برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «رمانتیک» و «جشن تنهایی» بار دیگر در تهران روی استیج رفت؛
ستاره باران در کنسرت «شهاب رمضان»
موسیقی ما - کنسرت «شهاب رمضان» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. خواننده آلبوم‌های «رمانتیک» و «جشن تنهایی»، پنجشنبه 6 شهریور 1393، به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور»، در حضور میهمانان سرشناس  روی استیج رفت و با اجرایی قابل قبول، شب خاطره انگیزی برای مخاطبینش رقم زد.
 
استیج این برنامه، با ستاره‌هایی تزیین شده بود تا علاوه بر صندلی‌های VIP، صحنه هم ستاره باران شود!
 
با آغاز کنسرت، اعضای گروه به روی صحنه آمدند و همزمان با روشن شدن چراغهای بالای استیج، اولین قطعه نیز اجرا شد. «لحظه‌ها» از آلبوم «جشن تنهایی»، قطعه ی ریتمیکی بود که برای آغاز این برنامه در نظر گرفته شده بود.
 
شهاب پس از اجرای اولین قطعه، از اینکه بار دیگر روی صحنه رفته ابراز خوشحالی کرد و قطعات حسیِ «سهم من» و «غم عشق» و «عاشق کشون» از دومین آلبومش را با همراهی هوادارانش خواند.
 
بعد از اجرای این دو قطعات و ایجاد فضایی احساسی، قطعه «چشام تو رو می‌بینه» از آلبوم «رمانتیک» به اجرا در آمد و از همان ابتدا با تشویق و استقبال مردم همراه شد. «من واست جون می‌دم» و «بمیرم برات» قطعات بعدی این کنسرت بودند که شهاب از میان تک آهنگ‌هایش آنها را برای اجرا انتخاب کرده بود.
 
در ادامه، شهاب «محمد فلاحی» را معرفی کرد و از او خواست روی صحنه بیاید. فلاحی، ریمیکسی از قطعات پرطرفدار شهاب رمضان برای اجرا در این کنسرت آماده کرده بود که با استقبال حضار روبرو شد.
 
اما جذابترین بخش این کنسرت، پس از پخش این ریمیکس اتفاق افتاد. هنگامی که نوبت به سورپرایز برنامه رسید. اجرای قطعه ی بعدی آغاز شد و در میان بهت حضار، «رضا صادقی»  شروع به خواندن «با تو می‌خندم» کرد؛ قطعه ی دو صدائه‌ای که تابستان امسال منتشر و هیت شد.
 
شهاب رمضان و رضا صادقی این قطعه را در حالی خواندند که به گفته ی شهاب، تمرینی برای اجرای زنده ی آن صورت نگرفته بود.
 
بعد از خواندن «با تو می‌خندم»، «رضا صادقی» با تمجید از اجرای شهاب رمضان گفت: «خواننده ی خوب و توانمند در کشورمان زیاد داریم. اما به نظر من «شهاب رمضان» تنها خواننده ای است که به جای حنجره، با دلش می‌خواند و همین باعث شده کارهایش شنیدنی باشند». وی سپس از خاطره ‌ای با آهنگ «مث پاییزی و می‌ری» در جاده شمال گفت و از شهاب خواست این قطعه را اجرا کند.
 
پس از اجرای «مث پاییزی و می‌ری»، شهاب قطعه ی شش و هشت «حالم خوبه» را خواند. شهاب، برای معرفی «امید حاجیلی» از لفظ «بمب انرژی» استفاده کرد و پیش از خواندن «حالم خوبه»، با خنده رو به امید حاجیلی گفت: «آقای حاجیلی ما هم بلدیم شش و هشت بخوانیم!»
 
شهاب رمضان پس از خواندن «جشن تنهایی» و «اولین لبخند» رو به حضار گفت: «می‌خواهم به خاطر قولی که داده بودم، قطعه ی «رمانتیک» را به دوست خوبم «عماد طالب‌زاده» تقدیم کنم» و سپس «رمانتیک» را به عنوان یکی از پرطرفدارترین قطعاتش همراه با نوازندگی پیانوی «انوشیروان تربتی نژاد» به اجرا درآورد.
 
در مقایسه با کنسرت قبلی، شهاب این بار از خود توانایی بیشتری نسبت به قبل در مدیریت صحنه نشان داد و عاشقانه هایش را با احساس‌تر و مسلط تر از قبل به اجرا در آورد.
 
انوشیروان تربتی نژاد (پیانو، کیبورد و رهبر ارکستر)، محمد علی نصری (گیتار الکتریک)، مسعود عباسی مهر (گیتار باس)، احمد عباس نیا (درامز)، احسان شفیعی (پرکاشن)، محسن حسن نیا (ساکسفون و کلارینت) در این کنسرت شهاب رمضان را همراهی کردند. «نیما رمضان» نوازنده سرشناس گیتار الکتریک نیز که در این کنسرت به گروه شهاب اضافه شده بود، مثل همیشه با هنرنمایی خود در بخش‌های مختلف کنسرت، حاضران را به وجد آورد.
 
رضا صادقی، زایا سلیمان، امید حاجیلی، عماد طالب زاده، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، علیرضا میرآقا، پوریا حیدری، ترانه مکرم، بهاره مکرم، آرون حسینی، سیاوش صدری، شاهد صادق‌پور، سید محمد کاظمی، مانی جهانتاب، سیامک آقایی، یحیی مشایخی، یلدا انگالی و امید معلم چهره‌هایی بودند که به این کنسرت آمدند و هر یک به شکل ویژه ای توسط شهاب رمضان به حضار معرفی شدند.

در ادامه عکس‌های دیدنی «سعید عبداللهی» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را از «موسیقی ما» مشاهده نمایید.
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1393 - 09:11

دیدگاه‌ها

شنبه 8 شهریور 1393 - 17:40

شهاب رمضان خیلی باحاله.
صداتو دوست دارم.

شنبه 8 شهریور 1393 - 18:40

به امید موفقیت آلبوم جدیدشون....

شنبه 8 شهریور 1393 - 19:17

قکرنمیکنم زیاد پر طرفدار باشه جزء خوانندگان درجه 2 و3 میباشد.....کاملایک نظرشخصی میباشد

شنبه 8 شهریور 1393 - 22:56
مصطفی

ایشون کاملا هم یک خواننده درجه یک هستن و همچنین یک آهنگساز درجه یک.

91.99.139.2
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 13:07
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 17:04
مهرناز

دوست عزیز نمیدونم شما بر چه اساسی میگید شهاب عزیز طرفدار زیادی نداره و جز درجه 2 ها و 3 هاست ولی بدون که ایشون جز ستون های محکم موسیقی ایران هستند

2.188.141.32
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 15:27
ldel

به این دلیل میگم که کل نظرات برای این صفحه حتی 2رقمی هم نشده ولی شما برید صفحات دیگرخواننده هارو ببینید بالای100نظر دارن

5.239.115.163
شنبه 8 شهریور 1393 - 22:34

بسیار هم عالی :)
منتظر عکس های کنسرت بهنام عزیز هستیم

شنبه 8 شهریور 1393 - 23:17

جوووونم سلطان جووونم رضا صادقیک که هر جا باشه میترکووووه عااااااشقشم

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 02:46

معلومه شب بی نظیری بوده دوستان جای ما
شهاب جان منتظر آلبوم جدیدت هستم و انشاالله کنسرت بعدیت باشم و اجرات لذت ببرم

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 12:51

رضا صادقیه دوست داشتنی و مهربون

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 21:02

ممنون از گزارشتون . شهاب یه خواننده اسمیه . عکسها هم عالی بود .

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 12:07

کاراشو دوست دارم ... مخصوصا رمانتیک و ..

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستاره باران در کنسرت «شهاب رمضان» | موسیقی ما