برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه ۵ دیماه؛ به منظور شرکت در برنامه هفت اقلیم
وحید تاج به «رادیو فرهنگ» می‌رود
موسیقی ما - برنامه «هفت اقلیم» که جمعه‌ها به موسیقی اختصاص دارد این هفته میزبان وحید تاج، خواننده جوان موسیقی ایرانی است. به گزارش موسیقی ما تاج جمعه پنجم دیماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸. ۳۰ می‌ه‌مان این برنامه رادیویی است تا به سوالات مجری، کار‌شناس و مخاطبان این برنامه پاسخ بگوید. وحید تاج که فارغ التحصیل رشته موسیقی در مقطع کار‌شناسی ارشد است و هم اکنون در دانشگاه به تدریس موسیقی مشغول است به رادیو فرهنگ می‌رود تا درباره تجربیات‌اش در حوزه موسیقی و مرور کارنامه کاری‌اش بحث‌هایی را مطرح کند.

امیر بهاری مجری این برنامه در گفت‌و‌گو با موسیقی ما درباره حضور وحید تاج در برنامه این هفته «هفت اقلیم» گفت: «تاج از جمله خوانندگان جوان موسیقی سنتی است که توانسته به تدریج جایگاه منطقی در این حوزه کسب کند. با توجه به اینکه وحید تاج تحصیلاتش در رشته موسیقی را تا مقطع کار‌شناسی ارشد پشت سر گذاشته است می‌تواند از منظر آکادمیک هم نظرات جالبی درباره موسیقی ایرانی و خصوصا آواز داشته باشد».

بخش موسیقی برنامه هفت اقلیم به تهیه کنندگی مرتضی صداقت گو، مشاوره محتوایی رضا جلالی، گویندگی ناصر قوام‌پور و با حضور امیر بهاری به عنوان کارشناس- مجری پخش می‌شود. این برنامه در طول سال به بررسی سبک‌ها و اثار مختلف موسیقی ایران می‌پردازد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 22:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وحید تاج به «رادیو فرهنگ» می‌رود | موسیقی ما