برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسیقی ما, لی لا رضایی, آرش نصیری, هزار صدای موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی
با حضور بزرگان و کارشناسان موسیقی سنتی؛
اولین برنامه هزار صدای موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود
موسیقی ما - اولین دوره هزار صدای موسیقی کلاسیک ایرانی با حضور کارشناسان این عرصه در روز پنج شنبه ۲۹ خرداد ۹۳ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. آرش نصیری مجری و مدیر برنامه هزار صدا در گفت‌وگو با موسیقی ما گفت: اولین دوره هزار صدای موسیقی کلاسیک ایرانی از روز 5 شنبه 29 خردادماه آغاز به کار می‌کند. این برنامه اولین دوره هزار صدا در این ژانر است که با حضور کارشناسانی همچون علی جهاندار، کیوان ساکت و محمدعلی بهمنی برگزار می‌شود.

وی افزود: این اولین مسابقه رسمی ساز و آواز در ایران است که در زمینه موسیقی سنتی برگزار می‌شود. در این برنامه همچنین حسین علیشاپور به‌عنوان خواننده میهمان حضور دارد و اجرای برنامه خواهد کرد.

آرش نصیری که در همین راستا اجرا و مدیریت هزار صدای پاپ را نیز به عهده دارد، در ادامه تأکید کرد: شکل مسابقه بدین گونه است که هشت خواننده در این برنامه حضور دارند و هر خواننده ۹ دقیقه در اختیار دارد تا طی این زمان هر کاری که می‌خواهد را انجام دهد که این کارها شامل اجرای تصنیف و آواز است. هر خواننده می‌تواند در طول برنامه خود با یک و نهایتاً دو نوازنده روی سن بیاید. در این مسابقه همچنین در بخش جواب ساز و آواز نیز به انتخاب بهترین‌ها اقدام خواهیم کرد و هر نوازنده‌ای که جواب آواز خوانند را با سازش بدهد، برگزیده می‌شود.

اولین برنامه هزارصدای موسیقی کلاسیک ایرانی در روز 5 شنبه 29 خرداد 93 و در ساعت 15 و در بخش ساز و آواز و تصنیف در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 02:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین برنامه هزار صدای موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود | موسیقی ما