برنامه یاد بعضی نفرات
 
27 فروردین در فرهنگسرای نیاوران؛
شرمین موفقی به یاد زنده‌یاد «محمدرضا لطفی» روی سن می‌رود
موسیقی ما - «شرمین موفقی» با همراهی گروه «نوای دیار» کنسرت برگزار می‌کند. این موزیسین از برگزاری کنسرتی به یاد زنده‌یاد «محمدرضا لطفی» خبر داد و در این باره گفت: «این کنسرت در ساعت 20:30 روز 27 فروردین ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد».

وی افزود: «کنسرت فوق در دو بخش برگزار می‌شود که بخش اول شامل بداهه‌نوازی من با تار و سه تار و «سینا خشک‌بیجاری» با نوازندگی تمبک خواهد بود. بخش دوم این برنامه نیز با عنوان «هزارمضراب» به اجرای گروه «نوای دیار» به سرپرستی «دیهیم خورگامی» اختصاص خواهد داشت».

به گفته‌ی موفقی، دیهیم خورگامی (سرپرست گروه، نوازنده تارو سه تار)، مهدی امامی (آواز)، بهناز بهنام‌نیا (عود)، احسان لیوانی (نی)، گوهرناز مسایلی (تنبک) و امجد ابراهیمی (دف) در کنار این دو بداهه نواز، هنرنمایی خواهند کرد.

«شرمین موفقی» موسیقیدان، روان درمانگر و مدرس مدرسه عالی موسیقی درمانی شهر ژنو (سوییس) است. او از سن 15 سالگی در کشورهای آمریکا، سوییس و ایران نزد شادروان استاد محمدرضا لطفی به فراگیری فنون گوناگون موسیقی اصیل ایرانی به خصوص نوازندگی تار پرداخت و درسفرهایش به ایران، از محضر اساتید دیگری چون فریدون حافظی و فرهنگ شریف بهره برد.

او در سال 1385 موسسه هنری و فرهنگی جم را به منظور اشاعه موسیقی اصیل ایرانی در شهر ژنو تاسیس کرد و در سال 1386 به عنوان کارشناس ارشد و روانشناس بالینی با گرایش موسیقی درمانی شناخته شد. وی تا کنون در کشورهای فرانسه و سوییس (باهمکاری جمشید شمیرانی) و کشورهای دیگری چون آلمان، مراکش و انگلستان کنسرت اجرا کرده که مورد استقبال ایرانیان مقیم و دوستداران موسیقی اصیل ایرانی قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت کنسرت این هنرمند به آموزشگاه موسیقی راک ماهور به آدرس خیابان جردن، بلوار گلشهر، فروشگاه مرکزی گلشهر مراجعه کرده و یا  با شماره تلفن 44444921 تماس بگیرند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردین 1394 - 15:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شرمین موفقی به یاد زنده‌یاد «محمدرضا لطفی» روی سن می‌رود | موسیقی ما