برنامه یاد بعضی نفرات
 
به بهانۀ خبر انتشار «پاروی بی‌قایق»
موسیقی مهم‌تر است یا پول؟!

[ اهورا ایمان - خنیاگر ]

دوست عزیزم محسن چاوشی

نمی‌دانم آلبوم «پاروی بی‌قایق» منتشر شده یا نه اما آنچه که من با این اسم شنیدم سزاوار تبریک دو طرفه است. نخست تبریک به هوادارانت که در این سال‌ها با تو بوده‌اند و در حرکت رو به کمالی که داشته‌ای با تو سخت گیر‌تر و حرفه‌ای‌تر شده‌اند و کار را به آلبومهایی مثل «من خود آن سیزدهم» و حالا «پاروی بی‌قایق» رسانده‌اند. من فکر می‌کنم اگر هوادارن موسیقی تیم به تیم (مثل مسابقۀ فوتبال) جلوی هم صف بکشند تیم هواداران چاوشی را سخت بتوان شکست داد چون قدم به قدم با «مورینیو» ی موزیک پاپشان حرکت رو به جلو داشته‌اند و از این بابت شایستۀ تشویق‌اند و تبریک. تبریک دوم به خودت که در این سالهای رکود موزیک پاپ از منظر تولید و تالیف و نه از نظر کنسرت و اجرا، جزء معدود پاپمن‌هایی بوده‌ای که کمر همت به تولید متفاوت بسته‌ای. راه همه را نرفته‌ای، موزیک همه را اجرا نکرده‌ای و روی خیلی چیز‌ها چشم بسته‌ای که دیگران نبسته‌اند.

تبریک به تو که هنوز موسیقی برایت از پول مهم‌تر است و عزیز‌تر.

نمی‌دانم روزگار ما را به کجا خواهد برد اما دوست دارم انتشار چهلمین آلبومت را هم تبریک بگویم نه به خاطر سالهای آشنایی و رفاقت که به خاطر اینکه یک شب دیگر مثل همین شب شنیدن پاروی بی‌قایق بنشینیم و چهلمین آلبومت را بشنویم در حالیکه چایمان سرد شده است.

اهورا ایمان
مهر نود و سه
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:19

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:25

تبریک به تو که هنوز موسیقی برایت از پول مهم‌تر است و عزیز‌تر...عاشقتم محسن..عاشق...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:03
nima hamkalam

تبریک به ماهایی که 10 ساله شنیدیمت و ندیدیمت
تبریک به ماهایی که صداتو از ته قلبمون شنیدیم نه از ضبط ماشینامون
تبریک به ماهایی که ...........

91.98.163.196
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:07
محمد

اره موسیقی مهم تره براش که سالی یه آلبوم میده بیرون...
اگه ارشاد چیزی نگه هر ماه یه البوم میده...

2.178.116.92
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:30
محسن چاوشی - ابراهیم

حداقل توانشو داره سالی یه البوم بده که از سال قبل بهتر و قویتر باشه

5.238.4.57
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:39
احسان بلدی

آقا محمد دیگه کل دنیا هم می دونن بیشترین درآمد یک خواننده از کنسرت هست نه آلبوم ؛

151.244.108.181
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:25
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نیما خیلی حال کردم با جمله ت

37.221.47.66
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:31
Rasool Dezhpoor

آقا محمد عزیز...
بله... سالی یه بار آلبوم خوب میده ... چون نه وقت واسه تمرین کنسرت میذاره نه فکر اینه که جیب مردم و چه جوری خالی کنه؟؟؟؟
خواننده های دیگه که سالی یه بار آلبوم میدن به بهانه ی اینکه آهنگ جدید داشته باشن برای خالی کردن جیب مردم تو کنسرت ها............
بعد طرفدار هاشون میگن یه آلبوم متفاوت از خواننده ی ما...
من جز محسن چاووشی و رضا یزدانی و حامی و مهدی یراحی کسی رو ندیدم تفاوتی تو کارهاش باشه....

2.179.31.224
جمعه 11 مهر 1393 - 04:26
مجید

...چون قدم به قدم با «مورینیو» ی موزیک پاپشان حرکت رو به جلو داشته‌اند....
این جمله ت کاملا در مورد محصن صدق میکنه، مورینو هم با نتایجش جواب اهالی فوتبالو داد ( مثلا 3 قهرمانی در لیگ اروپا و ...) ...
زمان ثابت خواهد کرد چه کسی ماندگار است مثلا: " جهان پهلوان تختی - یا بزگان موسیقی قدیمی که انگشت شمارن - ....

89.196.126.196
سه شنبه 15 مهر 1393 - 23:51
farshad

دستمو بالا گرفتم تو ضیافت اسیری تا تو تا آخر دنیا سرتو بالا بگیری.............

2.191.87.5
پنجشنبه 1 آبان 1393 - 23:52
بهنام بهنام

آقای محمد یه جوری میگی سالی یه آلبوم میده انگار بقیه خواننده ها 5 سال 5 سال آلبوم میدن...
محسن چاوشی کسی بود که برای آماده شدن موقعیت مناسب 5 سال آلبوم من خود آن سیزدهم رو نداد بیرون.
به اضافه اینکه یکی دو تا آلبوم این وسط هم با فاصله دو سال اومد بیرون...

198.105.214.107
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:35

باعث افتخارمون ما هوادارای چاوشی با تمام وجود از خوانندمون حمایت میکنیم.محسن به معنای واقعی یه هنرمند آرزوی موفقیت میکنیم براش.زنده باد محسن چاوشی

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:40

زنده باد محسن چاووشي

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:46

ممنون از اهورا ایمانِ عزیز بابت یادداشت زیبا و تامل برانگیزش .. این قسمت از یادداشتِ ایشون دقیقا تیری بود به هدف : "تبریک دوم به خودت که در این سالهای رکود موزیک پاپ از منظر تولید و تالیف و نه از نظر کنسرت و اجرا، جزء معدود پاپمن‌هایی بوده‌ای که کمر همت به تولید متفاوت بسته‌ای. راه همه را نرفته‌ای، موزیک همه را اجرا نکرده‌ای و روی خیلی چیز‌ها چشم بسته‌ای که دیگران نبسته‌اند.
تبریک به تو که هنوز موسیقی برایت از پول مهم‌تر است و عزیز‌تر."
خوشحالم از این نظر که تقریبا همه دارن متوجه موسیقی محسن چاوشی میشن و درک میکنن که هدفش از این موسیقی چی بوده و هست ! خلق موسیقیِ ناب ، نه پُر کردنِ جیبِ کنسرت گذار ها !
اقای ایمان ما هم به شما تبریک میگیم که حرص و حسادت توو ذاتتون وجود نداره و از پیشرفت همچین هنرمندی ابرازِ خوشحالی و رضایت میکنید :)
پاروی بی قایق حرکتی روو به جلو برای موسیقی ایران

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:55

با تمام احتراماتی که برای شاعر خوبمون اهورا ایمان دارم ولی مثلا این حرفارو زدید که یه جوری کنسرت نزاشتن آقای چاووشی رو بپوشونید؟؟؟ واقعا دلیل کنسرت نزاشتن ایشون چیه؟؟
هر کسی که کنسرت میزاره فکره پوله؟؟؟ باید این نکته هم در نظر گرفت که الآن کنسرت یکی از بهترین تفریحای مردم شده.

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:40
حسین

با تشکر از شما دوست عزیز بخاطر نظر مقرضانتون اولا که مساله کنسرت ندادن ایشون حل شدست و اگر فقط یه همکار از بین هزاران همکار چاوشی ایشون رو ناتوان در اجرا میدید تا بحال بدلیل حسادتم که شده شرف ایشونو برده بودن پس دست ازین حرفا بردارین دوما بزارید کسی این دلیل رو بگه که خواننده ی خودش توانا در اجرا باشه نه احسان خواجه امیری که برای بنده که سالها با آهنگی مثل سلام آخر خاطره داشتم در کنسرت از ناتوانی اجرای ایشون در مشهورترین کارشون بغضم گرفت،سوما دلیل افت موسیقی پاپ ما قطعا همین کنسرت هاست چون فقط به آهنگ های مزخرف مصرفی در کنسرت ها علاقه نشون داده میشه و خواننده رو به قهقرا میبره،بازم ممنون از نظرتون
لطفا ثبت شه موسیقی ما

91.106.66.213
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:51
کامیاب قائمی

دلیل کنسرت نذاشتن چاوشی اینه که:
۱- وقتی به یکی از این کنسرت های خوانندگان ایرانی میری اگه شعر رو قبلا" نشنیده باشی ، یک کلمه از حرف های خواننده رو نمیفهمی.
۲- کنسرت برای خواننده ای که هم خودش آهنگ هاش رو میسازه هم اکثر کاراش رو تنظیم میکنه خیلی وقت گیره و باعث میشه نتونه کارای جدید و با نوآوری بسازه.
۳-اکثر کسانی که کنسرت میذارن ، ناخودآگاه کارایی رو میسازن که عام پسند و تکراریه نه متفاوت. که به اینجور خواننده ها میگن خواننده ی بازاری.
بازم بگم ؟!

109.162.219.250
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:01
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

بهترین تفریح مردم شده کنسرت 0-o !!!! نشه بهترین صنعت توریستی ما جایِ شکر داره

2.182.173.15
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:02
امیرحسین (Chavoshist)

این های عین حرف های چاوشی است :
«مگر چند سالن ویژه و استاندارد برای اجرای کنسرت داریم ؟ چند مهندس صدا داریم که کار را در حد شخصیت مخاطبان به گوش آن ها برسانند ؟ عده ای سودجو برای مردم صندلی پلاستیکی می گذارند و اسم این را می گذارند کنسرت ! (نظر من : به غیر از چند سالن در تهران وضعیت بقیه جاها چیزی شبیه یه همین است ) در سالن صدای همه چیز را می شنوید جز صدای ساز و خواننده !مگر مجبورم با چنین شرایطی کنسرت بدهم ؟ (این قسمتش خیلی مهمه -->) البته تلاش بسیاری برای حل این معضل خواهم کرد اما تا وقتی انتظاراتم برآورده نشود هیچ وقت این کار را نخواهم کرد چون برای شخصیت خود و مخاطبانم ارزش قائلم و اطمینان آنها برایم ارزشمند است .»

5.202.191.52
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:06
محسن چاوشی - ابراهیم

کنسرت فقط تو تهران خوبه
توی شهرستان ستم کردن به مردمه چون باید 80 تومن بدی دو ساعت بشینی روی صندلی درب داغون پلاستیکی و چاوشی خودش اعلام کرده تا وقتی که وضع اینجوری باشه من کنسرت نخواهم گذاشت
اگه خیلی دوست داری بدونی چرا کنسرت نمیزاره برو مصاحبه هاشو بخون
کسی که دلش میخواد بهترین کار رو تحویل هواداراش بده وقتشو صرف کنسرت نمیکنه و روی قطعاتش کار میکنه تا بهترین از اب دربیان
برای همینه که محسن چاووشی تو ملودی اهنگسازی و تنظیم بهترین شده و هیچ وقت تکرار توی قطعاتش وجود نداره
یه نگاهی به البومای امسال بنداز
البوم از این ساعت واقعا ملودی ها ضعیف
البوم پرتگاه سرشار از تقلید از دیگر خواننده ها شعر های ضعیف
البوم دیره شباهت ملودی و اهنگسازی دو قطعه به صورت دقیق و شعرهای کاملا ضعیف
البوم مدار بی قراری شباهت بسیار زیاد ملودی یک قطعه با قطعه از البوم زندگی من
و...............
اما شما البوم های چاووشی رو بررسی کن از سال 87 که شروع به انتشار البوم های مجاز کرده تکرار توی قطعاتش دیده نمیشه و همیشه توی نظر سنجی ها اول بوده و همیشه روبه پیشرفت بوده حتی در جا نزده چه برسه به پسرفت
محسن وقتشو روی تنظیم و ملودی و اهنگسازی میزاره نه کنسرت بی کیفیت که لان همه دارن میزارن

5.238.4.57
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:31
behnam7

شما الان چاوشی کنسرت بذاره مشکلت حل میشه؟ من نمی دونم چرا دیگران خودشون قاطی می کنن تو همه چیز، آقا ما که طرفدارشیم دوست داریم چاوشی رو همه جوره، شما ها هم با کنسرتای آقای خواجه امیری خوش باشین که تو قوچان و چناران و دیگه کم کم تو رستوران ها هم برگزار میشه، هر کسی یه جوریه دیگه

178.131.42.145
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:23
هما

ما با آهنگای محسن دنبال تفریح نیستیم دوست عزیز.ما با آهنگاش زندگی میکنیم نفس میکشیم.هر وقت دنبال تفریح و سرگرمی بودیم شاید یه سری هم به کنسرت دیگران بزنیم.در ضمن یادمه یکی از خوانندگان خوبمون حرفی زد که مضمونش این بود که نود درصد کنسرت ها به خاطر پول و کسب درآمد هست

151.238.211.32
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:26
فرشاد ش

دوست عزیز اجرا کردن 10-12 تا اهنگ تو دو ساعت برای کسی که بیشتر از 10 ساله فعالیت حرفه ای داره کار ساده ایه.

128.199.237.208
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:31
سارا محمدی

هر کس یه طرز فکری داره آقای چاوشی هم دوست نداره کنسرت بذاره با این که من طرفدار پر و پاقرص کنسرتم ولی بنظرم باید به نظر آقای چاوشی احترام بذاریم

109.225.183.162
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:35
Rasool Dezhpoor

کنسرت تفریح آدم هایی که درآمد خوبی دارن........
مرسی از محسن که متعلق به همه ی طرفدارهاشه....
بعد یه خواننده عکس میذاره من و گروهم درحال تمرین....
میری تو کنسرت میبینی کلا کاری که تنظیم شده زمین تا آسمون با کار اولیه متفاوته.... فقط خوانندستو یه میکروفون....
تو ایران رضا یزدانی و فرزاد فرزین کنسرتاشون خوبه... چون برای مخاطب ارزش قائلند...

2.179.31.224
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:35
حسن عاشق چاوشی

هر موقع فهمیدی چرا سند تیتراژای تی وی به نام احسان خورده بقیه چیزا رو هم شاید بتونی بفهمی
فعلا زودِ واست ...

95.38.160.124
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 10:59
چشمه طوسی

دوست عزیز ما اصن کنسرت نمیخوایم
این همه خواننده کنسرت میزارن و بجز عده آدم خاص و اونایی ک تقریبا وضع مالیشون خوبه کس دیگه ای میره کنسرت؟؟
نوجونی ک توی خرمشهر یا سیستان یا جاهای دیگه این کشور زندگی میکنه وبه جز یه سی دی پلیر چیز دیگه نداره واسه گوش کردن موزیک برای اونم کنسرت مهمه؟؟ چقد از طرفدارای یه خواننده میتونن برن کنسرتش
چرا همه تلاشها و زحمات محسن چاوشی و ربط میدیم به نزاشتن کنسرت

محسن عزیز برای ماها چون واسه دلش میخونه چون ما با تک تک آهنگاش حال میکنیم
چون واسه هر چیزی ک برای ما مهمه زحمت کشیده و آهنگ خونده وطن جنگ دین عشق نفرت
این تنوع و تو کار کدوم خواننده میبینی؟؟

188.34.226.84
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 13:03
معصومه موسوی

اگه آقای چاوشی کنسرت بزاره از نظر همین دوستان هم سطح کنسرتای ایران بالا میره و هم باعث افتخارشون میشه و همه جا به به چه چه راه میندازن.
کلا از نظر اکثر طرفدارای آقای چاوشی هرجا که چاوشی شرکت نداره اونجا مشکل داره و باعث افت خوانندشونه که شرکت کنه.
از کنسرت بگذریم.
مثلا چرا آقای چاوشی تو جشن موسیقی ما که کلی جایزه هم دریافت کرد شرکت نداشتن؟؟سطح جشن موسیقی ما پایینه؟!!!
این عین بی احترامیه.
یجور از ضعیف بودن سطح کنسرت حرف میزنید که یکی ندونه فکر میکنه سطح موسیقی ایران چقد تو جهان بالاست که بخواد کنسرت هاش باکیفیت باشه و در سطح بالا!!!
فکر نکنم هیچ طرفداری باشه که از دیدن خواننده مورد علاقش خوشش نیاد.حتی اگر تو کنسرت بی کیفیت ایران باشه.
و اینکه خواننده حق داره که جنبه مالی را هم در نظر بگیره.
شماهایی ام که میگین خواجه امیری توانایی اجرای کنسرت رو نداره و صداش درنمیاد برید ویدیو کنسرتش رو در سالن نوکیا در لس آنجلس ببینید بعد نظر بدید.

78.38.41.68
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:28
حسن عاشق چاوشی

بالکل کنسرت گذاشتن رو زیر سوال نمیشه برد ولی حرف که زیادِ
ولی مطمئنا سطح موسیقی ایران ( البته چن نفر فقط ) با سطح کنسرتاش فاصله عمیقی داره
این که محسن جایی نمیره و نرفته به کسی ربطی نداره
کلا همه دوست دارن واسه دیگران تصمیم بگیرن و به راحتی قضاوتش کنن ...
بی احترامی نادیده گرفتن تصمیم شخصی افراد هست ...

95.38.160.124
جمعه 11 مهر 1393 - 10:36
فرزاد

معصومه خانم به نظرت وقتی میگن اقای خاص یعنی چی؟؟؟
اقا جان محسن چاووشی از اون خواننده هایی نیس که تا یه مجلسی شد سریع شال و کلا کنه یه مو بلند هم بزاره نمیونم زیر ابروهاشم برداره بلند بشه بره تو این مجالس و همایش شرکت کنه خاص بودن که الکی نیس خواهر من کنسرتم والا سال 88 تو کرمان رفتیم اقای یگانه از همون اول که شروع کرد یه تیکه از سیستم صدا سالن نالید معلوم نمیشد اصن داره چی میگه تو سالن ورزشی اصن یی وضی....

151.233.234.137
جمعه 11 مهر 1393 - 21:28
فاطمه

اقا حسين شما که. ميگى تو کنسرت احسان بغضت گرفته مشخص شد که کنسرتشو نرفتى !!!چون اجراى نه تنها اهنگ سلام اخر بلکه همه اهنگ هاشون تو کنسرت زيباتر و شنيدنى تر از سى دى شون هست!واسه همينه که بليط کنسرت هاشونو رو هوا ميزنن

اقاى عاشق شما هم شيوه نظر دادنتو تغيير بدى و انقدر مزه نپرونى لطف بزرگى به چاوشى کردى!!
تاييد لطفا

5.239.126.55
جمعه 11 مهر 1393 - 23:58
حسن عاشق چاوشی

خانوم فاطمه شما هم مسلسل نصیحتاتو یکم سمت دوست فقط و فقط تون بگیر که
با یه نظر بی ربط جو رو بهم ریخت ...

95.38.176.1
شنبه 12 مهر 1393 - 15:11
معصومه موسوی

مثله همیشه اومدید فقط یچی بگید!
آقا حسن.چاوشی الان فقط واسه خودش نیست هر تصمیمی هم که میگیره باید خواسته هوادارانش هم در نظر بگیره.
چطور این همه هوادار همکاری میکنن,رای میدن,کار خوانندشونو اول میکنن بعد خواننده برای تشکر از هوادارانش حتی در جشن هم شرکت نمیکنه!!!
اینم بی احترامی به هواداراست.
و این جملتون
(ولی مطمئنا سطح موسیقی ایران ( البته چن نفر فقط ) با سطح کنسرتاش فاصله عمیقی داره)
درباره هرکی صدق کنه مطمئنا درباره ی خواجه امیری درست نیست.
آقا فرزاد
خواننده های تاپ کشورمون یگانه و خواجه امیری و فرزین و صادقی و....
کدومشون ابرو برداشتن؟ مو بلند کردن؟!!!!!!
جشن موسیقی ما هم هر مجلسی نیست....
سال 88 تا 93 خیلی تغییرات اتفاق افتاده.نسبت به اون سالها وضعیت کنسرت بهتر شده.
البته قبول دارم که هنوز وضعیت مطلوب نیست.

78.38.41.68
شنبه 12 مهر 1393 - 16:46
fateme

اقاى عاشق بامزه بنده چيز خاصى رو تو کامنت ايشون نميبينم کهوشى باعث شده باشه اينهمه هواداراى چاوشى شلوغش کنن و اين برخوردا رو داشته باشن.... درست مثل قضيه پست قبلى که دوستانتون حساسيت بى جا نشون دادن...
دوست فقط و فقطم روهم هر جا حرف حق بزنه پشتشم... هرجا هم به ضرر اقاى خواجه اميرى نظر بدن ازشون انتقاد ميکنم و سرزنششون ميکنم ... اتفاقا يک بار تو يکى از پست هاى مربوط به پاشايى اتفاق دوم افتاد... من هيچ وقت موافق کوبيدن خواننده ى ديگه به قيمت بالا.بردن اقاى خواجه اميرى نيستم برعکس خيلى از هواداراى اقاى چاوشى که به راحتى هر چيزى رو به تمسخر ميگيرن و بحث هاى تکرارى راه ميندازند!!!
تاييد لطفا

2.178.117.119
شنبه 12 مهر 1393 - 19:17
حسن عاشق چاوشی

معصومه خانوم
بعله بعله خیلی تشکرات و سپاس ویژه دارم از شما که حق ما چاوشیستای مظلوم رو از محسن ظالم میگیری!!

... ولی به خدا ما بزرگ شدیما میتونیم از حقمون دفاع کنیم و زبون هم داریم !!
ما ( یعنی اکثر چاوشیستا بالای 90 درصدشون) این رویه محسن رو بیشتر میپسندیم
و دوست داریم کارهای فاخر بشنویم تااینکه بریم کنسرت ولی به کارها لطمه بخوره...
و هر موقع محسن تشخیص بده که هم میتونه کاراشو درست پیش ببره و هم کنسرت بزاره
اون موقع منتظر کنسرتش هستیم
محسن الان دغدغه کنسرت نداره و دغدغش ارائه کار خوبِ و به همین ترتیب دغدغه های ما هم
همینِ..
و ما به تصمیمات شخصیش احترام میزاریم که کجا میره و کجا نمیره!
اونی که شما میگی بی احترامی صرفا نظر شماست نه بیشتر و نظر ما فرق داره ...
ما اینجوری دوسش داریم شما مشکل داری؟؟؟؟؟
حالا این بار این لطفو کردین دیگه از این لطف ها در حق ما نکنین و از حقوق ما دفاع نکنین ممنون میشیم!
----------------------
فاطمه خانوم کاشف بامزه ها
چیز خاصی ندیدین واقعا؟؟؟؟
کوچه علی چپ همون طرفای شما میفته دیگه؟؟!!
شما بهتره به شعر سهراب رجوع کنی و جور دیگری ببینی تا شاید
بتونی حقیقت رو به نظاره بشینی...
فقط تو این چن تا پست چاوشی میتونی نظر این جناب فقط و فقط رو رصد کنی تا ی چیزایی واست روشن بشه ...این دوستمون مشکلش از جای دیگه س
تایید شود موزیک جان

95.38.168.189
شنبه 12 مهر 1393 - 23:43
فاطمه

عاشق پيشه عزيز! همه وقتى کم ميارن ادبشونو رو ميکنن يا شما فقط اينجورى هستين؟!؟!؟!
تاييد

2.178.85.158
یکشنبه 13 مهر 1393 - 07:03
حسن عاشق چاوشی

خانوم عزیز
من بی ادبی ای تو کامنتم ندیدم که میگی ((ادبشونُ رو میکنن ))...
اگه طرف حرف حق بزنه و درست حرف بزنه باهاش درست برخورد میشه و منم میپذیرم
و از محسن هم انتقاد میکنم نمونش همین کار سنتوری 2 که اگه و اگه و اگه این خبر تایید بشه بنظرم حرکت رو به عقبی محسوب میشه واسه محسن حالا هر چقدر هم کارش بخاد زیبا از آب در بیاد...

از کم اوردن صحبت کردی که ادم یاد دعواهای بچه های دبستان میفته !
ولی تا بعد از هرودوت رو خبر دارم که چیزی با عنوان کم اوردن از بنده توی تاریخ ثبت نشده
و شمابرای اطمینان خاطر بیشتر میتونی یه برنامه احضار روح ترتیب بدی و شخصا از هرودوت عزیزهم این مسئله رو جویا بشی!
باشد که از این درگیری ذهنی رهایی پیدا کنی ...
موزیک جان بتاایید

95.38.168.189
یکشنبه 13 مهر 1393 - 20:17
معصومه موسوی

بعله بعله....
شما کلا حق رو قبول نمیکنید.
هرکسی که با طرفدارای چاوشی بحث میکنه میدونه آخرش چی میشه.
با آرزوی موفقیت برای آقای چاوشی.منتظر آلبومتون هستم.

5.235.193.209
دوشنبه 14 مهر 1393 - 07:00
حسن عاشق چاوشی

معصومه خانوم بسیار سپاس که عناصر سازنده ((حق)) رو برای ما معرفی کردی !
بحث منطقی باشه چیز خاصی نمیشه!
و سپاس ویژه برای آرزوتون ...

95.38.172.83
سه شنبه 15 مهر 1393 - 18:53
معصومه موسوی

آقا حسن حرف منطقی؟!!!!!هه...
تعصبه دیگه درکت میکنم.کلا نقد علیه چاوشی رو نمیتونی هضم کنی.بیخیال:)

2.183.104.209
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:29

خدایی چه ربطی داشت اصلا؟؟؟؟

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:16
ایمان

چه ربطی داشت ؟؟
منظورش این بود که تو مثل خوانندهای دیگه به فکر گذاشتن کنسرتهای متعدد و پول پارو کردن نیستی
فقط مخاطب و خود موسیقی برات ارزش داره

151.245.72.191
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:45
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

ربطش اینه که اگه از خواننده ت و هوادارای محکمِ خواننده می گفتن الان پر معنا و پر مغز و باربط می شد
و واسه ی کسی که این حرف رو زده بود گل ریزون می گرفتید

کلا حسادتِ

2.182.173.15
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:46
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

ربطش اینه که اگه از خواننده ت و هوادارای محکمِ خواننده می گفتن الان پر معنا و پر مغز و باربط می شد
و واسه ی کسی که این حرف رو زده بود گل ریزون می گرفتید

کلا حسادتِ

2.182.173.15
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:45
حمیدرضا سیاوشی

ربطش اینه که یه ترانه سرای بزرگ از کار یک خوانندۀ بزرگ تعریف میکنه.شما هم برین کسی مثل اهورا ایمان را پیدا کنید تا از خواننده مورد علاقه تون ستایش کنه.زنده باد اهورا ایمان زنده باد محسن چاوشی

2.146.190.48
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:31
حسن عاشق چاوشی

تو خودتُ درگیر نکن ..
درک ربطش سخته است

95.38.160.124
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:55
امیررضا فلاح نژاد

اگه آقای چاوشی این همه سال کنسرت نزاشته حتما تواناییشو نداشته

46.62.138.110
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 19:03
sajjad mohebbi

باهات موافقم امیر ...

151.234.252.232
جمعه 11 مهر 1393 - 04:28
مجید

میخوای یه فعل ربط بهت بدم ربطوشو بگیری...!

37.129.93.161
پنجشنبه 24 مهر 1393 - 14:23
رضا شفیعی

به قول یکی از دوستان داشتم رد میشدم.فقط میخواستم نظرات دوستان تعصبی چاوشی رو ببینم.میگم آقای حامد خواجه زاده عزیز اینجا نظراتت 2 تا 2 تا تایید میشه؟تبریک.

46.224.141.95
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:30

نه اینکه طرفدارای چاوشی رو نمیشه سخت شکست داد. اصلا به هیج عنوان نمیشه شکست داد.
این دوستمون معلومه از موسیقی سر در میاره. مرسی

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:31

قطعا این آلبوم میترکونه

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:38

طرفدار خواجه امیری...
چاوشی خودش گفته:من اگه پول میخواستم که الان باید تو قصر زندگی کردم.
دلیل کنسرت نذاشتن رو هم چندین بار گفته
خیلی هم سختی کشیده تا این جا رسیده،مثل خواننده ی شما همه چی واسش فراهم نبوده.
آره داداش

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:18

نمی‌دانم آلبوم «پاروی بی‌قایق» منتشر شده یا نه...خب یه تحقیقی می کردید

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:24
ايمان

شما سعی کنید بیشتر نظر بدیم تو این اوضاع بد روحی بچه ها به کمی استراحت نیاز دارن :)

5.250.69.52
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:41

مرسی اهورای عزیز ...
زنده باد اقای خاص و چاوشیست ها

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:42

شدیدا منتظریم

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:45

آفرين بر اهورا ايمان ...
تعصب هواداراي چاوشي قابل ستايش هست
هوادارا هيچوقت خاطراتي كه با محسن داشتن فراموش نميكنند ...
هميشه راي ما به داش محسنه

تشكر موسيقي ما

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:35

جناب اهورا ایمان خیلی از متن شما لذت بردم...
"نمی‌دانم روزگار ما را به کجا خواهد برد اما دوست دارم انتشار چهلمین آلبومت را هم تبریک بگویم نه به خاطر سالهای آشنایی و رفاقت که به خاطر اینکه یک شب دیگر مثل همین شب شنیدن پاروی بی‌قایق بنشینیم و چهلمین آلبومت را بشنویم در حالیکه چایمان سرد شده است."

حسودیم شد :D

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:42

افرين به جناب ايمان...واقعا خيلي خوشحالم كه كم كم همه دارن به چاوشي و اهدافش ايمان پيدا مي كنند و اين هنرمند واقعي رو تحسين مي كنند...واقعا چاوشي تو موسيقي پاپ ايران تكه...به اميد ديدن پيشرفت اين مرد بزرگ...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:43

دوستان به خودتون فشار نیارید و الکی کالری نسوزونید
به خواننده تون بگید از کلیشه در بیان و یه چیز جدید رو کنن تا این تعریف و تمجیدا شامل حالشون بشه

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:58
Saeed Arbabpour

فازت چیه کلا؟!
چرا مهمل یه نفرو به یه خواننده ربط میدی که کلا روحشم خبر نداره ؟!
خود اهورا ایمان تو آلبوم خواجه امیری حضور داره و این خودش یه تضمینه

65.49.68.195
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 22:56
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

عزیز مشکلت چیه؟
من گفتم خواننده ها مگه اسم بردم؟ مگه خواجه امیری تو کلیشه تردد میکه که به خودت گرفتی؟؟
به من چه که تو آلبوم خواجه حضور دارن اصلا چه ربطی به کامنت من داشت

میگم الکی کالری گلوکوز نسوزونید اینم عواقبش
لدفن تایید کن ببینیم مشکلش چیه؟

5.201.155.35
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:51
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

من واقعا سر در نمیارم که این هوادارای خواجه امیری مشکلشون تو این دوتا پست اخیر چیه
خب مگه من اسم خواننده ت رو آوردم مگه خواجه امیری تو مسیر کلیشه تردد میکنه ه به خودت گرفتی

اصلا ربط کامنت من به کامنت شما چی بوده؟
خب اینجا من باید بگم وات دِ فاز؟

موسیقی لطفا تایید کن

5.201.155.35
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 14:49
Saeed Arbabpour

منطق که میگن همینه
به غیر از هوادار خواجه امیری کی کامنت منفی گذاشته تو این پست؟!
اگه منم بیام اینجا بگم چرا کنسرت نمیزاری بدون آوردن اسمی پس میتونم صورت حق به جانب بگیرم؟!
جالبه خودت زیر همون کامنت ریپلای زدی!!
متاسفانه شما به جایی رسیدین که به غیر از چاوشی هیچ کس رو نمیبینین !!
یه کامنت منفی ندیدم جوابی مثل "سنگینه واست" نداشته باشه ...
نتیجش میشه چی؟ میاین چاوشی رو کنار صفاریان میزارین :)) به قول دوستان : هه

65.49.68.197
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:49
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

آخرش نگفتی مشکلت چی بود؟ چرا اسم خواجه امیری و صفاریان رو آوردی؟ دوست داشتی ازشون تعریف بشه
اصلا حرفات چه ربطی دارن به کامنت من

آره همین مونده تو بیای به من بگی بی منطق...
اون از اسم خواجه امیری و صفاریانی که آوردی که هیچ ربطی به کامنتم نداشت اینم از این فرمایشت

داداش کلا واسم حرفت اهمیتی نداره چون امثال شما نیتشون مشخصه (حسادت)
حسادت
حالا هی کامنت بذار

109.203.135.84
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:40
حسن عاشق چاوشی

بحث شخصی بود ولی جمع بستی باید جوابتو بدم
کسی چاوشی رو کنار صفاریان نزاشت شاید تعداد اندکی ... ن همه که جمع بستی

ولی بعضیا اسم ارمین و تتلو رو کنار سرفراز و بمانی میارن
و قطعا به دلیل منطقی بودنش بوده که اینکارو کرده و کسی مدیونه فک کنه به قصد تخریب صفا این عمل انجام شده :)
و ترانه چشمه طوسی رو کنار قطار میاره و بازهم قطعا بخاطر منطقی بودنش بوده نه بخاطر اینکه
ارزش قطارو در سطح چشمه طوسی پایین بیاره :)
کلا نیتش خیره این فرد
هه از نوع چاوشیستی :)

95.38.160.124
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:09

نمی‌دانم روزگار ما را به کجا خواهد برد اما دوست دارم انتشار چهلمین آلبومت را هم تبریک بگویم نه به خاطر سالهای آشنایی و رفاقت که به خاطر اینکه یک شب دیگر مثل همین شب شنیدن پاروی بی‌قایق بنشینیم و چهلمین آلبومت را بشنویم در حالیکه چایمان سرد شده است.....
ممنون اهورای عزیز....

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:22

سلام .. چقدر مدت زمان و تاریخ مصرف موسیقی ما کمه ..
چرا یه شاعری مثل ایشون که چند تا کار فوق العاده برا خوانندگانی مثل اصفهانی و احسان و حامی سروده ..و کاراش تو تاریخ موسیقی ایران کاراش هک شده ..مثل سلام اخر احسان ..مرو ای دوست اصفهانی ..دلم گرفت حامی ..بوی شرجی ناصر و.. باید اینقدر کم کار بشه ؟؟

الان کدوم خواننده درجه یک داره باهاش کار میکنه ؟؟؟؟
قرار نیست یه چهره جدید بیاد بقیه هنرمندا خونه نشین بشن ..

هر گلی بوی خودش رو داره ..بوی گل روزبه بمانی یه چیزه حسین صفا چه چیزه اهورا ایمان هم یه چیز
..
مثل اتفاقی که برا نیلوفر لاری پور افتاد چه کارهای خارق العاده ای برا شادمهر ساخت الان کار شادمهر فقط شده خانم مونا برزویی

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:41
حمیدرضا سیاوشی

آفرین ایمان جان.واقعا گل گفتی.آیا جامعه ما باید به این زودی فراموش کنه کی «دلم گرفت» را نوشته؟کی «سلام آخر » را خلق کرده؟کی «مرو ای دوست» را نوشته؟؟من واقعا به محسن عزیز تبریک میگم که تونسته نظر هنرمندی مثل اهورا ایمان را با کارهاش جلب کنه.دم اهورا ایمان هم گرم که حسود نیست مثل بعضیا

2.146.190.48
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:40

درود بر اهورا ایمان!!! این حرفت که گفتی:( تبریک به تو که هنوز موسیقی برایت از پول مهم‌تر است و عزیز‌تر.) خیلی معنا داشت و خوب تیکه ای انداختی به خواننده هایی که غرق پول پرستی شدن و با کمترین امکانات و بیشترین پول بلیت راه به راه کنسرت میزارن و به دلیل نبودن تفریح درست حسابی در این مملکت و به بهانه ی کنسرت پولهای هنگفت به جیب میزنن!! همین که استاد چاوشی در این شرایط کنسرت نمیزاره نشون دهنده ی اینه که اهل سو استفاده از کمبود تفریح و شادی برای مردم ایران نیست و نمیخواد به هر قیمتی پول به جیب بزنه

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:14

من و تو همچون پارويي هستيم در ساحل اين درياچه ي مرده . منتظر...

منتظر قايقي كه ميآيد...

دير يا زودش مهم نيست مهم عهدمان است كه تا ابد امضا شده...

اين قايق خواهد آمد و دوباره جاني به من و تو اين درياچه خواهد بخشيد همان طور كه آقاي خاص در شير مردا نويدش را داد هر چند گنگ و مظلومانه اما پر از اميد...قايق ميآيد تو پاي عهدت بمان

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:34

سلام.من خوب بودم تایه شهر باخشکسالیش بدم کرد خوب شدخدا رحم کرد وعشق تو دریازده م کرد.....انگار ملت دارن از خواب بیدار میشن...کم کم دارن فرق هنر و هنرمند رو با دیگران تشخیص میدن..خوشحالم ک گوش مردم داره کارخوب وحرفه ای رو لمس میکنه و در آغوش میکشه..همین
آه فاتح قلبم عشق تو شکستم داد!!!!
پاروی بی قایق اثری از بهترین برای بهترین ها
یاعلی

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:35

حرف آقای اهورا ایمان هم درست و خوب و قابل قبوله ولی باید اینم در نظر گرفت که بسیاری از طرفداری محسن چاوشی خیلی خیلی منتظر یه کنسرتن

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:43
Ehsan Bozorgi

درسته که بعضیا دوست دارن شاهد اجرای محسن باشند ولی هستن خیلیا که به نظر محسن احترام گذاشتند و درکش کردند. درسته که کنسرت نمیزاره ولی تو ارائه اثر حتی زحمت و کاری بیش از تمرین و یا اجرای زنده میکشه و چیزی برای مخاطباش کم نمیزاره و همیشه اکثریت هواداراشو راضی نگه داشته....
همیشه باید کیفیت اثر را در نظر گرفت نه کمیت را...
باخت باید احساس فوق العاده ای باشه.....

2.181.29.58
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:37

درود بر شاعر قدیمی و خواننده توانای کشورمون اهورا ایمان.به نظر من این پیام تبریک برای استاد چاوشی خیلی ارزش داره.وقتی شاعری در حد شاعر«سلام آخر» «مرو ای دوست» «دلم گرفت» «میم مثل مادر» و خیلی ترانه های موفق و موندگار دیگه اینجوری به محسن چاوشی عزیز ما تبریک میگه باید به خودمون ببالیم برای هواداری چنین خواننده ای.دم استاد اهورا ایمان هم گرم که اخیرا دارن میخونن و من همینجا پیشنهاد میدم صدای خیلی خیلی گرم اهورا ایمان رو از همین سایت موسیقی ما بشنوین که حسابی حال میکنین.
«تبریک به تو که هنوز موسیقی برایت از پول مهمتر است» ای ول استاد اهورا ایمان ای ول استاد چاوشی

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:38

درود بر محسن عزیز اهورای عزیز وهمه ما طرفدارانش که سالهاست به قول دوستمون از ژرفای قلبمون اهنگاشو گوش میکنیم اونم طوری که مطمئنم تمام هوادارای واقعیش همه اهنگشو حفظ اند امیدوارم البوم پاروی بی قایق اونقدر قوی باشه که دهن منتقداش تا اخر عمر بسته شه وهمچنین تلنگری باشه برای خواننده های دیگمون که این روزا وقت شر و ور میخونن آممممممممممممین...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:45

صحبت های آقای ایمان فک نکنم اصلا ربطی به کنسرت گذاشتن داشته باشه
((نخست تبریک به هوادارانت که در این سال‌ها با تو بوده‌اند و در حرکت رو به کمالی که داشته‌ای با تو سخت گیر‌تر و حرفه‌ای‌تر شده‌اند و کار را به آلبومهایی مثل «من خود آن سیزدهم» و حالا «پاروی بی‌قایق» رسانده‌اند.))
داره از نوع نگاه چاووشی و مسیری که رفته،اشعاری که انتخاب می کنه واسه آلبوم هاش تعریف می کنه
..

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:59

من و تو همچون پارويي هستيم در ساحل اين درياچه ي مرده . منتظر...

منتظر قايقي كه ميآيد...

دير يا زودش مهم نيست مهم عهدمان است كه تا ابد امضا شده...

اين قايق خواهد آمد و دوباره جاني به من و تو اين درياچه خواهد بخشيد همان طور كه آقاي خاص در شير مردا نويدش را داد هر چند گنگ و مظلومانه اما پر از اميد...قايق ميآيد تو پاي عهدت بمان

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:01

انصافا تنها خواننده ای هست که برای پول آهنگ نمیخونه!

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:21

تبریک به خودت آقای ایمان که اینقدر مرد هستی
تبریک به موسیقی ما که افرادی چون شما را دارد و نامه های به این زیبایی را به نظر ما میرساند.
تبریک به همه ایرانیان با داشتن فوق ستاره های عالم انسانیت مثل شما و محسن چاوشی.
با داشتنتون به خودم افتخار میکنم که ایرانیم,موسیقی دوستم و موسیقی کارم.
خیلی خوبید..خیلی

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:32

مرسی از اهورا ایمان عزیز بابت این دل نوشته ی بسیار زیبا...
مرسی از تمام طرفدارای خاص و دوست داشتنی که همیشه یار و یاور محسن تو این سال ها بودن.این هوادارای دوست داشتنی که اینقدر به محسن و کاراش ایمان و اعتقاد دارند که هیچوقت حتی در بدترین شرایط و با بدترین اتهامات و حاشیه های همیشه موجود. محسن چاوشی را تنها نگذاشتن.دوستان هواداری که با همراهی همیشگی شون باعث میشن که استادی مثل اهورا ایمان عزیز در ابتدا لب به تمجید و تعریف از این عزیزان باز کنه....
مرسی از اقای همیشه خاص که با کارای غیر تکراری و متفاوت باعث سخت گیر تر و حرفه ای تر شدن هوادارای خودش شده .باعث شده که خیلی از دوستان موسیقی را بهتر از قبل درک و فهم کنن...
من به شخصه که خیلی بیش از پیش افتخار میکنم که هوادار محسن چاوشی هستم.....

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:32

محسن چاوشیو دیگر هیچ...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:58

درود به محسن چاوشی
درود به اهورا ایمان و درود به طرفدارای شکست ناپذیر محسن چاوشی عزیزم

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:03

آفرين بر استاد اهورا ايمان ...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:27

جمله ی nima hamkalam رو منم کامنت می کنم
وقعا هم همینِ

تبریک به ماهایی که 10 ساله شنیدیمت و ندیدیمت
تبریک به ماهایی که صداتو از ته قلبمون شنیدیم نه از ضبط ماشینامون
تبریک به ماهایی که ...........

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:27

اهورای عزیز
نشستن و شنیدن کارهات اونم در حالیکه چایمون سرد شده حس تازه ای نیست برای من... خوشحالم که تو چند سال گذشته بارها و بارها این احساس رو در کنارت تجربه کردم... امیدوارم هر چه زودتر آلبوم خودت هم به مرحله ی انتشار برسه و گوش موسیقایی مخاطب ایرانی رو بهبود بده.

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:36

والسلام......تبریک به تو که هنوز موسیقی برایت از پول مهم‌تر است و عزیز‌تره

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:36

درود بر اهورا ایمان
راستش من همیشه حسرت میخورم که چرا محسن عزیز با شما و یغما گلرویی تا به حال همکاری نکرده
به امید اولین همکاری

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:22

اين حرفا به نوعي فرار رو به جلوست آقاي اهورا ايمان !
اگه توليد و تاليف نصف موسيقيه نصف ديگش كنسرت و اجراست كه هر خواننده اي هنرش را ندارد !!!

حالا خوبه كه مثل شادمهر هوادار نداشت وگرنه خدا ميدونه از چه تعابيري استفاده ميكردي !!!

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 22:44
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

عزیز بیخود و بی جهت کالری نسوزون
حقیقتِ
هواداراشم شما تایید نمی کنید قیاس الکی هم روانه ی کامنت نکن

5.201.155.35
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 00:47
حسن عاشق چاوشی

الان که هر کی از اقوامش قهر میکنه میاد کنسرت میزاره به هر قیمتی حتی تو سالن ورزشی کوچیک !
پس همچین هنری نیست ...
هنر مولف بودنِ و قدرت ایجاد تفاوت و حرکت رو به جلو در موسیقیِ
که در این دسته به تعداد کمتر از انگشتای یک دست میشه افراد رو دید .
حقیقت روشنِ خودتو به اون راه نزن --- روشن ترش میکنم پس بمون جا نزن
تایید

95.38.160.124
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:27

آقای ایمان، دَمِ شما گرم.
خیلی حال کردم با متن تون. خصوصا قسمت آخرش که نوشتید:
"در حالیکه چایمان سرد شده است."

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:38

باند بازیه ؟!
من فقط این سایت رو قبول دارم تو موسیقی پس عدالت رو رعایت کنید می شه بگین چرا از یه خواننده هایی حمایت می شه و از یه عده نه .
خواهشا تایید و جواب از مدیدیت سایت ؟

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 11:49
Rasool Dezhpoor

دوست عزیز مشکل شما چیه؟؟؟؟؟
خوب ببینید چرا یه خواننده اینقدر محبوبه و قوی کار میکنه که آدم بزرگی مثل اهورا ایمان این چنین ازش تعریف میکنه.....
در ضمن اگر موسیقی ما قرار بود از محسن حمایت بکنه.... کار مگا هیت دوست داشتم و تو نظر سنجی قرار می داد...........
که توی بزرگترین سایت های موسیقی بیشترین دانلود و توی سایت ترانه ماه بهترین ترک 92 بود.....
تو بخش مردمی بود که سال 91 5 تندیس گرفت.....

2.179.24.194
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 22:49
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خداییش چرا مردم اینجوری ان؟
-_-

109.203.145.140
جمعه 11 مهر 1393 - 17:01
Qasem Dalirian

در آستانه ی انتشار آلبوم جدید آقای محسن چاووشی در حالی که خود آقای محسن چاووشی سکوت کرده این سایت داره به آب و آتیش می زنه و پست های پشت سر هم می ذاره تا نگاه ها دوباره سمت آقای محسن چاووشی معطوف بشه ، با شنیدن آلبوم خوبه که نگاه ها سمت هنرمند معطوف می شه نه حمایتِ بدون عدالت ...
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای آقای محسن چاووشی

78.38.232.146
شنبه 12 مهر 1393 - 01:00
حسن عاشق چاوشی

((تا نگاه ها دوباره سمت آقای محسن چاووشی معطوف بشه)) ؟؟
پسر خوب نگاه ها همینجوری هم معطوف محسن چاوشی هست که پرفروش ترین البوم ها همیشه مال محسن
بوده ... ( البته فک کنم دار اذیتت میکنه این قضیه وگرنه جو نمیدادی )
موزیک ما یه خبر از انتشار البوم داده .. یه متن هم اهورا ایمان نوشته ... آب و اتیش ؟ :))
اها شاید موزیک ما در یه حرکت خودجوش از اهورا خواسته یه متن واسه محسن بنویسه :)
امکانش هست :)
بی نقاب حرف بزن اینجوری بهتر میشه درکت کرد ...

95.38.176.1
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:54

با سلام به همه من واقعآ از فكر موسيقي يايي محسن عزيز سپاسگذارم . به نظر من اگه يك برنامه اي باشد كه تمام موزيسين هاي پاپ در آن شركت داشته باشند و از همه ي آن ها يك سوال شود كه شما تا به حال به موسيقي چگونه فكر مي كنيد ؟ شايد پاسخ 70 80 در صد جواب ها در يك مسير باشد اما در ميان همه خواننده ها يك خواننده وجود داشته باشد كه جواب بسيار متفاوت از آن خواننده بشنويم كسي جز محسن چاوشي عزيزم نيست دوستت دارم از صميم قلبم.

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:55

کلمات تو وصف خواننده مثل محسن کم میارن.خدایا هزاربار شکرت که طرفدار محسن چاوشی هستیم

پنجشنبه 8 آبان 1393 - 13:23
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 22:16

به خودم میبالم که هوادرار مثل محسن عزیز هستم و ممنونم از شما جناب اهورا ایمان بابت نوشته تون که خیلی به دل نشست.

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:41

از دوستان میخواهم آقای چاوشی را با لقب استاد مورد خطاب قرار دهند,در ضمن بنده هیچگاه او را با سایر خواننده‌ها مورد مقایسه قرار نمیدهم,چرا که زمانی مقایسه معنا دارد که دو خواننده با هم شباهت داشته باشند در حالیکه استاد چاوشی یک خواننده خاص می باشد.

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:47

ما بی شماریم.
همه ایم.
بالا و پایین پریدنهای بیهوده و رقص نورهای مصنوعی برای ما اهمیتی نداره.
دوستمون رو جلوی چشم نمیخوایم وقتی توی قلبمون داریمش.
ما از هم دور اما تو یه چیز مشترکیم و اون راه محسن چاوشیه.موسیقیش.شخصیتش.خودشه.
اون سرمون منتی نداره و ماهم ازش توقعی نداریم.همینکه هست از سرمون زیادیه.
شادزی و مهرافزون.درود برما

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 12:27
میترا

ممنونم از کامنت زیباتون.حرف دل همه مون رو چقدر زیبا نوشتید

151.238.204.58
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 00:28

به نظر من خواننده اصلا نباید دیده شه خواننده باید با صداش شناخته بشه نه با ظاهرش خواننده ای که خودشو جلوی اذهان عمومی جلوه بده هنرمند نیست و تصورات درونی شنونده رو بهم میریزه البته من به هیچ عنوان منکر کنسرت نیستم ولی تنها صداست که می ماند ...

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 00:54

محسن چاوشی = فنی ترین خواننده حال حاضر ایران

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 07:45

آقای کسی متوجه نشد؟!؟!؟
چهلمین البوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی تعداد البوم های چاووشی چهل تا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 11:51
Rasool Dezhpoor

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بذار برات مثال بزنم متوجه شی...
مثلا یکی تولدتو تبریک میگه میگه انشا الله تولد صد و بیست سالگیت...
تو کی صدو بیست سالت شد؟؟؟؟

2.179.24.194
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 15:31
احسان

مثال شما میشه این:
آقا ایشون نگفته ایشالا البوم چهلمت بیا بیرون!
گفته چهلمین البومت مبارک باشه
ح رف شما ینی اینکه بگه: تولد 120سالگیتو تبریک میگم!

2.185.157.47
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 15:35
احسان

من متن رو مجدد خوندم متوجه اشتباهم شدم ببخشید

2.185.157.47
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:28
Rasool Dezhpoor

خواهش میکنم احسان جان... من فقط خواستم متوجه شی که دچار ابهام نشی....

2.179.24.194
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 10:40

محسن چاوشی به هیچ عنوان کنسرت برگزار نمیکنه تا وقتی که شرایط جوری بشه که بشه کنسرتی در شان ایشان و طرفدارنش در ایران برگزار نمود .

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 10:43

مرسی اهورا
با تعریف و تمجیدی ک تو کردی از آلبوم پاروی بی قایق واقعیتش حریص تر شدم واسه شنیدنش
مرسی محسن چاوشی ک همیشه واسه قلب ماها خونده
5 روز و 21 ساعت و 16 دقیقه و 35 ثانیه
تا انتشار آلبوم پاروی بی قایق

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 13:18
حسینی لقب رضا

ثانيه شماري عالي بود داداش

5.233.99.76
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 11:10

بهتر از محسن چاوشي نيست و متولد نميشود ...

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 12:00

خیلی جالبه دشمنای محسن چاوشی بیشتر منتظره کنسرتش هستن تا هواداراش !
اگر کنسرت بده دشمن عزیز شما خواهید رفت ؟؟!
من به عنوان یک هوادار اصلا اصرار ندارم که محسن کنسرت بده چون من به قول دوستمون ( واسه تفریح ) محسن چاووشی رو نمیخوام من با آهنگاش زندگی کردم تمام آلبوم های محسن اورجینال رو میزمه هرلحظه با صداش زندگی میکنم .
به هنر ارزش بدیم چون خواننده یی هوادار زیاد داره ناراحت نشیم قبول کنیم هنرشو و مقرضانه نکوبیمش .

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 12:53

آخ كه ديگه چاوشي ، عشق تو داغونم كرد..............

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 13:16

از تو صداي لذت بخش هر چي گوش مي دم خوبه

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 13:17

آآآآآآآه ه ه ه ه
فاتــــح قلــــبم................... . . . . . . . . . . . .

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 13:21

سلام بر سلطان مطلق موسيقي جهان

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 16:55

محسن چاووشی یعنی ابهام ، ابهام از این که این صدایی که از آهنگاش میشنوی آیا این صدای محسن چاووشی هست یا نه ؟ اندکی تامل ... نتیجه پیداست ؟!

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 22:43
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

داداش این صدایی که از آهنگ های محسن چاووشی میاد بیرون صدای محسن نیست صدایِ سرهنگ علیفر و خیابانیِ با هم فیت دادنه شده این...
صرفا جهت رفع ابهام

109.203.145.140
جمعه 11 مهر 1393 - 02:22
حسن عاشق چاوشی

فقط محسن یگانه که گفته صدای محسن چاوشی مال خودشِ و ما تویه لاین میخوندیم
شاید واسه حرف خواننده محبوبت ارزش قائل نیستی...
خود دانی میتونی حرف یگانه رو باور نکنی هرچند که طرفدارش هم باشی...
اینم یه نوعشِ

95.38.160.124
جمعه 11 مهر 1393 - 16:48
Qasem Dalirian

شاید هم همین طور باشه شاید هم نباشه این ابهام وجود داره ، با آرزوی موفقیت برای آقای محسن چاووشی .

78.38.232.146
جمعه 11 مهر 1393 - 22:54
علی قاسمی

محسن چاوشی پیش از این در گفتگو با «موسیقی ما» درباره نحوه خلق قطعه معروف «سنتوری» گفته بود: «چاره‌ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق‌هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوار‌ها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد. مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در ‌‌نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجرا‌ها، پتو را کشیدم روی سرم و در‌‌ همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» به دنیا آمده بود.‌‌ همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد.»

بــرطرف شد ابهـــامت... ؟؟

5.52.231.36
شنبه 12 مهر 1393 - 00:48
حسن عاشق چاوشی

خب این شاید و ابهامی که ازش یاد میکنی میزان اعتمادت به حرف های یگانه رو مشخص میکنه...
هر کسی یه جوریه دیگه ... بعضیام ممکنه به حرفای خواننده محبوبشون اعتماد نکنن .... تو هم یکیش !

95.38.176.1
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:26

خیلی جالبه...ایراد به کنسرت نگذاشتن محسن عزیز طناب پوسیده ای است که هرلحظه ممکن است پاره شود...حرفی بزنیدکه ماندگاربماند...دوست ندارم شرمندگی کسی راببینم ...بعدا خدایی ناکرده مجبورمیشوی بانامی دیگرنظرت رابنویسی.....ماهوادارها که عجله چندانی نداریم ..چون محسن تاشرایط فراهم نباشد اقدامی نخواهد کرد...

جمعه 11 مهر 1393 - 10:11

سلام به همه
و مخصوصا به طرفداران عزیز ( رفیق روزهای خوب)
دوستان لطفا بیخودی وقت خودتونو نگیرید خودتونو واسه 16 مهراماده کنید
با بعضی از انسانها حرف زدن مثل اب توی هاون کوبیدن است
شک کردن به چاوشی شک کردن به هنر هست

از طرفداران خواجه امیری عزیز خیلی خیلی بعیده
از طرفداران بقیه خواننده ها هم ممنونم که ...
به امید روزی هستم که بچم زانکو چاوشی گوش بده منم باباشو( ایرانی ها موفق باشید) از کرمان

شنبه 12 مهر 1393 - 11:40

یعنی اقای چاووشی دردش سالن خوبه؟؟؟همین شماهایی که میاین میگین محسن ازاین قرطی بازیا خوشش نمیاد پاش برسه رو موکت میشینین تا واستون کنسرت بذاره...
اگه واقعا بحث سالنه...پاشه بره خارج از کشور کنسرت بذاره...یانکنه سالن های اونجاهم مد نظر اقامحسن نیست؟؟؟یادستگاه های پخش صدا خوب نمیتونه صداشو در بیاره؟
اصن پاشو بیا تلویزیون یه دهن زنده بخون...10ساله بیشتره خواننده ای چرا مخفی میشه؟

من اماده دیس لایکای شماهستم اخه منطقی که جواب نمیدین...

شنبه 12 مهر 1393 - 13:16
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اول از همه چی متاسفم واسه شما که اسم هواداری احمدوندو یدک میکشی
دوما اصلا ارزش نداره دیس لایک شی
سوما آره 10 ساله کنسرت نذاشته جلوی دوربین نیومده-- محسن فقط یه صداست-- و می بینی الان محسن کجاست و رکوردا دست کیه چه اینترنتی چه تی وی چه فیس بوق

91.133.168.174
شنبه 12 مهر 1393 - 15:27
حسن عاشق چاوشی

تو منتظر دیده شدنی پسر جون... درس و مشق و ول کردی اومدی اینجا چیکار؟؟
برو پسرم به درسات لطمه میخوره ها...آفرین

95.38.168.189
شنبه 12 مهر 1393 - 22:34
saeed6121

حسن خودتی؟عجیبا قریبا...
اصن سرنوشت تورو تو زندگی من قرار داده ها..
دیدید بی منطقید؟؟
من باتوجه به پاسخ هوادارای چاووشی سوال پرسیدم و از همونا هم جواب میخوام نه شما...البته جهت افزایش نمک وبسایت لازمید.
راستی یادت رفت اخر کامنتت بنویسی به امید انتشار پاروی بی قایقا...
شمارو به مقدساتتون قسم تایید.

94.183.112.177
یکشنبه 13 مهر 1393 - 02:29
حسن عاشق چاوشی

نمیدونم چرا اکثر کامنتای پسرای نیمه دهه هفتاد به اون ور(76 به بعد) با دخترا تفاوت زیادی نمیکنه!بگذریم..
اره عموجان شناختی؟ افرین... تکلیف تو وکامنتات که مشخصِ و کلا دنبال جواب نیستی
و اومدی یه چی بپرونی که بگی ماهم هستیم.... تو چن پست اخیر نظرات پرمغزتُ مشاهده کردیم ... ولی
واسه اینکه ذهنت درگیر نشه و به درسات لطمه نخوره بزا روشنت کنم ...
اولا سالن یه بخشی از دلایلِ محسنِ
دوما پسر جون توصورت مسئلت مضحکِ!! بعد دنبال جواب منطقی هستی؟؟؟
اخه کدوم ناقص العقلی برای اولین کنسرتش پا میشه بره خارج از کشورش کنسرت بزاره؟؟
یعنی این همه ما صبر کردیم که محسن بره خارج واسه افراد دیگه کنسرت بزاره؟؟؟
البته اون ور هم طرفدار زیاد داره ولی در مقابل این ور به حساب نمیان...
محسن چاوشی کنسرت یراحی رفت بعضی از طرفداراش شاکی شدن که چرا رفتی( البته درست نبود حرکتشون)
حالا یک کاره پاشه بره خارج کنسرت بزاره؟؟ تکلیف این همه طرفداری که این همه سال با یه صدا
زندگی کردن چی میشه؟؟
بعد هم امثال تو بیاین بگین که ببین طرفداراش تو ایران منتظر کنسرتش هستن
ولی رفته تو خارج کنسرت گذاشته...
میگم به درس و مشقت برس واسه همینِ....
اینجوری هم از درست میفتی هم نظرات مضحکت مارو میخندونه!
کلا فکر کردی اینارو نوشتی ؟؟!
موزیک جان کلی سانسور کردم تا شد این... تایید کن ..

95.38.168.189
یکشنبه 13 مهر 1393 - 18:56
saeed6121

قربون اسم قشنگت جهت اطلاع پسر من الان باید باتو فوتبال بازی کنه...
اصن نمیشه اینجاها نفس کشید...البته ها...البته خوشحالم ادم های پیگیری هستن چون تو که یه تنه سایت و گرفتن دستشون...فک کنم وقتایی هم که نیستی زنبیل میذاری که کسی جاتو نگیره...
برو پسرم...بذار نسیم بوزه...
به امید انتشار پاروی بی قایق!!
موسیقی ما ....تایید نکنی تایید نکردی دیگه...ولی پلیز مداراکن

94.183.112.153
شنبه 12 مهر 1393 - 12:06

آبرو دار موسیقی پاپ داخل کشور ایرن محسن چاووشی.فقط همین

شنبه 12 مهر 1393 - 15:13

اهورای عزیز
منتظر آلبوم خودت هستیم.
کی دیگه مرد؟

یکشنبه 20 مهر 1393 - 16:35

زنده باد استاد چاوشی ...اقای خاص موسیقی ایران

چهارشنبه 23 مهر 1393 - 23:16

خاص و متفاوت

یکشنبه 27 مهر 1393 - 02:06

سلام زیبایی عشق اینه که به هم نرسن
زیبایی داستان ما و محسن هم همینه....
غیر از خودت که واقعیت داری
هر آنچه دیده‌ام همه تزئینی‌ست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی مهم‌تر است یا پول؟! | موسیقی ما