برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه سال پس از اولین آلبوم و از صبح روز هشتم آذرماه؛
آلبوم «مسیر رویایی» با صدای «مهدی مدرس» منتشر شد
موسیقی ما - «مسیر رویایی» مهدی مدرس به بازار موسیقی پاپ رسید. دومین آلبوم رسمی این خواننده با همکاری شرکت «سپهر مهر و ماه» منتشر شده است و شرکت «فراز» وظیفه پخش را بر عهده داشته است. «چشمای غمگین»، «آرامش»، «کنارم بمون» و «بی توقع» و... عناوین برخی از نه قطعه مسیر رویایی است. مدرس در این آلبوم با «آرتا میربستانی»، «مهشاد عرب»، «رضا پوررضوی»، «میلاد تهرانی»، «امیرعباس خیلیلی» و «میلاد میربستانی» همکاری داشته است. «فیروز ویسانلو»، «عمادرضا نکویی»، «بهنام حکیم»، «علی شهبازی»، «بهروز میرزایی»، «علی تهرانی» و «محسن مهاجر» هم نوازندگان این اثر هستند.

مهدی مدرس اولین آلبوم رسمی خود را در شهریور 1390 منتشر کرد و پس از آن طی چند نوبت کنسرت های خود را در تهران و سایر روی صحنه برد. او در این مدت همزمان با انتشار تک قطعات خود مراحل انتشار آلبوم جدید را هم دنبال می کرد. سرانجام هفته گذشته و همزمان با انتشار تیزر مسیر رویایی، تاریخ انتشار آن هم رسما اعلام شد. نشست خبری این آلبوم هم به زودی در تهران برگزار می شود که گزارش آن متعاقبا در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر «افشین مقدم»، مدیر برنامه ریزی این خواننده و مدیر اجرایی آلبوم، کلیپ قطعه «مسیر رویایی» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد. او همچنین اعلام کرد که این کلیپ به کارگردانی «امیرعلی بخشی» سورپرایز مهدی مدرس برای مخاطبان است.

سایت «موسیقی ما» از تمامی مخاطبان موسیقی درخواست دارد تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی این اثر نسبت به تهیه نسخه اصلی اقدام نمایند. همچنین در ادامه می توانید ضمن مشاهده و دانلود کلیپ قطعه مسیر رویایی از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما»، کاورهای آلبوم را هم دریافت کنید.  
مسیر رویایی
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 - 16:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «مسیر رویایی» با صدای «مهدی مدرس» منتشر شد | موسیقی ما