برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از همکاری با ستاره‌های موسیقی کشور؛
«سعید بنازاده» به عرصه خوانندگی وارد می‌شود
موسیقی ما - «سعید بنازاده» که تا کنون به عنوان نوازنده و نیز ناشر آلبوم و تهیه‌کننده و برگزارکننده کنسرت در عرصه موسیقی پاپ کشور شاخته می‌شد و با چهره‌های سرشناس موسیقی همکاری کرده است، در گفت‌و‌گو با «موسیقی ما» از انتشار آلبومی رسمی با صدای خود در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 
این هنرمند ضمن اعلام این خبر گفت: «من در میان اهالی و مخاطبین موسیقی تا به امروز به خاطر نوازندگی و همچنین انجام امور اجرایی آلبوم‌ها و برگزاری کنسرت‌ها شناخته می‌شدم، اما قصد دارم با انتشار آلبومی به طور جدی به عرصه خوانندگی وارد شوم».
 
«بنازاده» افزود: «البته فعلاً  برای انتشار چند تک آهنگ و ویدئو به صورت مجاز برنامه‌ریزی کرده‌ام تا بازخورد آنها را ببینم و پس از آن در صدد انتشار آلبوم بر‌خواهم‌آمد. در حال حاضر چند قطعه آماده شده و چند قطعه هم در مرحله‌ی میکس و مسترینگ قرار دارد و به زودی آماده انتشار خواهد شد. در این قطعات با بهروز علیاری، حسین سالاری مقدم، علیرضا طلیسچی، مهران عباسی، امین بامشاد، مهرزاد امیرخانی و محمد کاظمی همکاری خواهم داشت. چهره‌های دیگری نیز به این اسامی اضافه خواهند شد که پس از قطعیت همکاری، اعلام خواهم کرد».
 
این هنرمند و فعال موسیقی در خصوص همکاری‌های خود با چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ اظهار داشت: «از حدود سال‌های 79-80 که موسیقی پاپ و اجراهای زنده رونق پیدا کرد، به عنوان نوازنده در اجرای زنده با خواننده‌های مختلفی همکاری کرده‌ام که سعید شهروز، حسین زمان، علی لهراسبی، بهنام صفوی، مازیار فلاحی، بابک جهانبخش، امیر کریمی، مجتبی کبیری، محمدرضا عیوضی، مجید اخشابی، حمید خندان، مهران احراری، محمد خاکپور و یاور اقتداری از آن جمله‌اند».
 
بنازاده که گیتار الکتریک، نایلون و آکوستیک می‌نوازد درباره نوازندگی‌های استودیویی خود نیز گفت: «اولین ضبط رسمی‌ام را در سال 80 در اثری از «بهروز صفاریان» و «مازیار عطاریان» در قطعه‌ای با صدای «داریوش سام» تجربه کردم که در واقع استارت حرفه‌ای نوازندگیِ استودیویی من بود. با تنظیم‌کنندگانی چون بهروز علیاری، پدرام کشتکار، حسین سالاری مقدم، سعید سام و انوشیروان تقوی به عنوان نوازنده گیتار همکاری داشته و دارم. از میان آلبوم‌هایی که در سالهای اخیر در آنها همکار کرده‌ام می‌توان «مهربونم» و «دریا» با صدای «سعید عرب» و «شخصی» با صدای «فرزاد فرزین» را نام برد».
 
مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «ندای چنگ» در خصوص این شاخه از فعالیت‌های خود نیز بیان کرد: «به جرأت می‌توان گفت برگزاری کنسرت‌هایی برای همه‌ی چهره‌های موسیقی پاپ در نقاط مختلف کشور را بر عهده داشته‌ام و این کار همچنان ادامه دارد. در زمینه انتشار آلبوم هم با هنرمندانی چون خشایار اعتمادی (آلبوم تو محکومی به برگشتن)، سعید عرب (مهربونم و دریا)، شاهین آرین (سایه روشن)، اشکان خطیبی (ترافیک) و نریمان (آلبوم جدید) همکاری کرده‌ام».
 
«سعید بنازاده» ضمن انتشار قطعه «حس خوب» با صدا و نوازندگی گیتار خود از «تماشاخانه»، گفت: «ترانه این قطعه را «امین بامشاد» سروده و آهنگسازی و تنظیم آن را «حسین سالاری مقدم» بر عهده داشته که موزیسین باذوق و توانمندی است و به زودی از وی بیشتر خواهید شنید. همکاری‌های دیگری هم با او داشته‌ام که در آینده انتشار خواهند یافت».
 
«حس خوب» با صدای «سعید بنازاده» را از «اینجا» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 4 اردیبهشت 1394 - 11:55

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 13:48

من یه زمانی با ایشون روی یه استیج ساز زدم .
فرهنگسرای اشراق .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سعید بنازاده» به عرصه خوانندگی وارد می‌شود | موسیقی ما