برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای «امیرمحمد تفتی» و موسیقی «پویا سرایی»
آلبوم «بی برگی» منتشر شد

موسیقی ما - آلبوم «بی برگی» با صدای «امیرمحمد تفتی» و موسیقی «پویا سرایی» توسط شرکت «چهارباغ» منتشر و به وسیله «ایران گام» در بازار موسیقی کشور پخش شد.

«بی برگی» بخشی از مجموعه همکاری های «امیرمحمد تفتی» بعنوان خواننده و «پویا سرایی» نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی ایرانی، در قالب آلبومی به همین نام منتشر شد.

این آلبوم شامل دو برنامه مجزا در مایه های سه گاه و بیات ترک است که هر کدام شامل تصانیف و ساز و آواز هستند. همچنین آخرین قطعه ی این آلبوم نیز قطعه «گریه عارف» بر اساس تصنیف «گریه گن که گر…» اثر عارف قزوینی است که در سال 1388، در سوگ استاد پرویز مشکاتیان، توسط پویا سرایی و امیرمحمد تفتی بازخوانی و تنظیمِ مجدد شده است.

در این اثر شروین مهاجر (کمانچه و کمانچه آلتو)، آزاد میرزاپور و علی اصغر عربشاهی (تار)، پاشا هنجنی (نی)، پویا سرایی (سنتور و تمبک)، علی پژوهشگر (عود)، بهناز بهنام نیا (عود)، حامد افشاری (قیچک باس در قطعه گریه عارف) و مصباح قمصری (بم کمان) به عنوان نوازنده حضور دارند.

از جمله قابل توجه آلبوم «بی برگی»، توجه به فرهنگ ساز و آواز و اجرای تکنوازی و جواب آواز توسط شهرام میرجلالی (تار) و حمیدرضا زبردست (نی) در بخش عمده ای از این آلبوم است.

شایان ذکر است که این اثر در استودیو پاپ (حمید رضا آداب و کامبیز شاهین مقدم)، استودیو مهرآوا (علی پورمقدم) و به تهیه کنندگی امیر محمد تفتی تولید شده است.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم «بی برگی» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 23:18

دیدگاه‌ها

جمعه 6 تیر 1393 - 15:11

آلبوم خوبی بود ... خوشم آمد
کارهای دکتر سرایی کارهای شنیدنی هستند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «بی برگی» منتشر شد | موسیقی ما