برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی حوزه هنری؛
همکاری مشترک مهدی تیموری و محمد معتمدی در قالب آلبوم منتشر می‌شود
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «دورها آوایی است» با صدای محمد معتمدی و آهنگسازی مهدی تیموری با اخذ مجوز از سوی حوزه هنری تا چند هفته آینده منتشر می‌شود. مهدی تیموری؛ نوازنده نی و آهنگساز در گفت‌وگو با موسیقی ما از همکاری مشترک خود و محمد معتمدی در قالب یک آلبوم خبر داد و دراین‌باره گفت: محصول این همکاری مشترک با عنوان «دورها آوایی است» پس از تأخیر بسیار بالاخره راه ورود به بازار را در پیش گرفت و تا یکی دو هفته دیگر حتماً منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: این آلبوم که هم‌اکنون در مرحله چاپ خو به سر می‌برد و از سوی حوزه هنری منتشر می‌شود شامل 6 قطعه است که از این میان 3 قطعه به‌صورت با کلام و دو قسمت سازوآواز و همچنین یک بخش تکنوازی نی به نوازندگی شخص من است.

تیموری همچنین گفت: آلبوم «دورها آوایی است» اولین آلبوم مستقل من است که در زمینه آهنگسازی و با صدای محمد معتمدی منتشر می‌کنم. قطعات این آلبوم در دستگاه همایون، شور، دشتی و آواز اصفهان و با بهره‌گیری از اشعار شاعرانی همچون فریدون مشیری، هوشنگ ابتهاج و حسین منزوی ساخته‌شده است.

وی درخصوص نوازندگان این آلبوم گفت: نوازندگان این آلبوم را میرسعید حسینی پناه (سنتور)، مهدی محمودآبادی و مهران فلاحی (تار)، بابک میرزایی (عود)، علی‌رضا دریایی و مهبد نبوی (کمانچه و کمانچه آلتو)، سهیل رزاقی وپوریا خورشیدی (تنبک)، سهیل سعادت (دف) و مهدی لطفی (تارباس) به عهده‌دارند و من نیزعلاوه بر آهنگسازی به‌عنوان نوازنده نی در کنار این دوستان حضور دارم.

مهدی تیموری، نوازنده نی و آهنگساز در زمینه آهنگسازی و مقطع کارشناسی ارشد این رشته تحصیل‌کرده است و تاکنون همکاری‌های مختلفی در آلبوم‌های مختلف و در جایگاه نوازنده و اهنگساز داشته است. وی همچنین کنسرت‌های بسیاری در فستیوال‌های مختلف خارجی برگزار کرده است.

آلبوم «دورها آوایی است» اولین آلبوم مستقل او با آهنگسازی و تنظیم اوپس از مدت‌ها تأخیر در انتشار بالاخره طی یکی دوهفته آیند منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می‌شود. اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1393 - 14:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری مشترک مهدی تیموری و محمد معتمدی در قالب آلبوم منتشر می‌شود | موسیقی ما