برنامه یاد بعضی نفرات
 
21 خرداد و در جریان دومین کنسرت این خواننده اتفاق افتاد؛
«امین رستمی» عاشقانه‌هایش را با گریه خواند
موسیقی ما – دومین کنسرت «امین رستمی» شامگاه چهارشنبه 21 خردادماه در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار شد. او در این کنسرت با قطعات خاطره انگیز و تک قطعاتی که طی چند ماه گذشته منتشر شده بود از مخاطبانش پذیرایی کرد. این کنسرت به نوعی آغازگر یک سال پرکار برای امین رستمی بود. زیرا او مراحل تولید سومین آلبوم رسمی خود را پیگیری می کند و همزمان در تدارک برگزاری تور کنسرت های خود در شهرستانها هم هست. گفتنی است که اولین اجرای زنده رسمی وی، دوم بهمن ماه سال گذشته در همین سال برگزار شده بود. گزارش اختصاصی سایت «موسیقی ما» از این کنسرت را در ادامه می خوانید:

لحظاتی پس از ورود نوازنده ها اینتروی قطعه «بارون» که یکی از هیت ترین آثار امین رستمی است نواخته شد. حاضرین از همان ابتدا نواخته شدن این قطعه همخوانی خود را آغاز کردند و پس از ورود امین رستمی به نیمه های ترانه رسیدند! او پس از این قطعه پرطرفدار ضمن خوش آمدگویی، به حاضرین گفت:«همیشه آرزو داشتم که آثارم را به صورت زنده برای شما اجرا کنم. به آرزوی من خوش آمدید...» او پس از اجرای قطعه «بی هوا» گفت:«امشب نمی خواهیم از غم و غصه و رفتی بخوانیم وبیشتر کارهای مثبت را می خوانیم زیرا همه انرژی های شما مثبت است.» قطعه بعدی «من نگاه تورو میخوام» بود که امین رستمی در هنگام اجرای آن به شدت احساساتی شد و گریه کرد. وی سپس گفت:«من معمولا با کارهای خودم گریه نمی کنم اما بعضی از کارها حال خودم را هم بد می کند.»

وی سپس از «علیرضا مهدی زاده» نوازنده ساکسوفون دعوت کرد تا در قطعه بعدی حضور داشته باشد. قطعه «حسم کن» با سولوهای پرانرژی این نوازنده همراه بود که به قول رستمی انرژی سالن را بالا بالا رفت! حضور «انوشیروان تربتی» در جلوی استیج با استقبال حاضرین همراه شد زیرا تکنوازی او با ساز «ملودیکا» آغازگر قطعه «خداحافظ تو» بود. «جز عشق تو»، «هوام تویی»، «آی تو»، «اینقدر تورو دوست دارم» و «رفتم دلت تنگ بشه» که قطعات اسلو و ریتمیکی بودند یک به یک در سالن شنیده شدند. اما امین رستمی در هنگام اجرای قطعات «بی تو» و «دلم گرفته» باز هم بغض کرد و گریه او باعث شد تا نتواند بخش هایی از ترانه ها را بخواند. درست در همین لحظات بود حاضرین با تشویق های ممتد و همخوانی وی را همراهی می کردند. نهایتا به درخواستمردم قطعه بارون مجددا اجرا شد که در همین زمان ورود «فریدون آسرایی» از درب VIP نگاه های زیادی به سمت او جلب شد. امین رستمی هم از مردم درخواست کرد که فریدون را ایستاده تشویق کنند و اعضای ارکستر هم بخش هایی از ملودی قطعه «آهای خوشگل عاشق» را نواختند.
 
  • *حاشیه ها:
*عماد لاریجانی (کیبورد)، امیل عباسی (گیتار بیس)، احمد عباس نیا (درامز)، فرشید ادهمی (گیتار الکتریک) و احسان شفیعی (پرکاشن) در کنار «انوشیروان تربتی» (رهبر ارکستر، پیانو و کیبورد) اعضای ارکستر در این برنامه بودند.

*آقای «حیاتی» معاون دکتر «پیروز ارجمند» (رییس دفتر موسیقی ارشاد)، «صدرالدین حسین خانی»، «امیر ارجینی»، «سیاوش صدری»، «رامین بی باک»، «بهزاد عبداللهی»، «مهران خالصی» و «ایمان ابراهیمی» به عنوان دیگر مهمانان کنسرت در سالن حضور داشتند.

*«مجید طوسی» و «یاسین طوسی» از شرکت «سل فا» و «مهدی بشکوفه» از شرکت «ایران گام»، امین رستمی را در برگزاری این کنسرت همراهی کردند.

در ادامه می توانید نظاره گر لحظات دیدنی این کنسرت از نگاه دوربین «محمدرضا جنیدی فرد» باشید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 - 16:11

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 24 خرداد 1393 - 16:39

شاید ربطی به تیتر نداشته باشه ولی من خود آن 13ام ,,پرچم سفید-رگ خواب -همین -شش بهترین آلبومهایی که تا حالا گوش دادم

شنبه 24 خرداد 1393 - 16:50

امین رستمی یعنی احساس، یعنی عشق
با کاراش کلی خاطره دارم
بی صبرانه منتظر آلبوم بعدیش هستم
و ممنون از بابت اطلاع رسانی کنسرتشون :)

سه شنبه 27 خرداد 1393 - 20:23
شهاب شریف

واقعا صدای خاص امین رستمی و حال و هوای عاشقانه و اینکه فقط از نومیدی توی ترانه هاش نیست و حس مثبت رو به همه القا میکنه و اهنگهای عاشقانه ای مثل بی هوا که وقتی کنار عشقت باشی حسابی میچسبه همه وهمه نوید کسی رو میده خودش هم پر از احساس عاشقانه واقعی است.
به عنوان یک انسان عاشق دوستش دارم

91.99.255.189
شنبه 24 خرداد 1393 - 23:56

واقعا بهترین خوانندس صداش تکه با آهنگ های من نگاه تو رو می خوام بارون و بی تو و بی هوا و دلم کرفته منم اونقد گریه کردم که چشام به زور وا شدن دست مریضا !

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 15:23

مرسی مرسسی موسیقی ما عزیز!

امین رستمی واقعا خواننده خوب و بااحساسیه!لایک!

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 15:28

ممنون از حضور فریدون اسرایی

این اقایی ک از جاش بلند شده لباس سفید تنشه کیه؟من نمیشناسمش!

شنبه 11 مرداد 1393 - 01:35

عاشقشم.همین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «امین رستمی» عاشقانه‌هایش را با گریه خواند | موسیقی ما