برنامه یاد بعضی نفرات
 
اطلاعات تکمیلی درباره یک خبر عجیب
تکذیب همکاری استاد علیزاده با خواننده راک
موسیقی ما - انتشار عکس مشترکی از کاوه آفاق (خواننده و موزیسین راک) در کنار استاد حسین علیزاده (آهنگساز، نوازنده و مدرس موسیقی ایرانی) در صفحه شخصی این خواننده راک گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر احتمال همکاری این دو موسیقیدان در فضای مجازی به وجود آورد.

به گزارش «موسیقی ما» آفاق در این پست که با عنوان «کاوه آفاق و حسین علیزاده. آیا تلفیق موزیک راک و موسیقی ایرانی در راه است؟» از سوی او همراه بود، تعدادی از هنرمندان از جمله «کارن همایونفر» و همچنین خبرنگاران موسیقی و صفحات هواداری هنرمندان موسیقی را نیز تگ کرده بود. همین اتفاقات موجب قوت گرفتن این شایعه در فضای مجازی شد.

به دنبال این ماجرا، خبرنگار «موسیقی ما» به جهت اطلاع از صحت و سقم این همکاری و چگونگی این دیدار به سراغ خواننده قطعه محبوب «شال» رفت و این توضیحات را شنید: «از طریق یکی از دوستان مشترک جهت همفکری درباره یکی از پروژه‌های پژوهشی بلندمدت، دیداری با استاد علیزاده داشتیم. محتوای این پروژه آثاری بر پایه ریتم‌های «هِوی‌متال» در ترکیب با تم‌های فولکلور ترکمنی و کُردی است. پیشنهاد همفکری علمی و پژوهشی در این باره با ایشان مطرح شد و ایشان نیز صحبت‌ها و نظرات جالبی در این باره ارائه کردند که واقعاً بزرگوارانه و هنرمندانه بود. این دیدار صرفاً یک قرار مشاوره بود.»

خواننده سابق گروه «The Ways» درباره امکان اجرایی شدن این ایده گفت: «برای عملی کردن این اتفاق انگیزه زیادی دارم و امیدوارم بتوانم با راهنمایی‌های اساتید موسیقی سنتی و اصیل ایرانی، اتفاقات نویی را در این قبیل فضا‌ها تجربه کنیم.»

اگرچه کاوه آفاق در این گفتگو اشاره ‌ای به احتمال همکاری با استاد پیشکسوت موسیقی ایرانی نداشت، اما عنوان پست او در اینستاگرام آن‌قدر شائبه‌برانگیز بود که در ادامه «موسیقی ما» به سراغ مدیر اجرایی برنامه‌های استاد علیزاده و گروه هم‌آوایان برود و درباره این موضوع پرس‌و‌جو کند.

علی بوستان در این باره توضیح داد: «تا آنجا که بنده اطلاع دارم، این دیدار صرفاً یک دیدار اتفاقی بوده که در خیابان رخ داده و یک دوست هوادار ضمن درخواست عکس سلفی با آقای علیزاده، طی دقایقی کوتاه صحبت خود را مطرح کرده و استاد هم با روی خوش با ایشان برخورد می‌کنند و در این میان هیچ صحبتی مبنی بر همکاری و پروژه بلندمدت و کوتاه‌مدتی مطرح نشده است. من به عنوان سخنگوی گروه هم‌آوایان ضمن ابراز تعجب از مطرح شدن چنین خبری، این موضوع را اکیداً تکذیب می‌کنم.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 12:50

دیدگاه‌ها

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 12:07

ترک (خواب بازی) بهترین کار افاق هست و افسوس که از گروه the ways جدا شد. 2 تا کار قبلیش (پرانتز و مخمصه ) زیاد نکته قابل توجهی نداشت . آراد اریا هم تو سبک راک صدای خوبی داره و ترک های خوبی منتشر کرده که ترکیب این دو ترک خوب (قصه زیرزمین ) رو ساخت . نمیدونم چرا موسیقی ما تو ین چند سال از آراد اریا خبری منتشر نکرده

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 15:14

آقای علیزاده راه نجات موسیقی سنتی از کسالت آور بودن ، استفاده از ایده ها و اندیشه های تازه است مثل ایده کاوه آفاق (موسیقیدان بزرگی که انحصارطلب ها مانع مجوز گرفتن او می شوند.) او نابغه راک ایران است.

دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 11:18

آقای علیزاده از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی بود
روز فوت آقای پاشایی حتی خیلی بشتر از عزیزان اش بی تابی میکرد
خدا رحمت کند جناب پاشای رو.
جناب علیزاده خیلی فروتن هستند با آرزوی سلامتی برایشان

چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 13:21
moein

خخخخخ چه باحال.!!

46.143.248.55
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 16:06
ناشناس

ببخشید کدوم علیزاده رو میفرمایید؟ کمی دقت هم بد نیست

251.7.33.44
دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 13:10

د. ویز یعنی کاوه آفاق. از طراحی آرم گرفته تا .... اعتبار گروه مدیون کاوه است . امیدوارم کاوه آفاق و حامد قناد دوباره با هم کار کنند.

سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 22:02

تلفیق موسیقی راک و سنتی قبلا توسط شهرام شعرباف صورت گرفته
کسی به خوبی شعرباف نمیتونه اینکارو انجام بده
اقای کاوه بهتره کارای اوهام رو گوش بدن و بیخیال این قضیه بشن ;)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تکذیب همکاری استاد علیزاده با خواننده راک | موسیقی ما