حسین تقی‌نژاد با اجرای قطعاتی از موسیقی محلی گیلان در تالار اندیشه حوزه هنری تهران اجرای برنامه خواهد کرد. بر اساس این گزارش، «هم آوایان تاسیان» روز دوم خرداد ماه سال جاری در حالی روی سن تالار اندیشه می‌رود که مجموعه‌ای از هنرمندان جوان با تجربه گیلان به اجرای نمایش و داستانهایی عاشقانه می‌پردازند.

گفتنی است؛ در این کنسرت آرین قلی‌پور (سازهای کوبه‌ای)، ملاحت حداد (هم خوان)، علی شرفی‌نژاد (سازهای کوبه‌ای)، امیر ادراکی (کمانچه)، سروش شجاع طلب (کمانچه آلتو)، رامتین روبنشه (سازهای کوبه‌ای)، حمید سماعی (تار، بمتار)، کیارش عشقی (سازهای کوبه‌ای)، فرهاد یحیی‌پور (نی)، مریم پوریا (سه تار)، سحر یوسفی (هم خوان) و حسین تقی‌نژاد (سنتور و سرپرست گروه) این گروه را همراهی خواهند کرد.

گروه موسیقی گیلکی هم آوایان تاسیان از سال ۱۳۸۷و با ترکیبی از هنرمندان جوان وبا تجربه گیلانی وبه سرپرستی حسین تقی‌نژاد تاسیس و آغاز به کار کرد. گروه هم آوایان تاسیان در طول ۵سال گذشته کنسرت‌ها و فعالیتهای گسترده‌ای در زمینه حفظ و اشاعه فرهنگ و هنر گیلان داشته است واگویه خوانی و هم آوایی در ارائه ترانه‌های گیلکی و ساخت آثار جدید واحیای آثار بومی در طول سالهای فعالیت این گروه مورد استقبال زیادی قرار گرفته وهم اکنون این گروه از پرطرفدار‌ترین گروههای موسیقی محلی در گیلان و ایران محسوب می‌شود.

اجرای ترانه‌های نمایشی و داستانی با مضامین اجتماعی و عاشقانه و خوانندگی همهاعضای گروه توامان با نوازندگی از نقاط برجسته آثار این گروه موسیقی محلی است کهدر سالهای اخیر مورد استقبال عموم قرار گرفته است حاصل ۵ سال فعالیت این گروه اجرای بیش از چهل ترانه گیلکی که عمدتا از ساخته‌های اعضای گروه می‌باشد.

این گروه تاکنون در کنسرت‌ها و جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی حضور داشته که از این میان می‌توان به کنسرت‌هایی در رشت، رودسر، تهران، کیش و.... نا‌م برد.

در این کنسرت نوازندگانی همچون آرین قلی‌پور (سازهای کوبه‌ای)، ملاحت حداد (همخوان)، علی شرفی‌نژاد (سازهای کوبه‌ای)، امیرادراکی (کمانچه)، سروش شجاع طلب (کمانچه آلتو)، رامتین روبنشه (سازهای کوبه‌ای)، حمید سماعی (تار و بم تار)، کیارش عشقی (سازهای کوبه‌ای)، فرهاد یحیی‌پور (نی)، مریم پوریا (سه تار)، سحر یوسفی (همخوان)، حسین تقی‌نژاد (سنتور) حضور دارند.

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 00:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گیلکی «هم آوایان تاسیان» برگزار می‌شود | موسیقی ما