برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه روند صدور مجوز خوانندگان غیر رسمی موسیقی پاپ؛
مهران مستی: از این پس فعالیت‌های خود را به شکل رسمی دنبال خواهم کرد
موسیقی ما – «مهران مستی» که طی سال های اخیر تک قطعات خود را به شکل غیر رسمی منتشر می کرد و موزیک ویدئوهایش از شبکه های ماهواره ای پخش می شد، مجوز رسمی فعالیت را از وزارت ارشاد اخذ کرد. «شک و تردید»، «بازم غروب شد»، «blue» و «لحظه های کاغذی» و... از جمله تک قطعاتی هستند که با صدای مهران مستی شنیده شده بود. او همچنین آلبوم های «اطلسی» و «با احساس» را در طول این سالها از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار داد. این خواننده پرطرفدار چند قطعه فیت را هم با سایر هم منتشر کرده بود.

مهران مستی در اولین اظهار نظر رسمی خود پس از اخذ مجوز به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«حدود ده سال است که به شکل حرفه ای خوانندگی را دنبال می کنم. متاسفانه حدود هشت سال با شبکه های ماهواره ای همکاری داشتم. به لطف خدا و همراهی مسئولین محترم دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوزهای لازم برای فعالیت رسمی را اخذ کردم. به تمامی شبکه های ماهواره ای ایمیل زده ام و از دو سال قبل که پروسه صدور مجوز آلبوم من آغاز شد هیچگونه ارتباطی با آنها ندارم. همچنین تک قطعات و اخبار من هم فقط از طریق رسانه های رسمی داخل کشور از جمله سایت «موسیقی ما» منتشر و منعکس می شود.»

این خواننده درباره جزئیات اولین آلبوم رسمی خود هم اعلام کرد:«آلبوم جدید من «تو خوبی» نام دارد و به زودی منتشر خواهد شد. مشغول رایزنی با شرکت های پخش هستیم و کار کاملا آماده است.  «سعید سام»، «مازیار عطاریان»، «وحید طاهرخانی» و «مهران پاشازاده» دوستان عزیزی هستند که در کنار من در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم حضور دارند. ترانه ها هم از سروده های «امیرعلی بهادری»، «علی استیری»، «حمید فریزند»، «باران تفرشی»، «مرتضی فتاح»، «محمدرضا حقیقی» و «رضا جزمطلب تبریزی» است. جا دارد که از زحمات سعید سام هم قدردانی کنم زیرا تمامی میکس و مسترینگ ها را هم او انجام داده است.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 - 23:46

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 29 آذر 1393 - 16:34

حصین رو ازاد کنید نمیخواد مجوز بدید...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهران مستی: از این پس فعالیت‌های خود را به شکل رسمی دنبال خواهم کرد | موسیقی ما