برنامه یاد بعضی نفرات
 
با مدیریت اجرایی «مهدی کُرد» و تهیه کنندگی «فریدون معتمدیان»؛
تور جدید کنسرت‌های شهرستان «علی لهراسبی» از سنندج آغاز می‌شود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «روبات» که در سالهای گذشته تمایل چندانی برای اجرای زنده در شهرستان ها نداشت، دور جدید اجرای برنامه هایش را در سراسر ایران از سر می گیرد.

به گزارش «موسیقی ما»، به گفته «مهدی کُرد» مدیر اجرایی و مدیر برنامه های جدید لهراسبی، این خواننده تور بزرگ اجراهای شهرستان خود را از 7 و 8 مرداد و با اجرای برنامه در سنندج آغاز خواهد کرد و پس از این اجرا در بیش از شش شهر دیگر نیز روی صحنه خواهد رفت.

لهراسبی در سالهای گذشته و به رغم درخواست مکرر برای اجرای برنامه در شهرستان های مختلف ایران، تمایل چندانی به اجرای زنده در خارج از تهران نداشت و همین موضوع در برخی مواقع به یکی از سوالات اصلی دوستداران این خواننده بدل شده بود. لهراسبی که پیش از این با خواندن تیتراژهای موفقی چون «فاصله ها»، «کلبه سفید»، «دریایی ها» و ... توانست محبوبیت زیادی را در بین دوستداران موسیقی و اهالی هنر به دست آورد، تصمیم به برگزاری این تور بزرگ گرفته و در نخستین اجرای زنده خود در تاریخ 7 و 8 مرداد در سنندج روی صحنه می رود.

این خواننده پس ازاین اجرا در شهرهای مختلف ایران نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت که به محض قطعیت تاریخ و شهر محل برگزاری این برنامه، اخبار تکمیلی به مرور در «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

«فریدون معتمدیان» (تهیه کننده کنسرت سنندج لهراسبی) نیز با اعلام آغاز بلیت فروشی این برنامه، از انجام همه پیش بینی های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنسرت خبر داد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1393 - 10:51

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 22 تیر 1393 - 14:13

Arak bia

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور جدید کنسرت‌های شهرستان «علی لهراسبی» از سنندج آغاز می‌شود | موسیقی ما