برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با روز بزرگداشت سعدی
رونمایی از موزیک ویدئو «دست زنان» از گروه «کماکان»
موسیقی ما – موزیک ویدئو «دست زنان» از گروه «کماکان» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. «مهدی ساکی» وظیفه اجرای این قطعه را بر عهده داشته که شعر آن از سروده های «مولانا» است. «رضا توفیق جو» کارگردان موزیک ویدئو و «ماکان اشگواری» مدیر هنری است. «رضا توفیق جو» و «احسان رسول اف» به ترتیب کارگردان موزیک ویدئو و تهیه کننده هستند. «مسعود امینی تیرانی» (مدیر تصویربرداری)، «آیدین ظریف» (طراح صحنه و لباس)، «علی تهرانی» (برنامه ریز)، «شهرام بازرگان» (مدیر تولید)، «فرناز روشنایی» (تدوین) و «سپهرداد یمینی» (جلوه های ویژه بصری) در تولید این ویدئو حضور داشته اند.

ابراهیم علوی (گیتار)، حمزه مقدم (کوبه ای)، ناهید مقدم (کوبه ای)، حسین مقدم (کوبه ای)، توفیق مقدم (کوبه ای)، مهیار طهماسبی (ویولن سل)، کاوه صالحی (گیتار) و روزبه اسفندارمز (کلارینت) در این قطعه به عنوان نوازنده هنرنمایی کرده اند.
از سوی دیگر مراسم رونمایی از آلبوم کماکان، ساعت 5 عصر روز سه شنبه اول اردیبهشت نود و چهار مقارن با روز بزرگداشت سعدی در کافه شهر کتاب فرشته برگزار می شود. در اين رونمايی تعدادی از نوازندگان و همخوانان آلبوم از جمله ابراهيم علوی، ماكان اشگواری و اعضای گروه پالت ، مهدی ساكی را در اجرای زنده  همراهی می كنند.

رونمايی دوم اين آلبوم روز چهارشنبه ٢ ارديبهشت در شهر شيراز، كافه كتاب تالار حافظ ساعت ٧ شب برگزار خواهد شد.

در ادامه می توانید موزیک ویدئو دست زنان اثر جدید گروه «کماکان» را برای اولین بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.

> دانلود با کیفیت بالا
> دانلود با کیفیت متوسط
 
دست زنان
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 00:36

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 29 فروردین 1394 - 11:51

خيلي جالب بود.با آرزوي پيشرفت ساخت موزيك ويديو در ايران

شنبه 29 فروردین 1394 - 12:07

خوب بود

شنبه 29 فروردین 1394 - 16:06

با توجه به اینکه تهیه‌کننده‌ی این کار؛ از کاردان‌های این حوزه است و به واسطه‌ی دستگاه عظیم اقتصادی؛ و همینط‌ور میل تحسین‌برانگیز به حمایت از هنرمندان نوپا، آرزوی جاگیری در یکی از قطب‌های فرهنگی این مرز و بوم را در سر دارد؛ ساخت موزیک‌ویدئوهای منسجم‌تر و مطلوب‌تری از این مجموعه انتظار می‌رود. بازی با نام‌ها و گرفتن وقت مردم با برپایی تورهای موسوم به «رونمایی»، نه فرهنگ ملت را تلنگری می‌زند، نه هیچ وقت برگی از تاریخ هنر را رقم زده است.
اثری که «مدیر هنری» دارد، چگونه می تواند حاوی اشتباهات شعری-خوانشی باشد؟ مدیر هنری مجازمان می‌کند یک فتحه‌ از شعر را دور بریزیم و کل معنی را بی‌معنی کنیم؟:
غزل ۲۶۰:
من اگر دست زنانم، نه من از دستِ زنانم
یعنی: من اگر چه دست می‌زنم (کف می‌زنم)، اما از جنس زنها نیستم.
آیا بهتر نیست که اگر «مدیر هنری بودن» را دوست داریم، قدری هم مدیر هنری باشیم؟
آیا وقتی چند نفر با شمایل قدسی و فرشته‌گون از شهر خارج می‌شوند و به طبیعت پا می‌گذارند و قرار است پرفرمونس‌های سمبولیک اجرا کنند و ما را به جنگل و عمق دریا ببرند، باورپذیر است اگر یکی‌شان از سوناتای مشکی پیاده شود؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رونمایی از موزیک ویدئو «دست زنان» از گروه «کماکان» | موسیقی ما