برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور اساتید و چهره‌های سرشناس موسیقی کشور در تالار وحدت؛
دومین جشن همدلی اهالی موسیقی برگزار شد
موسیقی ما – دومین جشن سالانه «موسیقی ما» شب گذشته در تالار وحدت با شعار جشن «همدلی اهالی موسیقی» برگزار شد.

به گزارش«موسیقی ما»، در این برنامه بهترین‌های حوزه موسیقی در سال 92 در دو بخش کارشناسی و مردمی معرفی و تندیس‌ها و لوح‌های تقدیر معرفی شدند و از دو بزرگ موسیقی ایران، استاد «فرهاد فخرالدینی» و بانو «سیمین غانم» به پاس یک عمر فعالیت ماندگار هنری در عرصه موسیقی تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این برنامه «عباس سجادی» در گزارشی کوتاه، درباره روند برگزاری این رویداد موسیقیایی گفت: «بیش از 150 هزار کاربر اینترنتی در نظرسنجی سایت موسیقی ما برای انتخاب برترین موسیقی در سال 92 شرکت کردند که در این میان بیش از 20 شاخه مختلف توسط کارشناسان، هنرمندان و مخاطبان این سایت مورد ارزیابی قرار گرفت. طبق تصمیماتی که در ستاد برگزاری جشن موسیقی ما گرفته شده مبنا بر این بوده که بخش اجرای زنده به دلیل اینکه فرصت بیشتری برای ارزیابی لازم دارد از بخش انتخاب برترین ها حذف شود ضمن این در دوره جاری جشن بخش های نوازندگی، آهنگسازی، تنظیم و ترانه سرایی به دلیل تخصصی بودنشان فقط در بخش کارشناسی مورد ارزیابی قرار گرفته و بخش مردمی از این فضا حذف شد.»

پس از صحبت‌های سیدعباس سجادی، فیلم کوتاهی از استاد فرهاد فخرالدینی همراه با موسیقی فیلم امام علی (ع) برای حاضران به‌ نمایش درآمد و پس از آن استاد عبدالوهاب شهیدی‌، استاد هوشنگ ظریف‌، استاد رامبد‌ صدیف‌ و مهندس کاظمی برای تجلیل از فرهاد فخر‌الدینی روی صحنه آمدند. پس از نمایش این فیلم، «فرهاد فخرالدینی» با تشویق‌ حاضرین در سالن که به احترام ایشان ایستاده بودند، روی سن آمد و پس ازدریافت تندیس و لوح تقدیر، رو به حاضرین سخنانی را بر زبان آوردند: «از همه‌ی کسانی که مرا به اینجا رسانده‌اند، سپاسگزارم. البته اگر کسی هستم و قابل باشم. امشب یاد پدر عزیزم افتادم که با همه‌ی مشکلات زندگی، فکر و ذکرش این بود که مرا درست تربیت کند و راه درست زندگی کردن را به من یاد داد. امیدوارم این راه را یاد گرفته باشم.از خانواده‌ی هنردوستم نیز سپاسگزارم و یاد استادان بزرگم را گرامی می‌دارم. همچنین یاد لحظاتی این‌چنینی برایم عزیز است.»

مرتضی کاظمی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در تجلیل از مقام هنری فرهاد فخرالدینی گفت: من در سال هایی که به عنوان معاون هنری وزیر ارشاد مشغول به خدمت بودم ارکستر ملی به همت استاد فخرالدینی متولد شد و بازهم امیدوارم به همت معاونت هنری وزارت ارشاد این ارکستر دوباره برپا شود. بعد از برگزاری مراسم تجلیل از استاد فرهاد فخرالدینی نوبت به بخش اهدای تندیس برگزیده آلبوم های رسید که در این بخش نادر گلچین، محمد سریر، شهرام ناظری، جواد مجابی و فریدون خشنود جایزه برگزیدگان را اهدا کردند. در بخش بهترین آلبوم موسیقی اصیل ایرانی در سال 92 ، آلبوم «باده تویی» با هنرمندی حسین علیزاده و در بخش آلبوم برگزیده تلفیقی، موسیقی فیلم و سایر ژانرها آلبوم «سربداران» با هنرمندی فرهاد فخرالدینی تندیس خود را دریافت کردند.

فرهاد فخرالدینی بعد از دریافت تندیس خود خطاب به تماشاگران گفت: من بعد از اینکه در موسیقی فعالیت زیادی داشتم به یک مرتبه بیکار شدم و در منزل بودم و نمی دانستم باید چه کنم. در آن دوران هم دانشگاهها تعطیل بود و هم من از رهبری ارکستر رادیو و تلویزیون کناره گیری کرده بودم اما یک روز حسین علیزاده با من تماس گرفت و گفت که می خواهد با محمد علی نجفی ( کارگردان مجموعه تلویزیونی سربداران) برای ارائه پشنهاد ساخت موسیقی سریال سربداران به خانه ما بیاید که من در ابتدا قبول نکردم چرا که حوصله چنین کارهایی را نداشتم اما بالاخره موفق به ساخت موسیقی این سریال شدم اما باید بگویم بانی چنین کاری حسین علیزاده بود که من در اینجا از او قدردانی می کنم. در بخش آلبوم برگزیده موسیقی پاپ نیز آلبوم‌های «امپراطور» به خوانندگی مهدی یراحی و «یک لحظه عاشق شو» به خوانندگی حمید حامی در بخش کارشناسی تندیس خود را دریافت کردند.

حمید حامی پس از دریافت جایزه‌اش، گفت: «خوشحالم اساتیدی را که همیشه آرزو داشتم از نزدیک ببینم امشب می‌بینم.»

پس از او، نوبت به آلبوم برگزیده‌ی موسیقی اصیل ایرانی از نگاه مردم رسید. در این بخش، آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» اثر تهمورس پورناظری برگزیده شد. پورناظری پس از دریافت جایزه‌اش، گفت: ممنونم از کسانی که از این اثر حمایت کردند و مردمی که این آلبوم را به قلب‌شان راه دادند. سپاسگزارم از همایون شجریان که این کار را از ته دل خواند و ما هم تأثیرش را دیدیم. سپس پورناظری با لحن کنایه‌آمیزی، تصریح کرد: از کسانی که این اثر آن‌ها را دل‌آزرده و کدر ساخته نیز معذرت می‌خواهم.

 * «چارتار» و «حافظ» بهترین‌های تلفیقی

در بخش بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی از نگاه مردم، آلبوم‌های «باران تویی» اثر گروه چارتار و «بُعد یازدهم» اثر حافظ ناظری برگزیده شدند.

حافظ ناظری پس از دریافت جایزه‌اش، گفت:آلبوم بعد یازدهم به‌طور کامل تا دو هفته دیگر به بازار عرضه می‌شود. شاید بهتر بود، این جایزه را سال آینده به من می‌دادند. او ادامه داد: خوشحالم که این اثر مورد توجه مردم قرار گرفته است. من به‌عنوان کسی که 14 سال در ایران نبوده است، احساس می‌کنم در جمع موسیقی ایرانی، کدورت وجود دارد و این به صلاح ما نیست. هنرمندان از هم دور هستند، در حالی که باید با هم صمیمی باشیم. وی افزود: ما در یک دهکده‌ی جهانی زندگی می‌کنیم و همه، ما را می‌بینند. از طرفی جوانان هم باید به‌خاطر کارهایی که انجام می‌دهند حمایت شوند. امیدوارم بتوانیم این فرهنگ غنی را به جهان معرفی کنیم. یکی از اعضای گروه «چارتار» هم پس از دریافت جایزه‌اش اظهار کرد: از مردم سپاسگزارم که به گروه «چارتار» لطف داشتند. برای قلم نظر و برای ساز و حنجره، اثر آرزو می‌کنیم و در آخر برای نگاه‌های‌مان، ژرفا و بلندا.

* فرزاد فرزین، محبوب مردم

در بخش بهترین آلبوم پاپ از نگاه مردمی، «فرزاد فرزین» با آلبوم «شخصی» توانست جایزه بهترین آلبوم پاپ سال در بخشکارشناسی را از آن خود کند. این خواننده که به همراه اعضای ارکستر و ترانه‌سراهای آثارشدر سالن حضور داشت پس از دریافت جایزه اش گفت: «خوشحالم که امروز در جشن همدلی اهالی موسیقی هستم. از تمام کسانی که به من رای دادند نیز ممنونم. از تیم سازنده آلبوم «شخصی» نیز ممنونم.»

* حسین علیزاده: در شب موسیقی ما از هوشنگ کامکار اعاده حیثیت می کنم

بعد از برگزاری این بخش و اجرای چند قطعه موسیقایی به خوانندگی محمد معتمدی نوبت به اهدای جوایز و تندیس بخش های آهنگساز برگزیده موسیقی اصیل ایرانی از نگاه کارشناسان رسید که در این بخش آلبوم های « باده تویی» و «ملکه » به آهنگسازی حسین علیزاده به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند. در این بخش نادر مشایخی، محمد موسوی، کیخسرو پورناظری، پیروز ارجمند جوایز را به هنرمندان برگزیده اهدا کردند. حسین علیزاده بعد از دریافت تندیس این بخش گفت: همانطور که دوستان گفتند امشب مراسمی است که به ابتکار بخش خصوصی برگزار شده که می تواند رویداد مناسبی برای کنار هم بودن باشد. اما من صحبتهایی از برخی دوستان می شنوم که بهتر است هرچه در دلشان است بگویند و البته با اعتقاد هم بگویند. به نظر من بهتر است در این جملات چیزهایی نباشد که عکس آن را ثابت کند البته که می دانم وضعیت موسیقی ما نرمال نیست و تکلیف خیلی از موارد و مشکلات در موسیقی را باید اهل موسیقی حل کنند. وی ادامه داد: من به همه رویدادها در وهله اول با نگاه مثبت نگاه می کنم اما باید به این نکته هم اشاره کنم که اغتشاش در انواع موسیقی وجود دارد. به عنوان نمونه مثلا به موسیقی رپ مجوز می دهیم یعنی چه؟ چون اصولا رپ خلاف جریان حرکت می کند و اینها موضوعاتی است که منجر به اغتشاش می شود که باید برای حل آن همه کمک کنیم.

این نوازنده صاحب نام موسیقی ایرانی بیان کرد: دوستان عزیز بیاییم یاد بگیریم که از انتقاد ناراحت نشویم و قدرکسانی را بدانیم که سابقه طولانی در موسیقی دارند. شما باید بدانید که راهنمایی بسیاری از این استادان برای نقد کارهای شما به گونه ای است که شما باید به این راهنمایی افتخار کنید. علیزاده با نام بردن از هوشنگ کامکار و اعلام حمایت رسمی از او برای نقد آثار موسیقایی توضیح داد: در حال حاضر بسیاری از هنرمندان هستند که توهم نوآوری دارند. متاسفانه ما فقط تقلید می کنیم و تحولاتی که در جریان موسیقی در دنیا اتفاق می افتد را نو تر از موسیقی خودمان می دانیم در حالیکه ما در فکر خود نباید ایران و هویت ایرانی را فراموش کنیم. به اعتقاد من تحول در این نیست که سازها را تلفیق کنیم. ما باید بدانیم که جایگاه موسیقی و نوع موسیقی چیست و در کجا قرار دارد.

وی گفت: در شب جشن موسیقی ما من اعاده حیثیت می کنم از هوشنک کامکار که این روزها با او بد برخورد شده است. ما باید با زبان موسیقی به نقدها پاسخ دهیم نه با بی احترامی و بد صحبت کردن. ممکن است امشب خیلی ها از این حرف های من خوششان نیاید اما من باید بگویم که جوان ها فکر نکنند که نگاه دیگری دارند و گویی از کره دیگری به زمین آمده اند و البته این نظر را هم دارند که هرچی موسیقی تقلیدی تر باشد ایرانی تر و موفق تر است. آهنگساز آلبوم « باده تویی» تصریح کرد: 35 سال است که به طور درست موسیقی را به مردم و آن چیزی که توده مردم به آن احتیاج دارند، نشان نداده ایم. البته در این میان رسانه ها به ویژه رادیو و تلویزیون هم نقش اساسی دارند که به این نقش درست نمی پردازد و باعث تنزل موسیقی هم شده است و ای کاش زمانی برسد که به سلیقه مردم هم احترام بگذاریم.

* جایزه‌هایی که به پدرام فریوسفی تقدیم شد .

پس از صحبت‌های حسین علیزاده، نوبت به معرفی بهترین نوازنده‌ی ساز ایرانی از دید کارشناسان رسید. در این بخش، علی قمصری،‌ سهراب پورناظری‌، ارسلان و اردوان کامکار‌، کیوان ساکت و پژمان حدادی جایزه گرفتند. در همین حین پیروز ارجمند - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد - از کوتاه شدن روند صدور مجوز برای هنرمندان خبر داد و گفت: وظیفه‌ی ما احترام گذاشتن به هنرمندان است. اکنون آثاری که به دفتر موسیقی می‌رسد، در مدت یک هفته بررسی می‌شود و براساس لیستی که از بزرگان موسیقی نواحی، کلاسیک‌ و آهنگسازان بزرگ تهیه کردیم، آثار آن‌ها دیگر در شوراهای تخصصی بررسی نمی‌شود.

کیوان ساکت هم پس از دریافت تندیسش، خاطره‌هایی را از حسین علیزاده و منش او تعریف کرد و افزود: من بر دستان حسین علیزاده بوسه می‌زنم. سپس نوبت به معرفی بهترین نوازنده‌ی ساز غیرایرانی از نگاه کارشناسان رسید. در این بخش، امید حجت‌، بابک ریاحی‌پور‌، همایون نصیری‌، علی جعفری پویان،‌ هومن نامداری‌ و آتنا اشتیاقی تندیس گرفتند. علی جعفری پویان پس از دریافت جایزه‌اش، گفت: پدرام فریوسفی - نوازنده‌ی ویلن که چندی پیش دچار سوختگی شدید شد - را خدا بار دیگر به ما بازگرداند و من از او می‌خواهم روی صحنه بیاید و ببیند در این جایزه با ما سهیم است. در این لحظه فریوسفی روی صحنه آمد به حاضرین درجمع ادای احترام کرد که با تشویق حضار رو به رو شد.

در بخش بهترین تهیه‌کننده از نگاه کارشناسان نیز صدرالدین حسین‌خانی، مدیرعامل شرکت ایران‌گام به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شد و تندیس گرفت. همچنین در بخش بهترین تهیه‌کننده‌ی کنسرت‌ از نگاه کارشناسان، موسسه ققنوس برگزیده شد.

* رضا تاجبخش، از سالن میلاد نمایشگاه تا تالار وحدت

در بخش بهترین تنظیم کننده‌ آلبوم های پاپ از نگاه کارشناسان نیز رضا تاج‌بخش به عنوان بهترین تنظیم کننده معرفی شد. نکته جالب این انتخاب این بود که تاجبخش در روز برگزاری این جشن به عنوان رهبر ارکستر «بابک جهانبخش» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی می بایستی به اجرای برنامه می پرداخت و در بین دو سانس این کنسرت خود را به سالن تالار وحدت رساند و جایزه خود را دریافت نمود. وی از تمام کاندیداهای این بخش به عنوان بهترین های این حوزه نام برد.

* همه سالن «گل گلدون من» را برای «سیمین غانم» خواندند

در ادامه‌ی این مراسم، کلیپی از هنرمندان درگذشته در یک سال اخیر پخش شد و گروه آوازی تهران هم قطعات «خاک مهرآیین» و «گنجشکک اشی مشی» را اجرا کردند. بخش دیگری از این مراسم به تجلیل از سیمین غانم - خواننده‌ی پیشکسوت - اختصاص داشت که قرار بود به پاس یک عمر فعالیت هنری، از او تجلیل شود. پیش از حضور این هنرمند روی صحنه، احسان کرمی - مجری برنامه - از حاضران خواست که قطعه «گل گلدون من» را که یکی از آثار معروف سیمین غانم است، به‌صورت دسته‌جمعی بخوانند. سپس حاضران یک‌صدا این قطعه را اجرا کردند که این موضوع، سیمین غانم را تحت تأثیر قرار داد و اشک در چشمان خیلی ها حلقه زد. پس از آن، حسن ناهید‌، پرویز کلانتری‌، پری ملکی‌ و تهمینه میلانی برای تقدیر از این بانوی هنرمند روی صحنه آمدند. سیمین غانم نیز بعد از دریافت تندیس خود خطاب به تماشاگران گفت: به نظر من هنر نیروی برتر است به ویژه هنر موسیقی و آواز که در اوج قرار گرفته است و من امیدوارم این جشن هم مانند موسیقی همواره در اوج و باشکوهتر از قبل برگزار شود.

* صحبت های تهمورث پورناظری

در ادامه‌ی این مراسم، نوبت به معرفی بهترین قطعه‌ی موسیقی اصیلی ایرانی رسید. در این بخش، تهمورس پورناظری آهنگساز قطعه‌ی «چرا رفتی» به‌عنوان آهنگساز برگزیده معرفی شد. پورناظری که دوباره پشت تریبون قرار گرفت، به سخنان کنایه‌آمیز خود پایان نداد و گفت: چقدر خوشحالم که استاد علیزاده راهی را باز کرد که مودبانه حرف بزنیم. او ادامه داد: نمی‌دانم چرا وقتی نوبت به تقدیر از بانو سیمین غانم شد، مدیر دفتر موسیقی سالن اجرا را ترک کرد. البته این را هم برخلاف صحبت‌های آقای ارجمند بگویم که مجوزهای آلبوم و کنسرت یک هفته‌ای صادر نمی‌شود.

وی افزود: تصمیم داریم به‌دلیل استقبال مخاطبان، کنسرت «چرا رفتی» را در تالار بزرگ وزارت کشور نیز برگزار کنیم؛ اما همین امروز به ما اعلام کردند که فعلا بلیت نفروشید. نمی‌دانم دلیلش چیست، شاید ممنوع‌الکار هستیم! پس از این‌که تهمورس پورناظری خطاب به پیروز ارجمند - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد - انتقاداتش را مطرح کرد، ارجمند در یادداشتی به مجری برنامه نوشت: بنده مجبور بودم، برای بدرقه‌ی یکی از مهمانان سالن را ترک کنم. او دیگر صحبت‌های پورناظری را در راستای ممنوع‌الکاری او تکذیب کرد.

* پدر نیما وارسته: نیما هم امشب در این جشن هست

پس از این بخش نوبت به بخش اعلام بهترین قطعه‌ی موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر ژانرها رسید. در این بخش، کارن همایون‌فر برای موسیقی فیلم «برف روی کاج ها» به‌عنوان هنرمند برگزیده از نگاه کارشناسان و گروه «چارتار» با قطعه «باران تویی» از نگاه مردمی، در بخش بهترین قطعه‌ی پاپ، قطعه «امپراطور» به آهنگسازی مهدی یراحی از نگاه کارشناسان و بنیامین بهادری از نگاه مردمی، در بخش بهترین قطعه‌ی پاپ خارج از آلبوم، احسان خواجه‌امیری با قطعه «تاوان» از نگاه کارشناسان و مرتضی پاشایی با قطعه «جاده یه طرفه» و فرزاد فرزین با قطعه «نگرانتم» از نگاه مردمی به‌عنوان هنرمندان برگزیده شدند. پدر «نیما وارسته» برای دقایقی روی صحنه آمد و رو به حاضرین، گفت: «از برگزار کنندگان این برنامه ممنونم و مطمئن ام نیما هم امشب دراین جشن بین ماست.» این در حالی بود که مادر و خواهر این نوازنده در بین جمعیت با چشم هایی پر اشک به ابراز احساسات حضار پاسخ می دادند. در بخش دیگر این مراسم، تندیس ترانه‌ی برگزیده‌ی پاپ، تندیس بهترین ترانه‌سرا، تندیس بهترین آهنگساز و تندیس بهترین آلبوم از نگاه خبرنگاران اهدا شد. جایزه‌ی این بخش به مونا برزویی ترانه‌سرای قطعه «امپراطور»، روزبه بمانی ترانه‌سرای قطعه «ماه عسل» و مجموعه آثارش، شهاب رمضان آهنگساز «جشن تنهایی» و «28» و گروه «چارتار» رسید.

مونا برزویی پس از دریافت جایزه خود، گفت: همیشه به فرصت‌هایی که به زنان برای حضور در فعالیت‌ها داده می‌شد، بدبین بودم، زیرا جانب انصاف رعایت نمی‌شود؛ اما همین که در این جشن حضور دارم و به‌عنوان نفر برگزیده معرفی شدم، بسیار خوشحالم و از همه همکارانم به‌خاطر راهنمایی آن‌ها ممنونم.

روزبه بمانی نیز بعد از دریافت جایزه‌اش، اظهار کرد: برای اولین‌بار بعد از هشت سال موفق به دریافت جایزه شده‌ام. از دریافت این جایزه احساس دوگانه‌ای دارم؛ اول این‌که خوشحالم و دوم این‌که من بعد از هشت سال موفق شدم که با نام واقعی خودم، روی صحنه بیایم و جایزه‌ای را دریافت کنم. در این هشت سال، اسم من در هیچ رسانه‌ای نبود یا «خط فاصله» جای اسم من می‌گذاشتند یا نام خانوادگی اقوامم را می‌نوشتند. از مسوولان خواهش می‌کنم، این لکه‌ی تاریک را از دوش و پیشانی موسیقی پاک کنند. این موضوع قبل از این‌که برای هنرمند ننگ باشد، برای فرهنگ این کشور ننگ است. من امشب این جایزه را تقدیم به کسانی می‌کنم که در این چند سال شرایط من را داشتند. اعطای جایزه ویژه بهترین هنرمند آلبوم اولی بهانتخاب اخالی رسانه و خبرنگاران ومنتقدین موسیقی به گروه «چارتار» آخرین بخش دومین جشن موسیقی ما را تشکیل می داد.

اجرای چند قطعه موسیقایی با هنرمندی گروه کر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو، مرتضی پاشایی و مهدی یراحی از جمله برنامه های دیگر این مراسم بود.
 
  • * لیست کامل برگزیدگان دومین جشن سالانه «موسیقی ما»

* آلبوم موسیقی اصیل ایرانی (بخش کارشناسی):
باده تویی (محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی - اثری از: استاد حسین علیزاده)

* آلبوم موسیقی اصیل ایرانی (بخش مردمی):
نه‌ فرشته‌ام نه شیطان (همایون شجریان، تهمورس پورناظری)

* آلبوم موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر ژانرها (بخش کارشناسی):
سربداران (بیژن کامکار، استاد فرهاد فخرالدینی)

* آلبوم موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر ژانرها (بخش مردمی):
باران تویی (گروه چارتار) بعد یازدهم (حافظ ناظری)

* آلبوم موسیقی پاپ (بخش کارشناسی):
* امپراطور (مهدی یراحی) یک لحظه عاشق شو (حمید حامی)

* آلبوم موسیقی پاپ (بخش مردمی):
شخصی (فرزاد فرزین)

* قطعه موسیقی اصیل ایرانی (بخش کارشناسی و مردمی):
چرا رفتی؟ (آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان - همایون شجریان، تهمورس پورناظری)

* قطعه موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر ژانرها (بخش کارشناسی):
برف روی کاج‌ها (آلبوم آلبوم گذشته حال استمراری – کارن همایونفر)

* قطعه موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر ژانرها (بخش مردمی):
باران تویی (آلبوم باران تویی – گروه چارتار)

* قطعه موسیقی پاپ (بخش کارشناسی):
امپراطور (آلبوم امپراطور – مهدی یراحی)

* قطعه موسیقی پاپ (بخش مردمی):
یه خونه (آلبوم 93 - بنیامین)

* قطعه خارج از آلبوم موسیقی (بخش کارشناسی):
تاوان (احسان خواجه‌امیری،علیرضا کهن‌دیری، روزبه بمانی)

* قطعه خارج از آلبوم موسیقی (بخش مردمی):
جاده یک‌طرفه (مرتضی پاشایی، مهرزاد امیرخانی) نگرانتم (فرزاد فرزین، محمدشاکر، امیرمیلاد نیکزاد، حامد رجبی، مسعود محمدی)

* ترانه (بخش کارشناسی):
امپراطور (آلبوم امپراطور – مونا برزویی)

* ترانه (بخش مردمی):
ماه عسل (آلبوم شخصی – روزبه بمانی)

* ترانه سرا (مجموعه آثار سال 92):
روزبه بمانی (آلبوم‌های امپراطور، شخصی و سایه سوم)

* آهنگساز سنتی:
استاد حسین علیزاده (آلبوم‌‌های باده تویی‌، ملکه)

* آهنگساز پاپ:
شهاب رمضان (آلبوم‌‌های جشن تنهایی، 28)

* تنظیم‌کننده پاپ:
رضا تاج‌بخش (آلبوم‌های‌ داروگ، اکسیژن، یک لحظه عاشق شو، یه حالی دارم این روزا، وقتی به تو فکر می‌کنم)

* نوازنده ساز‌های ایرانی:
اردوان کامکار، ارسلان کامکار، کیوان ساکت، پژمان حدادی، علی قمصری، سهراب پورناظری

* نوازنده سازهای غیر ایرانی:
امید حجت، هومن نامداری، بابک ریاحی‌پور، علی جعفری پویان، همایون نصیری، آتنا اشتیاقی

* ناشر آلبوم:
ایران گام (صدرالدین حسین خانی)

* تهیه‌کننده کنسرت:
ققنوس (محمد حسین توتونچیان)
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 - 13:31

دیدگاه‌ها

سه شنبه 1 مهر 1393 - 14:27

با این که به بخش کارشناسی و چرا این که شخصی انتخاب نشد اعتراض دارم ولی بازم از موسیقی ما ممنونم و به فرزاد گل وطرفدارای ماهش این موفقیت هارو تبریک میگم. زنده باد فرزاد فرزین، بهترین خواننده ی پاپ ایران.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 16:37
علی مقدم

امسال جوایز خیلی بهتر از پارسال بود و به نظر من حق به حق دار رسید و فرزاد عزیز هم نشود داد که پرطرفدار ترین خواننده ایرانه و سال گذشته محبوبترین و پرطرفدرارترین آلبوم و منتشر کرد

188.226.220.27
سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:08
کارن

هر کس دیگه ای میشد اول برام قابل هضم تر بود ولی آلبوم شخصی واقعا در این حد نیست که بالای امپراطور،یک لحظه عاشق شو،همین و دلت با منه باشه...واقعا سلیقه مردم خراب شده...نظر کارشناسی ام که برام قابل احترامه و حرفه ای عمل کرده...

188.159.78.140
سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:25
حسن عاشق چاوشی

اتفاقا شخصی به حق اول شد در سالی که البوم خوب کم و نادر بود اومد و ابرو داری کرد!
خوشحالم به البومی که رای دادم اول شد .. فرزاد نشون داد محبوبیتش داره روز به روز بیشتر میشه.
ارای کارشناسی = رفیق بازی

95.38.170.193
سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:57
Ali Garshasbi

آقا حسن کاملا با شما موافقم و این رو هم اضافه کنم که نظر مردم خیلی مهمتره از نظر افرادی خاص.
سلیقه ی مردم هم خراب نشده. حسودی حسودان بالا رفته.

5.238.13.134
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:04
سارا پویافر

موسیقی پاپ موسیقی مردمیه و اراء مردم توش حرف اولو میزنه!!!بخش کارشناسی هم نظرای شخص کارشناساس نه نظرای کارشناسی!!!!!بله موافقم ادم هرچی موفق تر باشه حسوداشم بیشتر میشه!!!!خوشبختانه مقامای فرزاد تو بخش کارشناسی نبوده که بیان بگن پارتی بازی کردن میان میگن سلیقه مردم خراب شده!!!!!فقط جای تاسف داره!!!!چون سلیقه اکثریت مردم با بعضیا همخونی نداره مردم بد سلیقه شدن!!!!!!چرا یه لحظه فکر نمیکنی تو بد سلیقه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟

151.244.170.17
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:30
حسین

فرزاد فرزین عزیز واقعا محبوب دل مردم هست و آلبوم متفاوت و فوقالعاده ی شخصی هم به حقش رسید ....ممنون از آقای حسن عزیز هوادار آقای خاص . ای کاش بخش کنسرت هم بود که بازم فرزاد اول بشه

65.49.68.156
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 20:33
Mehdi Mika

تنها آلبوم قابل مقایسه با شخصی آلبوم جشن تنهایی بود که اصلا هیچ توجهی بهش نشد متاسفانه! ولی قطعا شخصی بهترین بود و بهترین قطعه سال هم باید از همین آلبوم انتخاب میشد
بعضی کارای این آلبوم انقد خوبن که تا چن سال میشه گوششون داد و لذت برد
در ضمن دوست عزیز که سلیقه مردم رو خراب میدونی واقعا آلبوم دلت با منه علیزاده رو گوش دادی؟! واقعا آلبوم ضعیفی بود، هیچ رقمه قابل مقایسه با آلبومای متوسط سال قبل هم نبود چه برسه به شخصی! سلیقه ی خراب! ای بابا!

65.49.68.154
سه شنبه 1 مهر 1393 - 14:35

ببخشید.در بخش نظرسنجی مردمی ملاکتون چیه اونوقت؟تعداد آرا یا امتیازات؟به عنوان مثال آلبوم نه فرشته ام نه شیطان چرا اول شد؟اگه ملاک تعداد آرا هستش پس چرا سیستم امتیاز دهی گذاشتید؟اگه ملاک امتیازات هست چرا آلبوم خانه دوست کجاست اول نشد؟توضیح بدید ما هم بفهمیم.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 22:05
Ali Garshasbi

تو سیستم امتیازدهی یک سری افراد برای بالا اومدن آلبوم خواننده ی خودشون به شخصی یک ستاره میدادند. اما تو بخش مردمی جشن نمره ی منفی نداریم و همه فهمیدند که فرزاد پر طرفدار ترینه.

5.238.13.134
سه شنبه 1 مهر 1393 - 14:46

ایول مهدی یراحی، فرزاد فرزین

سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:00

وااااقعا حق احسان بود که بهترین قطعه خارج از آلبومو برنده شه

سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:45
zahra moradi

الحق والانصاف حقش بود...نوش جونش...
پارسال بهترین آلبوم تو بخش مردمی...امسال بهترین قطعه تو کارشناسی...حقش بود مبارکش باشه...آقای عاشقانه ها هم محبوبه هم حرفه ای

178.79.134.7
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:13
سامان ( هوادار چاوشی )

زهرا خانم
فکر کنم در اولین جشن موسیقی ما بهترین البوم بخش مردمی البوم من خود ان سیزدهم چاوشی بود عاشقانه های اقای خواجه امیری در بخش کارشناسی اول شد
به هر حال باز هم تبریک میگم به طرفداراش

2.179.96.227
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 09:41
zahra moradi

بله حق با شماس من یه لحظه فکرم رفت یه جای دیگه...

192.241.195.155
سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:05

تو قلب من یه امپراطوره با چه افتخاری.افتخار می کنیم به امپراطور موسیقی ایران.مهدی یراحی یه دونه اس.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:11

آرای کارشناسی که....
ولی به فرزاد و طرفداراش تبریک میگم بابت البوم و ترک خارج از البوم
همچنین به بنیامین وطرفداراش بابت ترک داخل البوم
و مرتضی پاشایی و طرفداراش بابت قطعه خارج از البوم
و دوستان دیگر هم که جایزه گرفتن مبارکشون باشه
روزبه بمانی هم خیلی عزیزِ مبارکش باشه

سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:41

فقط سلطان صدا فرزاد فرزین زنده باد فرزاد

سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:46

یه گله ام دارم از همه کارشناسا فرزاد فرزین که انقدر پیش مردم محبوبه چرا نباید تو بخش کارشناسی جایزه بگیره؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 1 مهر 1393 - 16:20

من یه سوا دارم واقعا یاشار خسروی که یکی از معدود نوازنده های خوبه ایران هست چرا اسمش نیست هومن نامداری تورو خدا قدرت صدای ساکس این دو رو میشه مقایسه کرد آیا

سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:17
رضا باجلان دیووووونه احسان

دوست عزیز درسته یاشارم بهترین نوازندس
اما هومن نامداری چون کاندیدم شده بود به عنوان بهترین تنظیم کننده
شانسش بیشتر بود

5.124.194.14
سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:42
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

یعنی میخوای بگی یاشار خسروی بهتر از هومن نامداریه؟؟؟ خخخخ جالبه.کاش شما هم جزو کارشناسا بودین خخخ

2.177.103.190
سه شنبه 1 مهر 1393 - 16:35

موسیقی پاپ موسیقی مردمیه و جایزه موسیقی پاپ در بخش مردمی خیلی مهمتر از جایزه کارشناسیه
ممنون از موسیقی ما که حق رو به حق دار رسوند و آلبوم فرزاد عزیز رو بهترین آلبوم سال کرد
تبریک فراوان به همه طرفدارهای فرزاد خواننده ای که برای هوادارهاش خیلی احترام قائله

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 09:57
zahra moradi

لطفا مردی کارشناسی راه نندازید ... نظرسنجی موسیقی ما بزرگترین نظرسنجیه و هر دو بخش مردمی و کارشناسی حد و اندازه ی خودشونو دارن...وجود بخش کارشناسی لازم و واجبه

178.79.178.86
سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:13

امسال جوایزه یه مقدار ناعادلانه تقسیم شد.
البوم مهدی یراحی باید هر تو 2 بخش مردمی و کارشناسی اول میشد
مگه غیر از این نبود که تو خوده نظرسنجی گوشه سایت البوم مهدی اول بود؟؟؟
مگه بیشترین کاندیدا برای کسب بخش کارشناسی و مردمی برای مهدی نبود؟؟؟
چرا ترانه سازش مهدی یراحی بهترین تیتراژ نشد؟؟؟
من متعجب ترانه ضعیف نگرانتم فرزاد فرزین چرا جایزه گرفت؟؟؟
قطعه زمستون Ali Abdom maleki چرا توی بخش بهترین قطعه قرار نگرفت؟؟؟
چرا شرکت ایرانگام که فقط 1البوم گروه سون رو منتشر کرد بهترین شد؟؟؟
چرا اکسیر نوین که البومای امپراطور لعنت به من اکسیژن رو پخش کرد توی بهترین شرکت جایزه نگرفت؟؟؟؟
چرا کوشان حداد که پارسال توی 4 تا البوم تنظیم زده بود اصلا اسمی ازش برده نشده بود؟؟ من سیروانی ام اما این عادلانه نبود.
محسن چاوشی همچنان جاش خالیه بود تو این جشن.
به نظر من البوم شخصی به اذعان خوده هوادارای این خواننده اصلا جالب نبودو درجا به عقب داشت چه جوری بهترین البوم شد؟؟
چرا البوم شهاب رمضان اصلا دیده نشد با اینکه البومی فراتر از البومای دیگه بود.
به نظر من حق به حق دار نرسید
***
به امید انتشار البوم جدید احسان خواجه امیری

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:05
علی

من یه طرفدار فرزاد فرزینم اتفاقا آلبومشم خیلی عالی بود شما از جانب خودت حرف بزن
در مورد اون آرای ستون سمت راست سایت هم در جریان اولین جشن خود سایت توضیحات کافی رو داد
خلاصه اش این است که تو ستون سایت هم میشه رای منفی داد هم مثبت که خوب معلومه کیا رای منفی می دن یکی مثه شما ولی تو نظر سنجی جشن رای منفی نداریم اگه بازم توضیح میخوای آرشیو سایتو واسه جشن قبلی بخون.
فقط فرزاد..........
آقای موسیقی ما شمام لطفا بچاپ.

2.191.12.32
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:05
ارشیِا پایدار

خوشحال میشم یکی از هوادارای فرزاد فرزین که اذعان کرده آلبوم شخصی ضعیف بوده
رو بمون معرفی کنی

حق به حق دار نرسید چون فرزاد تو کارشناسی رای نیاورد
ولی همین رای مردمی جای حرف باقی نمیذاره
بهترین آلبوم سال 9222222222222222222222222222222222222شخ3000000000000000000000

2.187.168.158
سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:26

بنیامین و نیما ♡♡♡♡

سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:36

توی بخش مردمی واقعا تعجب میکنم چطوری آلبوم شخصی بهترین شد!
همه چیز از آنِ آلبوم و قطعه امپراطور هست هیچ شکی هم توش نیس.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:58
Ali Garshasbi

برای اینکه فرزاد پر طرفدارترین و البته بهترین خواننده ی پاپ ایرانه.

5.238.13.134
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 03:12
مجتبی طرفدار خوزستانیا ( امین حبیبی ، مهدی یراحی و محسن چاوشی )

پر طرفدارترین که مشخصه محسن چاوشیه نه فرزاد فرزین!
ترانه هایی که توی آلبوم امپراطور استفاده شده به مراتب شنیدنی تر از آلبوم شخصی بوده.
ولی اینا همه نظر شخصیه.
تبریک میگم.
چون آلبوم امپراطور همه چیز رو برد آلبوم،قطعه آلبوم و ترانه :)

5.222.11.65
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 16:07
سارا پویافر

اقا مجتبی لطفا واسمون لطیفه تعریف نکن دیگه!!!!!!!!!!!!اگه نظر شما درست بود الان امپراطور تو بخش مردمی رای میاورد و تعداد طرفدارم که اگ یکم چشم و گوشتو باز کنی نیازی به توضیح نداره!!!

151.244.166.67
سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:38

با احترام به نظر کارشناس های محترم واقعا کدوم یکی از تنظیم های رضا تاجبخش شاخص بوده !؟ ایشون حتما جز بهترین های نوازندگی پیانو هستن ولی سیروان . کوشان و یا حتی ارون حسینی کجا ایشون ... ! یا در زمینه ی ساکسیفون دیگه یه ایران میدونه یاشار خسروی تکهههههههههههه یا در بخش سازهای ایرانی برادر های درخشانی که تو تار و سنتور حرف اول و میزنن . این انتخابا نشون میده دوستان اصن تو کنسرتا شرکت نداشت و صرفا .... ! اما نکته خیلی خوب بردن فرزاد تو بهترین البوم و ترک خارج البوم بود . تبریک به همه فرزادیااااااااااااااا

سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:49

مرسی از موسیقی ما...احسان حقش بود...تاوان واقعا قطعه ی ستودنیه با کلام زیبای روزبه بمانی و صدای تاثیرگذار و آرامش بخش احسان...
ایشالا با آلبوم جدید موفقیتای احسان عزیز کامل میشه

سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:02

زنده باد روزبــــــــه بمـــــــانــی.زنده باد مهــــــــــــــــدی یراحـــــــــی.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:33

امپراتوریه امپراتور همچنان ادامه داره و خواهد داشت.
منتظر اتشکده هستیم اقای یراحی.
تو بخش مردمی هم یه کم برام عجیبه امپراتور انتخاب نشد.
تاجبخش هم به شایستگی انتخاب شد.
زمستون عبدالمالکی هم جاش خالیه.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:43

حق آهنگ دوست داشتم محسن چاوشی بود که کاندید باشه صددرصد هم رای اورده اما دیگه نزاشتنش بهترین قطعه خارج از آلبوم باید دوست داشتم می بود که متاسفانه بجای اون برقصا قرار گرفت و رای هاشم اونقدر بالا نبوده .

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:26
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

داداش یه حرفا میزنیا...دوست داشتم کجاش خوبه آخه؟؟ همش آه و نالست.اسم اونم میشه گذاشت آهنگ؟

2.177.103.190
سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:10
ahmad gh-k

آقا ابوالفضل مرسی واقعآ خندیدم
یا شما آهنگو نشنیدی یا ببخشید کلمه آهنگ قشنگ نمی دونی چیه!!!
دوست داشتم واقعآ با این چن تا آهنگ قابل مقایسه نبود
ولی بازم تبریک به آقای خواجه امیری با اینکه حقش نبود

91.99.212.255
سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:23
AmirHosein

آقا ابوالفضل چی میگی واسه خودت . دوست داشتم آه و ناله بود . حالا خوبه تو نظرسنجی ترانه ماه و چندین نظر سنجی دیگه اول شده بود .

5.202.191.39
سه شنبه 1 مهر 1393 - 23:19
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آره حق تاوان نبود خخخخ..البته با شنیدن اه و ناله و دستگاه از شما انتظار بیشتری نیست.

2.177.103.190
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:25
سامان ( هوادار چاوشی )

ابوالفضل (فقط و فقط احسان خواجه امیری)
اگه با دستگاه میخونه خب حتما شما هم میتونی بخونی همیشه یه چیزی میگی باعث خنده دیگران میشی
اگه هر قطعه ای میذاشتن توی بخش کارشناسی باز هم تاوان اول میشد دلیلش کاملا مشخصه
مهم بخش مردمیه نه کارشناسی

2.179.96.227
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 10:18
zahra moradi

اتفاقا میشد خیلی راحت پیش بینی کرد که برقصا رای بیشتری بیاره چون بیشتر به گوش مردم رسید... در ضمن اینکه شما نتیجه ی دلخواهتونو نگرفتین دلیل نمیشه که کل نظرسنجیو زیر سوال ببرید...

178.79.178.86
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:02
amehrdad gh

به نظر من آهنگی که توی دل مردم بشینه فرا کارشناسی و فرا علمی هست در موسیقی هیچ کارشناسی نمیتونه نظر بده که کدوم آهنگ بهتره من که نظر تمام مردم ایران رو با گوش موسیقایی خوبشون (حداقل خودم) خیلی بالاتر از کارشناس و ... میدونم .

46.225.8.107
سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:46

واقعا جای تاسف داره که چطور قطعه "خیابونا" محسن یگانه و "برقصا" محسن چاوشی به عنوان بهترین قطعه خارج از آلبوم انتخاب نشدن و اونوقت یه قطعه ضعیف انتخاب میشه. این آقا کلا آدم خوش شانسیه وگرنه هیچی نیست. الکی یه عده بزرگش کردن.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:08
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آقای نسبتا محترم منظورتون آقای خواجه امیریه؟؟؟؟ کسی که از 6 سالگی موسیقی رفت تو خونش؟؟؟؟ حداقل یکی رو با آقای چاووشی مقایسه کن که اجرای زنده نداشته باشه نه احسان!!!! تاوان رو با خیابونا و دوست داشتم میکنی؟؟ درسته اونا هم قطعات خوبی بودن ولی هیچ موقع به احسان خواجه امیری و قطعاتش نمیرسه

2.177.103.190
سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:28
حسن عاشق چاوشی

ابولفضل چاوشی خیلی برات سنگینه اسمش واست زیادی سنگینه
خب البته واسه کودکان سنگینه درک چاوشی ازت انتظار نمیره
در ضمن مدرسه ها هم شروع شده برو به درس و مشقت برس افرین پسر خوب

تاوان جز 5 تا هم نباید میشد ولی به لطف رفقای احسان اول شد :)

95.38.170.193
سه شنبه 1 مهر 1393 - 23:20
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

همونطور که اسم اجرای زنده برای آقای چاوشی سنگینه اسم ایشون هم برای من سنگینه.:)
.
موسیقی ما تااید کن در برابر عدالت.

2.177.103.190
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:36
سامان ( هوادار چاوشی )

یعنی این نذاشتن کنسرت و زیاد بودن طرفدارا خار شده رفته توی چشم بعضیا
چاوشی هم کنسرت میذاره و دهن امثال شما رو برای همیشه می بنده البته فکر نکنم بسته بشه چون وقتی هم کنسرت بذاره یه ایراد دیگه میگیرین عادت شده برای بعضیا خودشون میدونن چه کسانی رو میگم
اختلافی که دوست داشتم و خیابونا با تاوان دارن کاملا معلومه دیگه نیاز به گفتن نیست
لطفا تایید

2.179.96.227
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 03:41
حسن عاشق چاوشی

عزیزم برو تیتراژاتو گوش بده ولی جوری برامه ریزی کن به درساتم لطمه نخوره .. افرین
اینجا یه بحثایی مطرح میشه که یه 10 سالی طول میکشه تا بفهمی قضیه چیه
فعلا فقط درس و مشق .. آباریکللا

95.38.174.95
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 09:36
sajjad mohebbi

حسادت داره تو کامنت شما موجود میزنه،،، اره راست میگی رفقای احسان باعث میشن اول شه ولی خودمونيم احسان چقدر رفیق داره که تو نظر سنجی های مردمی هم موفقه...

86.57.21.135
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 10:04
zahra moradi

متاسفم واسه بعضیا که فقط یاد گرفتن یا توهین کنن یا تهمت بزنن
آقاجان چه بخوای چه نخوای تاوان قطعه ی زیبایی بود و شایستگیشو داش اتفاقا اگه تاوان انتخاب نمیشد باید به کارشناسا خرده میگرفتیم

178.79.178.86
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:28
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اگه آقای چاووشی سابقه ی اجرای زنده داشتن و میتونستن خوب تیتراژ بخونن به ایشون میگفتن تیتراز بخونن.ولی متاسفانه کسی نمیتونه مثه احسان تیتراژ خوب و محبوب بخونه..پس حسودی نکنید.اگه شما از آهنگ تاوان ایراد میگیرید دیگه خب یه مشکلی هست تو خودتون خخخخ
.
لطفا تایید

2.177.103.190
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:47
دختر پاییز(جاست یگانه)

خواجه امیری صداش خوبه ولی دیگه زیادی دارن تحویلش میگیرن....
ماشا...هزار ماشا...هم که اصلا یگانه و چاووشی دیده نشدن...دستشون درد نکنه واقعااااااااااااااااا...
چپو راست هم که از فرزین تقدیر میشه...
الانم یکی میاد میگه سنت کمه حرف نزن...-___-
یه ذره لااقل نکردن بیشتر از پاشایی حمایت کنن...

2.178.63.196
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:30
Ehsan Bozorgi

دوست عزیز.. شمایی که میای میگی متاسفم واسه بعضیا که فقط توهین میکنند که البته حق هم با شماست ولی چرا جایی که یکی از دوستانی که اتفاقا هوادار اقای خواجه امیری هست و به محسن چاوشی و اهنگ دوست داشتم توهین کرد تاسف نخوردی؟؟؟؟
چطور اگه تاوان انتخاب نمیشد شما حق خرده گیری داشتین؟؟؟ ولی هوادارای چاوشی میگن قطعه دوست داشتم شایستگیشو داشت و اتفاقا چون انتخاب نشد از کارشناسا خرده گرفتن طبق همون حرفی که شما زدین شد زیر سوال بردن نظرسنجی؟؟؟
ولی بازم من تبریک میگم به احسان عزیز و هواداراش چون خودم خیلی برای خودش و کاراش احترام قائلم و اصلا دوست نداشتم تو بحث مقایسه ای که راه افتاد شرکت کنم چون همیشه مخالف این کار بودم ولی دیدم بعضیا واقعا خیلی کم لطفی میکنند به محسن چاوشی عزیز نتونستم جواب ندم......

2.181.29.13
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 19:13
Saeed Arbabpour

با معیارهای موسیقی پاپ اگه بخایم در نظر بگیریم قطعا حق تاوان بود ک بهترین قطعه بشه
چون همه چی داشت ترانه زیبا (هرچند با تصاویر تکراری) ملودی خیلی خوب و تنظیم ... اجراش هم ک خوبه همیشه ...
ولی من متاسفم که یه آلبوم ویژه و فوق العاده امسال دیده نشد: "یه لحظه عاشق شو" که فوق العاده بود ... حیف ...

37.191.86.100
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 22:40
zahra moradi

جناب آقای بزرگی من کلا با توهین کردن مخالفم چون شان خواننده پایین میاد...من اگه بیام به آقای چاوشی توهین کنم یا تهمت بزنم علاوه بر ایشون به آقای خواجه امیری هم توهین میشه...
من کامنتا رو سرسری خوندم کامنتی که شما میگید رو ندیدم اگرهم دیده باشم متوجه نبودم...من تو این جور بحثا شرکت نمیکنم اگر هم شرکت کنم فقط برای دفاع از خواننده ی محبوبم کامنت میزارم چون به فضایی که متاسفانه عده ای از هواداران آقای x راه میندازن کاملا آشنام...
مسلما توهین به هر هنرمندی اشتباهه چه جناب خواجه امیری باشه،چه جناب چاوشی،چه جناب فرزین،چه جناب ریاحی چه هر بزرگوار دیگه ای...
ولی خواهشا درک کنید شما نه، هر شخص دیگه ای...وقتی هوادارن جناب چاوشی از اینکه مثلا به کنسرت ندادن ایشون خرده گرفته میشه ناراحت میشن...هواداران جناب خواجه امیری از اینکه به ایشون انگ رفیق بازی و... زده بشه چندین برابر ناراحت میشن...من به عنوان یه هوادار آقای خواجه امیری به خاطر همین دس تهمت هایی که بهشون زده میشه خیلی وقتا رغبت نمیکنم کامنتارو بخونم...چون شدیدا دلم شکسته میشه...بحث و نقد باید منصفانه باشه ، هیچ کسی از طرفین نباید توهین کنه...تهمت بزنه...شان یک هنرمند رو پایین بیاره...من میدونم احسان چقدر واسه کارش زحمت کشیده شما هم میدونید آقای چاوشی چقد برا کارش زحمت کشیده پس نباید کار به توهین بکشه...
خواهش میکنم یکبار دیگه کامنتی رو که من بهش جواب دادم بخونید ایشون فقط اعتراض نکردن بلکه به جناب خواجه امیری توهین کردن...بازم میگم متاسفم
بعلاوه تاوان واقعا کار خوبی بود...دیگه اینکه یه عده بخوان بگن تاوان ضعیف بود اصلا قابل درک نیست...!!!

178.79.158.171
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 10:16
حسین

خانومی که به اسم دختر پاییز کامنت گذاشتین اگه میبینی از فرزاد فرزین چپ و راست حمایت میشه
واسه اینه که لیاقتشو داره واسه اینه که درجا نزد روز به روز متفاوت تر و بهتر کار کرد .به نقد هایی که بهش میشد گوش میکرد و نقاط ضعفش رو کم تر میکرد .. یک زمانی فرزاد از خیلی ها کم هوادار تر بود و حتی یک
کار هیت هم نداشت اما حالا به این جایگاه رسیده چون به قول خودش هدفش خیلی بالا تر از این چیز هاست
این یه نظر کاملا شخصیه و امید وارم توهین قلمداد نشه .. به نظر من محسن یگانه باید از تکروی ها دور بشه الان تقریبا هر کاری که میخونه همه ی کار هاشو خودش میکنه در صورتی که میتونه از افراد متخصص تر هم کمک بگیره

65.49.68.172
سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:07

یه چیزی رو به دوستانی که به نظرسنجی مردمی انتقاد میکنن بگم درسته اون بغل سایت آلبومای دیگه جز شخصی اول میشدن ولی دلیلش فقط رای های یک ستاره خود شما دوستای عزیز به آلبوم فرزاد برای بالا کشیدن آلبوم خودتون بود اما فرزادیا هیچوقت همچین کاری رو نکردن و فقط به آلبوم مورد علاقه خودشون رای دادن
توی این نظر سنجی هم چون نمیشد رای رو کم کرد و نامردی کرد فرزاد اول شد که واقعانم حقشه
در ضمن خواننده آهنگو واسه مردم میخونه نه 4-5 تا کارشناس پس مهم بخش مردمیه
موسیقی ما لطفا تایید کن

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 10:13
zahra moradi

اتفاقا هم بخش مردمی و هم بخش کارشناسی وجودش لازمه...البته که خواننده آهنگو واسه مردم میخونه اما برای اینکه سطح کارها افت نکنه و خواننده ها فقط درگیر ضاعقه ی مردم نشن و به تبعش نهایتن کارشون به قهقرا نکشه باید آهنگا کارشناسی بشن و نظر کارشناسا جدای از نظر مردم مورد احترام باشه...تا یک خواننده هم بتونه کار محبوبی ارائه بده و هم کار حرفه ای که سطح موسیقیایی کشورمون رو بالا ببره...تو تنها مراسمی که به موسیقی پاپ ارزش میده باید نهایت استفاده به عمل بیاد و نظر کارشناسان به ارائه ی کارهای قوی کمک کنه...کارشناسان معیارهایی رو در نظر میگیرن که واقعا یک آهنگ رو میسازه و مردم هم ارتباطی که با آهنگ برقرار میکنن رو در نظر میگیرن پس وجود هردو لازمه

178.79.178.86
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 16:17
سارا پویافر

زهرا جون کارشناسایی که نظر شخصی میدن نه نظر کارشناسانه چه فایده ای دارن؟ نظرشون با نظر بقیه مردم چه فرقی میکنه؟الان دیگه همه اینو میدونن که برگرد هم که نامزد بهترین قطعه ی پاپ بود با اختلاف اول بوده که نامردی شد و تندیسو دادن به بنیامین. ازون ورم نگرانتم با فاصله رای زیاد با آهنگ مرتضی اول بود ولی به طور مشترک بهشون تندیس دادن. حالا نمیدونم تندیس اصلا به کی رسید یا اصلا به کسی دادن یا نه. در هر صورت فرزاد به جای سه تا تندیس یکی گرفته!!!البته فرزاد که تو مسکو جایزه میگیره لنگ تندیس اینا نیست ولی نباید حق کسیو ضایع کرد دیگه درسته؟اینا حتی تو نظرای مردمم دست میبرن و تقلب میکنن چه برسه به نظرا ی خودشون!!!

151.244.166.67
سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:07

مرسی از موسیقی ما. جشن خیلی خوبی بود و یه شب به یاد موندنی.
ولی در بخش کارشناسی همه چی معلومه و همه می دونن از اونجاییکه آلبوم حامی با اختلاف دوم شد و تو هیچ بخشی از مردمی نبود و اگه واقعن خوب بود باید تو اون قسمت هم حضور می داشت. ولی در کل خیلی خوب بود. اجرای آهنگ جاده یکطرفه مرتضی بی نظیر بود.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:11

واقعا جای آلبوم جشن تنهایی شهاب رمضان تو کاندید های بهترین آلبوم خالی بود.واقعا بهترین آلبوم از همه نظر بود همونطور که بهترین آهنگساز شد...

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:24

نخست اینکه خسته نباشید.
دوم اینکه آخرش ما نفهمیدیم کدوم کاربرا دعوت شدن!!!!
سوم اینکه چرا بعضی از بخش ها (مثل بهترین آلبوم پاپ از نظر کارشناسان) دوتا برگزیده داره و بعضی (مثل برترین آلبوم از دید مردم) یه برگزیده؟

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:32

خوب خیلی خوشحالم که دو تا از آلبومهایی که خیلی دوتشون داشتم از دو تا از خواننده های مورد علاقه ام جوایز رو گرفتن . آلبومهای امپراطور ، شخصی و اکسیژن به نظر من بهترینهای پارسال بودن . اما بازم به نظرم امپراطور بهترین بود . ولی خب باید قبول کرد که فرزاد فرزین پر طرفدارتر از یراحیه و واسه همین تو بخش مردمی جوایز رو گرفت .

سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:07

خواهشن سی دی این جشن باشکوه فرهنگی رو سریع تر منتشر کنید.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:07

واقعا حق تاوان احسان خواجه‌امیری بود که اول بشه.
به آقای خواجه امیری و طلایی ها تبریک میگم.
درمورد آلبوم بنظرم امپراطور بهترین بود و آلبوم شخصی بعد اون قرار داشت.
به آقای فرزین و طرفدارانشون تبریک میگم.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:22

تبریک میگم به مهدی یراحی که واقعا امپراطوری کرد با امپراطور تو همه بخشها... بهترین شدن تو بخش کارشناسی و نامزد شدن تو بخش مردمی یعنی هم کارشناس ها کارش رو کاملا قبول دارن و هم مردم بسیار دوستش دارن و این یعنی یه خواننده بی نظیییییییییییییییییییییییییییر.....فقط خیلی کنجکاوم بدونم تو بخش کارشناسی بین آلبوم حمیدحامی و امپراطور کدومش اول شد ؟یا هردو قد هم رای آوردن؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:46

تبریک میگم به طرفدارای اقای فرزین واقعا حقش بود البوم شخصی و اهنگ نگرانتم واقعا جزوبهترین ها بودن

سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:01

فقط یک شبه هنرمند مثل تهمورس پورناظری میتونه زمان گرفتن جایزه بازهم به همه متلک بگه و بی احترامی کنه،باید کم کم باور کنیم که به معنای واقعی یا پیروز ارجمند مشکل دارن و دنبال دردسر می گردن،
امیدوارم یک روزی ایشون هنرمند شن نه فقط ساز زن...
کاش منش هنرمندی و رفتار محترمانه به موسیقی برگرده،
ایشون کلا با توهمات زندگی میکنن آخه چه دلیلی دلره هر کس از جاش بلند شد شا سوء تعبیر کنید و پشت میکروفون هم اعلام کنین،
واقعا برای این فضایی که این برادران پورناظری ایجاد کردن متاسفم....

پنجشنبه 3 مهر 1393 - 00:02
Mona Mashhadi

ساز زن؟؟ کلمه جدیده؟ نوازندگی در این سطح یعنی هنرمندی
شما اگه کمی تحقیق میکردید که در چه خانواده ای بزرگ شدن از چند سالگی کار حرفه ای رو شروع کردن و چه آهنگهایی برای گروههای مختلف از جمله گروه شمس ساختن و چند تا کنسرت هاشون مخصوصا در کشورهای دیگه دیده بودین اینحرفو نمیزدین
هنرمند دیگه نمیدونم به کی اطلاق میشه!!

65.49.68.158
سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:19

متاسفم برای تهمورث
فقط میتونم دیگه کاراشونو گوش ندم

سه شنبه 22 مهر 1393 - 20:44
Amir Hosein

آقا یه اشتباهی کرد.کوتاه بیاین.یعنی چی دیگه آهنگاشو گوش نمیدم؟!!
اگه اینجوریه چون حافظ ناظری از هوشنگ کامکار انتقاد کرده آهنگای حافظم گوشنده، چون حسین علیزاده گفته رپ نباید مجوز بگیره به آهنگای علیزاده هم گوش نده، چون علی قمصری و محمد معتمدی بابت آلبوم برف خوانی با هم بگو مگوی رسانه ای کردن اون دوتا رو هم تحریم کن،چون احمد شاملو هم گفته بود موسیقی سنتی چرت و پرته شعرای شاملو هم دیگه نخون!!!!!
والااااااااا!!!!

2.176.96.71
سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:20

یه جشن فوق العاده و تمام عیار بود
که برگزاریش بسیار سخت بود کار بزرگی که بچه های سایت خوب موزیک ما به خوبی از پسش بر اومدند بهشون یه تبریک جانانه میگم
جای خیلی ها خالی بود چه در بین کاندیداها و چه در بین حاضرین که از چهرهای شاخص شون می تونم به محمد علیزاده و بنیامین اشاره کنم که سال قبل هم تشریف نداشتن
اجرای آقای یراحی و مرتضی پاشایی بی نظیر بود به نظرم خیلی خوش سلیقه گی به خرج داده بودید
اما چند تا انتقاد کوچیک هم داشتم صادقانه میگم امیدوارم که ناراحت نشید
به نظرم نظم سال گذشته خیلی بهتر بود که بخش عمده ی اون به عهده ی مری برنامه روی استیج برمیگرده
(با تمام احترامی که برای اقای احسان کرمی قایلم)
احسان علیخانی یکی از بهترین اجراهای زندگیش رو اون شب تجربه کرد امیدوارم سال آینده ایشون بازهم اولین گزینه ی انتخاب شما باشن
ااجرای سنتی هم خوب بود ولی قبول کنید ولی صدای آقای علیرضا قربانی و همین طور همایون شجریان یه چیز دیگس لااقل برای من که با صدای این عزیزان شیفته ی موسیقی سنتی شدم

همیشه اولین بارها توی ذهن آدم می مونه مخصوصا اگه با شکوه هر چه تمام تر اتفاق بیفتن
براتون از صمیم قلبم آرزوی سعادت میکنم
موفق باشید

سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:22

پورناظریها دیگه شورشو درآوردن هی از چپ و راست دعواشون میاد اونم وسط جشن

سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:27

متشکرم از پیروز ارجمند که هیچ زمان جواب شاگرداشو نمیده...
ممنون استاد ارجمند
بالاخره آقایون پورناظری یاد میگیرن که کمی از این لکم جبهه گیریها بیرون بیان
جایگاه استاد ارجمند بیشتر از این حرف هاست که بخوان ...
فقطو فقط به خاطر منافع شخصی از زمان مدیریت استاد ارجمند دارن به ایشون بی احترامی میکنن
متاسفم

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 03:15
حسن عاشق چاوشی

اوووووووو چخبره با 10 تا اسم اومدی پورناظری رو بکوبی و ارجمندو بالاببری
فهمیدیم پسرخاله ارجمندی بیخیال
اقای پورناظری حق داره

95.38.174.95
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:00
people

حالا واجبه با اسمای مختلف این همه کامنت بزاری خو یه کامنت بزار مطمئن باش خونده میشه بابا یکی دوستان رو متوجه اون عدد ای پی بکنه غیر از اون هم پشت سر هم بهفاصله یه دقیقه اومدی به یه محتوا کامنت گذاشتی ای بابا .....

2.179.116.55
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:32
صبا .

پشت سر هم کامنت میذاری یه نفسم بگیر

50.115.123.220
سه شنبه 22 مهر 1393 - 20:57
امیر حسین

با ده تا اسم مختلف کامنت میزاری پور ناظری ها رو بکوبی حواست هست کد کنار کامنتایی که گذاشتی تابلو میکنه؟؟؟باهوش؟؟؟
پورناظری ها میراث موسیقی اصیل ما هستند وآقای ارجمند هم از دلسوزان موسیقی ایران.

2.176.96.71
سه شنبه 1 مهر 1393 - 22:11

تبریک میگم به فرزاد فرزین عزیز و همه ی فرزادیا واقعا این جوایز به حق بود و حق به حق دار رسید آلبوم شخصی و آهنگ نگرانتم بی نظیر بودن آلبوم شخصی یکی از بهترین آلبومهای فرزاد فرزین بود و همینطور آهنگ نگرانتم . بنظر من مهم بخش مردمی بود چون این مردم هستن که باید گوش بدن و نظر بدن و خواننده با مردم هست که میتونه به کارش ادامه بده و فرزاد فرزین نشون داد که خیلی خوب سلیقه مردم رو شناخته،خیلی کار سختیه که بخوای یک کاری رو بدی بیرون که عامه پسند باشه و مخاطب به خوبی باهاش ارتباط برقرار کنه و تو ذهنش موندگار بشه و این کار رو فرزاد فرزین انجام داده و شده محبوب مردم و قلب همه رو با کاراش تسخیر کرده. زنده باد سلطان صدا فررزاد فرزین .

سه شنبه 1 مهر 1393 - 22:39

واسه بنیامین و احسان خیلی خوشحالم. البته حق بنیامین بیشتر بود!
فرزاد فرزینم حقش بود آلبومش جایزه ببره. ممنون بابت برگزاری جشن و زحماتتون.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 22:54

فقط امیدوارم نظرم گذاشته بشه
یعنی خداییش اینقد آلبوم امپراطور و یک لحظه عاشق بشو قشنگ بود ... من چیزی از این دو آلبوم ندیدم
بی طرف بخوام بگم با اینکه طرفدار مازیار فلاحی نیستم ولی حقا بهترین آلبوم سال پاپ از نظر موسیقی ما میتونست باشه . البته آلبوم فرزادفرزین هم به حق خود نرسید . بنظرم حق این دو آلبوم بود که قرار بگیرن و بهترین باشن
با اینکه آلبوم روبات تا قبل از انتشار آلبوم آتشین علی اصحابی ( دیره ) اول بود ولی جایزه ای نگرفت ...
جالبه بهترین قطعه و بهترین شعر آلبوم امپراطور و خود امپراطور شدند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
( تو قلب من یه امپراطوره ) الان درست بررسی کنن این معنیش چی میشه یکی به من بگه من تا آخرشو گوش کردم ملودیش قشنگ بود اما تنظیم و شعرش افتضاح .
آهنگ نگرانتم فرزاد فرزین حقش خیلی بیشتر از اینا بود . و بعد استاد و سرور خودم امین حبیبی
خداییش حق امین اقا حداقل نامزدی آهنگ های عاشق نشو و نگرانم بود یکیشون باید میبود .
ببینن دوستان من بدون طرفداری از کسی نظر گذاشتم ... من تمام آلبوم هارو دارم و گوش کردم . طرفداری امین حبیبی رو هم نکردم که بگن داره سنگ خواننده مورد علاشقو به سینه میزنه .
بازم امیدوارم هوادارای این خواننده های عزیز کشورمون ناراحت نشده باشن . ولی امیدوارم
موسیقی ما پویاتر از این بشه و همینطور حق افرادی مثله امین حبیبی که بی حاشیه ترین خواننده ایران ادا بشه
چرا که هنوز امین حبیبی به حق خودش توی موسیقی ایران نرسیده ...

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 00:07
فرشاد ش

تنظیم امپراتور افتضاح بود!!!!!!!!
اورتور داره کله سناریو رو تعریف میکنه از ناراحتی که به خاطر جدا شدن از کسی که عاشقشه شروع میکنه بعد امپراتور بعد هم تسلیم شدن .

2.146.96.31
سه شنبه 1 مهر 1393 - 23:27

مااااااااااااااااااشالا احسان عزیز تاوان عاااالی بود و مررررسی از روزبه عزیز و علیرضا کهن دیری....
همیشه پرچم طلایی ها بالاست حتی 3 سال بدون آلبوم!!!!!!!!!

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 00:27

بابا اصلا طلا مال نقي بود تو مشتش بود بيخيال

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:39

دوست داشتم با تمام وجودم فقط همین

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:40

با تمام اين بازي ها برام رضا صادقي يه سلطان به تمام معناست.
چه از نظر اخلاق و........

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 03:29

تبریک به همه کسانی که تندیس گرفتند وهوادارنشون ،تبریک به گروه موزیک بنیامین برای انتخاب مردمی آهنگ یه خونه وکارشایستشون در اهداه تندیس این آهنگ به پدر ومادر نیما وارسته عزیز ،روحش شاد ویادش گرامی

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 08:46

آقا همه اینا به کنار چه آوازی خوند معتمدی با گروهش.نوازنده تارش عینه قمصری بود

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 09:16

خیلی عالی بود
ممنون بخاطر زحماتتون
و تبریک به مهدی یراحی عزیز
میشه لطفا قسمتهایی از خوندن مهدی رو بذارید
چون تو فیلم پارسالتون این قسمتها رو حذف کرده بودید

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 09:25

بیشتر از همه واسه آلبوم شخصی و شهاب رمضان خوشحال شدم چون واقعا حقشون بود
جاده یکطرفه خیلی خوبه،منم مشکلی با انتخاب شدنش ندارم اما هرجوری حساب کنیم طرفدارای یگانه و چاووشی بیشتر از بقیه خواننده هان،چطور میشه که کار اونا تو بخش مردمی اول نشه؟!!
بعضی انتخابا واقعا جای سوال داره!رضا تاجبخش بهترین تنظیم، عدم حضور میثم مروستی تو جمع بهترین نوازنده ها،قطعه یه خونه بنیامین به عنوان بهترین قطعه! آلبوم امپراطور خدایی قوی بود ولی فضای کلی آلبوم بیش از حد یکنواخت و غمگین شده بود!
به هرحال به مسئولای سایت خسته نباشید میگم بابت زحماتشون

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:30
Ehsan Bozorgi

وقتی که به جای دوست داشتم یا همسایه از برقص آ و یا اینکه به جای من یا قرصای خواب اور از خیابونا اسم میارن نباید بیشتر ازینا ازشون انتظار داشت....

2.181.29.13
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 20:20
Mehdi Mika

احسان جان در مورد کارای چاووشی موافقم اما در مورد خیابونا به نظرم بهترین قطعه سال پیش یگانه همین خیابونا بود به علاوه قطعه مرد
آخه اصلا اینا به کنار! مردم ما بیشتر عادت دارن از رو احساسات هواداری رای بدن حتی اگه خودشونم بدونن کار افراد دیگه بهتر از شخص مورد علاقه اوناس! من میگم طرفدارای یگانه و چاووشی رو هم اندازه طرفدارای همه خواننده های دیگس و اکثرشونم به خواننده مورد علاقه خودشون رای میدن پس منطقی نیس که تو بخش مردمی قطعه یه خواننده کم طرفدار مثل پاشایی اول بشه! البته من خودم به این قطعه رای دادم ولی کلی عرض میکنم که عجیبه

65.49.68.154
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 01:00
Ehsan Bozorgi

اقا مهدی عزیز...کاملا موافقم با نظرت منم برام این ارای مردمی که اعلام شد اصلا برام قابل درک نیست چون واقعا این دو عزیز جزء پر طرفدار ترین افراد تو حیطه ی کاری خودشونند..
حالا ارای مردمی به کنار این ارای کارشناسی که اصلا برای خودش داستانیه از انتخاب نشدن چاوشی و یگانه تو بخش تک قطعه خارج البوم بگیر تا عدم انتخاب قطعه ای از البوم شخصی و یا انتخاب البوم 93 و عدم انتخاب البومی مثل لعنت به من فلاحی.
حالا که نتایج اعلام شد تعجبا هم بیشتر میشه مخصوصا تو انتخاب یه خونه به عنوان بهترین قطعه یا عدم انتخاب کوشان حداد و یا نبودن نامی از میثم مرودستی...و....

2.181.29.13
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 15:49
nadia

vyyyyyyyyyyyyyyyyyy khodaye man aghaye Mehdi mika chi migin????????? aghaye pashaei khanandeye kam tarafdari hastan??????????????????? khodaro shokr ke aghaye pashaei ba bihashiye boodan va sedaye aliiiii va karhaye ghashangeshoon har rooz dare be tedade tarafdarashoon ezafe mishe, nemikham moghayese konam , vali aghaye pashaei age az aghaye yegane va chavoshi tarafdarashoon bishtar nabashe kamtaram nist be hich vajh........

5.239.53.149
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 11:26

تا جایی که من میبینم آلبوم نه فرشته ام نه شیطان در بخش مردمی در رده ششم هستش ، مگر اینکه ملاک انتخاب چیز دیگه ای باشه

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:33

واقعا خیلی خوشحالم بابت انتخاب البوم شخصی به عنوان البوم برگزیده مردمی و به تمام هواداران فرزاد فرزین عزیز تبریک میگم و به نظر من باید خیلی به خودشون ببالند چون انتخاب و تقدیر شده از ارای مردمی است که به خیلی از نظر و ارای افراد به اصطلاح کارشناس می ارزد و خوشحالم که به البومی رای دادم که اول شد و همینطور انتخاب شدن به جای مونا برزویی و روزبه بمانی هم خوشحال کننده بود...
این کارشناسای عزیز که بعد انتخاب نکردن دوست داشتم و زمستون و همینطور اوردن برقص آ و خیابونا در قسمت ارای مردمی چون کار برقص آ از دوست داشتم و یا حتی از همسایه واقعا از نظر ارا پایینتر بود و همینطور خیابونا نسبت به من یا قرصای خواب اور دیگه با انتخاب نکردن کوشان حداد کارشونو به طرز فوق العاده ای تکمیل کردن...

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:19

واقعا حق فرزاد فرزین بیشتر از اینا بود ولی خوب من به این جشن اعتقاد خاصی دارم و امیدوارم فرزاد فرزین در جشن های بعدی به حقش برسه.آلبوم شخصی فوق العاده بود.قطعه برگردم عالی بود.
در کل به نظرم بهترین های سال فرزاد فرزین و روزبه بمانی بودن.

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:22

تبریک میگم به فرزاد عزیز و همه ی فرزادیاااااااااااااای گل!!!!!!!مبارکمون باشه و نوش جونمون ایشالا موفقیت بیشتر م بهتر در سطح بین المللی!!!ایشالا یه روز جایزه ی گرمی رو تو دستای فرزاد ببینیم و ذوق مرگ شیم!!!:)))خدا جای حق نشسته حق به حق دارش رسید و تلاش بعضیا برای پایین کشیدن و خراب کردن فرزاد به جایی نرسید!!!!!!!خسته نباشی اقا فرزاد,عزتت روز افزون!

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:56

سلام لطفا اعلام کنید فیلم جشن کی منتشر میشه .

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:27

سلام و خسته نباشید خدمت تمام دست اندر کاران
جشن فوق لعاده ای بود
تبریک میگم ب امپراطور پاپ مرتضی پاشایی عزیز
ایشالا توی جشن سال اینده بعد از انتشار البوم جدیدش
جایزه های بیشتری بگیرن خودش و گروهش که لیاقتشون بیشتر از اینهاست

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:40

خوشحالم که رأیک اولشد . واقعا خوشحالم . ستاره ی موسیقی پاپ باز هم درخشید و باز هم باعث سربلندی هوادارنش شد . اقای فرزین عزیز مبارکتون باشه . فکر کنم با این رأی ها که بی شک حقتون بود تونستیم خستگی را از تنتان در بیاریم .

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:51

زنده باد فرزاد فرزین

با این که دوباره در حقش ظلم شد

ولی مردم همیشه هوای آدم محبوب رو دارند وفرزاد مثل بعضی ها نیاز به باند بازی یا گله از این کارا برا جایزه گرفتن نداره

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:11

سلام. من ميخواستم طراحي و اجراي كامل تنديس رو حتما روي سايت بگذاريد، من در دانشگاه رشته مجسمه سازي خواندم و تاجايي كه من از شكل كلي تنديس متوجه شدم طراحي تنديس داراي اشكالات فراواني هست كه اميدوارم سال اينده از اين حيث هم پيشرفت كنيد زيرا تنديس يك جشنواره نماد ان جشنواره است. موفق باشيد

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:18

با احترام به طرفدارای فرزاد فرزین حق ایشون نبود که البومش بهترین البوم بخش مردمی بشه چون نسبت به البومهای قبیلش این البوم کمتر سطح انتظار عموم براورده کرد نه فقط طرفداری خودش شاید نبود البوم از هنرمندانی همچون چاووشی یگانه وخواجه امیری باعث شدالبوم ایشون به همچین مقامی دست پیدا کنه .البوم امپراطور از زمان پخشش تا امروز از بین البومهایی که تو این مدت پخش شده از نظر من بهتر بود .

پنجشنبه 3 مهر 1393 - 16:24
سارا پویافر

عزیز ینی چی حق ایشون نبود؟پس حق کی بود؟مردم رای دادن وایشون انتخاب شدن فرزاد فرزین سلیقه ی مردمه!!متوجه هستین که؟کارشناسانم که نگفتن که بگی باند باری بوده؟هر البوم دیگه ایم بود بازم شخصی اول میشد!!!امپراطورم اگه مردم دوس داشتن اول میشد!!!پس دوس نداشتن ینی کمتر از شخصی دوس داشتن!!!!شک نکن!!!!!

151.244.166.67
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:19

مهدی یراحی به حقش رسید واقعا آلبومش فوق العاده بود چیزی بیشتر از حد انتظار

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:30

توخیال کن ادمای همه دنیا توی شهره....توی شهربی تو اما دل من باهمه قهره.....برای من بدون محسن چاوشی...موسیقی واتفاقاتش هیجانی نداره....با ارزوی سلامتی وطول عمرسرشارباموفقیت برای محسن عزیزم......

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:50

روح نیما وارسته عزیز شاد

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 18:02

واااااااااااااااااااااای خدای من!
بهتر از این نمیشه! امپراطور و آقای عاشقانه ها دوباره قدرت نمایی کردند....
احسان خواجه امیری هیچ وقت نظیر نداشته و نداره... با این که جشن پارسال هیجان انگیز تر بود ولی دیدن مهدی یراحی و احسان خواجه امیری و روزبه بمانی حال آدمو دگرگون میکنه!(عکس 72)

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 21:16

سلام خسته نباشید.به نظرم جشن امسال خوب و قابل قبول بود ولی در بخش بهترین نوازنده های ساز های غیر ایرانی به نظرم واقعا در حق اقای حاجیلی ظلم کردند . چون واقعا اقای حاجیلی همه میدونن که توی نواختن ساز ترومپت بی نظیرن . بیشتریا تعجب کردن که چرا ایشون تندیس این بخشو نگرفت ولی امیدوارم کارشناسان محترم جشن منصفانه و درست تصمیم گرفته باشن. مرسی یاعلی

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 21:33

خیلی عالی بود تبریک میگم ب داداش فررزاده عزیزم
واقعا حقش بود
ماهم تاهمیشه طرفدارشیییییییییییم
انقدم حسودی نکنید خخخ

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 22:03

با سلام
روح نیما وارسته شاد
انتخاب کارشناسان به نظرم خیلی خوب بود امسال
بهترین آلبوم پاپ : آلبوم حامی
بهترین آهنگ خارج آلبوم : آهنگ تاوان
بهترین آلبوم سنتی : آلبوم باده تویی (البته نه فرشته ام نه شیطان هم خیلی خوب بود)
بهترین آهنگ سنتی : چرا رفتی
بهترین تنظیم کننده : رضا تاجبخش

به امید پیشرفت موسیقی کشور

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:40

عکس 108 رویای منه یه ترکیب امپراطوری.اگه یه روزی این سه توی یه البوم باشن چی میشه اون البوم.امپراطور مهدی یراحی به حقش رسید.البته اگه زهرا عاملی و مونا برزویی هم کنارشون باشن.

پنجشنبه 3 مهر 1393 - 08:52

ولی یکی از نقاط قوت اهدا جوایز این بود که وقتی اثری برنده میشد به همه عوامل اثر (شاعر و تنظیم و...) جایزه داده میشد. نه فقط به خواننده

پنجشنبه 3 مهر 1393 - 10:25

فیلم مراسم کی پخش میشه؟

جمعه 4 مهر 1393 - 00:41

همگی خسته نباشید.
واقعا خوشحالم از اینکه هنرمندان مورد علاقه خودم و کارهای زیباشون برگزیده شدن. به خصوص برای آهنگ تاوان و جاده یکطرفه که بی نهایت این دو قطعه رو دوست دارم. و همینطور برای برگزیده شدن آقای بمانی که واقعا ترانه هاشون بی نظیر هستش.
عکس ها هم قشنگ بودن. دستتون درد نکنه.

جمعه 4 مهر 1393 - 20:41

واقعا آهنگ جاده ی یک طرفه ارزششو داشت......................ممنون بابت عکسا.......

شنبه 5 مهر 1393 - 14:24

درود بر حمید حامی بزرگ مرد موسیقی معاصر ایران.آقای خاص موسیقی ایران برازنده حامیه.ترکیب حامی و رضا تاجبخش یعنی خلق یک شاهکار موسیقی

سه شنبه 2 تیر 1394 - 12:12

سلام و عرض خسته نباشید
خواستم بپرسم چرا تا الان در رابطه با پخش فیلم دومین جشنواره سالانه موسیقی اقدامی صورت ندادین؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدین

سه شنبه 2 تیر 1394 - 12:13

سلام و عرض خسته نباشید
خواستم بپرسم چرا تا الان در رابطه با پخش فیلم دومین جشنواره سالانه موسیقی اقدامی صورت ندادین؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین جشن همدلی اهالی موسیقی برگزار شد | موسیقی ما