برنامه یاد بعضی نفرات
 
8 خرداد، ساعت ۲۱ در تالار کوثر اصفهان برگزار می‌شود؛
شوق گروه قمر به اصفهان رسید
موسیقی ما - سرپرست گروه موسیقی «قمر» با انتقاد و اعتراض از دیر صادر شدن مجوز کنسرت این گروه در اصفهان اعلام کرد صادر شدن مجوز کنسرت تنها سه روز قبل از برگزاری برنامه آن هم برای موسیقی سنتی که مخاطبان خاص‌تر دارد، تأسف برانگیز است.

نوید دهقان، سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی قمر که قرار است پنج شنبه همین هفته ساعت ۲۱ در تالار کوثر اصفهان به صحنه رود، نسبت به صادر شدن مجوز کنسرت گروهش در این شهر اعترض و انتقاد کرد.

وی ادامه داد: یک تهیه کننده موسیقی باید برای برگزاری یک شب کنسرت محتمل هزینه‌هایی بالغ بر سی ملیون تومان، چندین ماه دوندگی و پیگیری برای صدور مجوزهای لازم و... داشته باشد و در ‌‌نهایت استرس و فشار روانی ناشی از دیر صادر شدن مجوز را تحمل کند.

این نوازنده کمانچه خاطرانشان کرد: چرا یک گروه موسیقی و تهیه کننده فرهنگی برای اینکه اشعار حافظ و سعدی و مولانا به همراه موسیقی ملی این سرزمین که بخشی از هویت فرهنگی مردم ساکنش است را به گوششان برساند، باید به جای تشکر و قدردانی و تخصیص بودجه‌های حمایتی به سمت نابودی رود؟!

سرپرست گروه موسیقی قمر ادامه داد: بدون شک وظیفه دولت و متولیان فرهنگی پاسبانی، گسترش و ترویج فرهنگ است و نه یه موسسه خصوصی!

نوید دهقان در ادامه  گفت:این کنسرت با آواز حسین نورشرق برای اولین بار در ایران در تالار کوثر شهراصفهان برگزار می شود.و در این کنسرت یک روزه قطعاتی در دستگاه راست پنجگاه،دشتی،نوا و اصفهان با اشعاری از هوشنگ ابتهاج(سایه)،مولانا و حافظ اجرا می شود.

این نوازنده کمانچه و آهنگساز در ادامه درباره همکاری با حسین نورشرق گفت:همکاری ما با  این خواننده از سال 2011 آغاز شد و این برنامه پس از اجراهای موفقی که در کنسرواتوار چایکوفسکی در  مسکو،شهر مدلین در کلمبیا و شهر سمولنسک در روسیه قرار است برای اولین بار در ایران اجرا شود.

حسین نورشرق به عنوان خواننده در این گروه حضور دارد و نوازندگان گروه موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا (تار)، بابک غسالی (عود)، علیرضا گرانفر (سنتور)، شاهین صفایی (بم تار)، حسین محمد حسینی (نی)، نسیم اربابی و سارا هستی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، فرهاد صفری (تمبک)، شهریار نظری (دف) هستند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می‌کنند.

گفتنی است، فروش بلیت کنسرت گروه موسیقی قمر از امروز در سایت melliconcert.com آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1393 - 16:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شوق گروه قمر به اصفهان رسید | موسیقی ما