برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از یک سال و نیم دوری از صحنه کنسرت‌های تهران
گروه پالت آلبوم جدید خود را در تالار وحدت اجرا می‌کند
موسیقی ما - گروه «پالت» پس از یک‌سال‌و‌نیم دوری از صحنه‌های کنسرت شهر تهران، در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. به گزارش سایت موسیقی ما و به نقل از روابط عمومی گروه پالت، در آستانه‌ی انتشار آلبوم «شهر من بخند!» و در حالی که طرفداران این گروه در شبکه‌های مجازی از عدم اجرای کنسرت ابراز نارضایتی می‌کردند، گروه پالت اولین اجرای رسمی خود در سال ۱۳۹۴ را طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد. این اولین اجرای این گروه پاپ تلفیقی در تالار وحدت است که قرار است با طراحی صحنه «سیامک احصایی» (کارگردان شناخته شده تئاتر) به شکلی متفاوت اجرا شود.
 
در این اجرا اعضای گروه «پالت» متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویلنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده) به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) در دو بخش به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» خواهند پرداخت.
 
احسان رسول‌اُف تهیه‌کننده گروه «پالت» در این باره می‌گوید: «با پایان مراحل ضبط و آماده‌سازی آلبوم «شهر من بخند» در روزهای پایانی سال گذشته، برنامه‌ریزی و پیش‌تولید کنسرت‌ها نیز آغاز شد و اولین سری کنسرت‌ها در نیمه‌ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت‌ها پس از رونمایی آلبوم در روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.»
 
گروه موسیقی «پالت» در سال ۱۳۸۹ تشکیل شد. تا آن زمان هر کدام از اعضای گروه به صورت مستقل به فعالیت در زمینه‌ی موسیقی می‌پرداختند. در خرداد ۱۳۹۱ اولین اجرای گروه «پالت» در مجموعه‌ی گالری «محسن» برگزار و با استقبال بسیاری مواجه شد. به دنبال این اجرا اعضای گروه، فعالیت خود را جهت برگزاری کنسرت‌های بزرگ و انتشار آن متمرکز کردند که نهایتاً در آبان همان سال اولین اجرای رسمی این گروه در برج آزادی روی صحنه رفت و آلبوم «آقای بنفش» اولین اثر این گروه در اسفند سال ۹۱ به بازار عرضه شد. «آقای بنفش» با فروش بیش از ۸۰ هزار نسخه، استقبال بیش از حد انتظاری را رقم زد و موج محبوبیت گروه پالت، موجب برگزاری کنسرت‌های متعدد گروه در شهرهای دیگر ایران و چند شهر اروپایی شد.
 
این گروه در طول سال‌های ۹۲ و ۹۳ در کنار اجرای کنسرت در ایران و کشورهای دیگر به آماده‌سازی و ضبط آلبوم جدید خود پرداخت. آلبوم «شهر من بخند» پس از ماه‌ها تلاش گروه در استودیو کرگدن تهران، مراحل نهایی مسترینگ خود را در استودیوی اَبی‌رود لندن به پایان رساند تا در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شود. اعضای گروه و عوامل تولید آلبوم «شهر من بخند» معتقدند این آلبوم فضای کاملاً متفاوتی با آلبوم پیشین دارد و فصل نوینی در فعالیت‌های این گروه به حساب می‌آید.
 
«روزبه اسفندارمز» سرپرست گروه پالت در مورد ویژگی‌های این آلبوم می‌گوید: «بخشی از قطعات این آلبوم در زمان انتشار آلبوم «آقای بنفش» ساخته شده بود و بعضاً در اجراهای زنده‌ی ما نیز اجرا می‌شد؛ ولی با توجه به تفاوت‌های زیبایی‌شناختی آثار، تصمیم بر آن بود که آن قطعات در آلبوم دوم عرضه شوند. در آلبوم «شهر من بخند!»، شنونده‌ها روند دگردیسی پالت از آلبوم اول به این مجموعه را کاملاً حس خواهند کرد. فکر می‌کنم طیف وسیع‌تری از مخاطبان با «شهر من بخند!» ارتباط برقرار خواهند کرد و سلیقه‌های جدیدی به جمع پالتی‌ها اضافه خواهد شد.»
 
گروه پالت آهنگسازی برای نمایش «روایت یک فصل ناتمام» به کارگردانی هومن سیدی را برعهده داشته که قطعه‌ی معروف «نرو بمان» حاصل این همکاری است. همچنین قطعه‌ی «ماهی و گربه» برای فیلمی به همین نام و به کارگردانی شهرام مکری ساخته شده که سال گذشته یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه بوده است. از دیگر فعالیت‌های گروه پالت همکاری در کمپین تبلیغاتی فیلم سینمایی «شهر موش‌ها» با اجرای مجدد قطعه‌ی «ک مثل کپل» بوده است.
 
گروه پالت، در ساعات پایانی سال ۱۳۹۳ ویدئوکلیپ «سال تا سال» را به عنوان عیدی به مخاطبانش عرضه کرد که این ویدئوکلیپ تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بار در شبکه‌های مجازی مورد بازدید قرار گرفته و در فاصله کمتر از ۱۰ روز در رتبه دوم پربیننده‌ترین ویدئوکلیپ‌های سایت «موسیقی ما» قرار گرفت.
 
کنسرت گروه پالت در ساعت ۹:۳۰ روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد و فروش بلیت آن از عصر روز پنجشنبه ۱۰ اردیببهشت از طریق سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی عرضه خواهد شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 13:56

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 14:37

یعنی میخوان قبل از انتشار و رونمایی از آلبوم،کنسرت بذارن؟
(اولین سری کنسرت‌ها در نیمه‌ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت‌ها پس از رونمایی آلبوم در روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.)
(گروه پالت آلبوم جدید خود را در تالار وحدت اجرا می‌کند.)
یعنی چی؟کنسرتِ آلبومِ جدید15و16،رونمایی اواخر اردیبهشت!!!

چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 14:42
ناشناس

بله قبل از رونمایی آلبوم، قطعات جدیدشون رو اجرا می‌کنن

176.9.25.59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه پالت آلبوم جدید خود را در تالار وحدت اجرا می‌کند | موسیقی ما