برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ارسال پیامی به «موسیقی ما» توسط خانواده این هنرمند فقید اعلام شد؛
پیکر «میلاد فاضلی» صبح شنبه تشییع می‌شود
موسیقی ما - زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر و یادبود زنده‌یاد «میلاد فاضلی»، هنرمند تازه درگذشته مشخص و اعلام شد.

«ناصر فاضلی»  پدر مرحوم «میلاد فاضلی»، نوازنده، پیانیست و رهبر ارکستر موسیقی، با ارسال پیامی به سایت «موسیقی ما» جزئیات مراسم تشییع و ترحیم آن مرحوم را اعلام کرد.

بر این اساس، پیکر «میلاد فاضلی» روز جمعه از سوییس وارد ایران شده و مراسم خاکسپاری در روز شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 10 صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

همچنین مجلس یادبود آن جوان هنرمند، روز دوشنبه 11 اسفند ماه 93 از ساعت 16 الی 17:30 در مسجد جامع شهرک غرب (واقع در خیابان حسن سیف، روبروی مجتمع تجاری میلاد نور) برگزار خواهد شد.

میلاد فاضلی که تنها 26 سال داشت، سوم اسفند ماه پس از مدتی مبارزه با سرطان، در سوییس درگذشت. او در سالهای اخیر به عنوان نوازنده و رهبر ارکستر با هنرمندانی چون سعید شهروز، امیر یگانه و علی عبدالمالکی همکاری کرده بود.
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 - 00:15

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 8 اسفند 1393 - 10:05

روحش شاد یادش گرامی

هنرمند چیره دست

شنبه 9 اسفند 1393 - 10:50

خواهشي دارم كه از اين هنرمندان از جمله مرتضي پاشايي و ميلاد فاضلي و حتي هنرمنداني كه حتي اسمشان هم زياد برده نمي شه فقط به اين چند روز فوتشان بسنده نكنيد بلكه بايد هميشه و در هر شرايطي ياد آنها را هم براي خودمان و هم براي نسل آينده زنده نگه داريم من دوست دارم آلبومي كامل از يملاد فاضلي و كنسرتهايش و مرتضي پاشايي را داشته باشم با سپاس فراوان

یکشنبه 10 اسفند 1393 - 09:07

خدا داره چکار میکنه؟ یکی به بگه این فرشته ها چرا باید میرفتن وای خدا به داد پدر و مادرشون برسه.خیلی سخته هیچ زجری بالاتر از مرگ فرزند نیست آن هم گل هایی مثل میلاد فاضلی و مرتضی پاشایی نازنین ای خدا بسه ....بسه دیگه خواهش می کنم، التماس می کنم بسه ...

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 08:53

سلام خسته نباشيد نه از كار بلكه از اين غمهاي خيلي سنگين مي خواستم خواهشي از شما بكنم كه در صورت امكان آهنگهاي علي عبدالمالكي سعيد شهروز و امير يگانه كه آهنگسازي آنرا رمحوم ميلاد فاضلي بر عهده داشته ار برايم ارسال كنيد ممنون ميشم انشا الله كه تمام هنرمندان ما زير سايه اسلام واقعه اي صحيح و سلامت باشند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیکر «میلاد فاضلی» صبح شنبه تشییع می‌شود | موسیقی ما