برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگوی سرپرست جدید ارکستر این خواننده با «موسیقی ما» عنوان شد؛
محمد اصفهانی تور کنسرت‌های خود را با ارکستر جدیدش برگزار می‌کند
موسیقی ما - «محمد اصفهانی» خواننده باسابقه‌ی موسیقی کشور که در سال‌های اخیر در زمینه انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت، بسیار گزیده‌کار بوده، در سال 94 دور جدیدی از فعالیت‌های هنری خود را آغاز می‌کند.
 
این هنرمند طی همکاریِ جدیدی، تور کنسرت‌های خود را در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد کرد. به گزارش «موسیقی ما»، «پیمان عیسی‌زاده» مدیریت برنامه‌ها و سرپرستی ارکستر جدید «محمد اصفهانی» را بر عهده گرفته است.
 
«محمد اصفهانی» تور اجراهای زنده خود را با برگزاری کنسرت در گرگان آغاز خواهد کرد. اصفهانی با همراهی گروه جدیدش، جمعه 25 اردیبهشت 1394 طی دو سانس (18:30 و 21) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای مخاطبینش در استان گلستان به اجرای گلچینی از محبوبترین آثار خود خواهد پرداخت.
 
پیمان عیسی‌زاده که مدیریت موسسه فرهنگی-هنری باروک را بر عهده دارد و سال‌ها در زمینه برگزاری کنسرت و نشر موسیقی فعال بوده و در سال‌های اخیر نیز سرپرستی ارکستر زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» را بر عهده داشته است، ضمن اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با «موسیقی ما» درباره شکل‌گیری همکاری با «محمد اصفهانی» اظهار داشت: «اسفند ماه دو سال پیش که آقای اصفهانی برای کنسرت مرتضی پاشایی تشریف آورده بودند، شنیدم که از کیفیت ارکستر خوششان آمده. بعد از فوت مرتضی، پیشنهادات متعددی برای کار کردن با خوانندگان مختلف داشتم ولی خودم بیشتر به گزینه محمد اصفهانی فکر می‌کردم تا اینکه بالاخره از طریق دوستان مشترک ارتباطاتی برقرار شد و حدود چند ماه مشغول مذاکره بودیم و بالاخره تقریباً یک ماه پیش به نتیجه رسیدیم. بابت این همکاری خیلی خوشحالم، چرا که صدای آقای اصفهانی از صداهای بسیار کمیاب و دلنشین است که چند سالی است که به طور مطلوب به گوش مردم نرسیده است و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا از این نظر اتفاقی که شایسته‌ی ایشان است بیفتد».
 
سرپرست ارکستر جدید دکتر اصفهانی در خصوص این ارکستر گفت: «نوازندگان  و همچنین رهبر ارکستر محمد اصفهانی تغییر یافته و اکنون ارکستری به مدیریت من و رهبری آقای «امیر فتحی» با ایشان همراه خواهد بود. معتقدم اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد و آقای فتحی هر آنچه که در توان دارد را ارائه خواهد داد؛ چرا که همکاری با آقای اصفهانی یکی از علایق قلبی ایشان است. تور کنسرت‌های آقای اصفهانی به زودی در نقاط مختلف ایران برگزار خواهد شد. فعلاً اجرای گرگان قطعی شده و سایر برنامه‌ها نیز پس از قطعیت از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام خواهد شد».
 
عیسی‌زاده افزود: «مدتی است تمرینات آغاز شده و اینکه چند روز و چند ساعت به طول بیانجامد اصلاً اهمیتی نخواهد داشت و ما تا رسیدن به بهترین نتیجه تمرینات را ادامه خواهیم داد و یقیناً پرفورمنس خوبی حاصل خواهد شد؛ چرا که آقای اصفهانی در کارهایشان بسیار حساس و دقیق هستند و آقای فتحی هم همیشه با جدیت و وسواس کارهایشان را انجام می‌دهند».
 
وی درباره احتمال همکاری در زمینه تولید آلبوم نیز گفت: «در تهیه آلبوم هم اگر آقای اصفهانی بخواهند مطمئناً در کنارشان خواهم بود و شکی نیست که هر کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهم داد».
 
عیسی‌زاده در خصوص رزومه‌ی موسیقایی خود گفت: «موسیقی را از سال 64 با نوازندگی پیانو شروع کردم. سال 80 استودیویی افتتاح کردم که یکی از اولین استودیوهای دیجیتال ایران بود و بعدها «آوای پیمان» نام گرفت. این مجموعه شامل دو استودیو است که در حال حاضر هم برای ضبط و هم برای تمرین ارکستر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با بیشتر هنرمندان سرشناس کشور کار کردم که همکاری در آلبوم‌های مختلفِ رضا صادقی، فرزاد فرزین، محسن یگانه و مرتضی پاشایی از آن جمله است. جالب آن‌که آقای اصفهانی اولین کسی بود که به استودیوی من آمد و آن‌قدر همکاری با ایشان برایم با ارزش بود که چکی که چهارده سال پیش از ایشان گرفته بودم را هنوز خرج نکردم و به یادگار نگه داشته‌ام».
 
او افزود: «حدود سه سال پیش موسسه فرهنگی هنری باروک را تاسیس کردم و در زمینه نشر موسیقی و برگزاری کنسرت‌ها فعال بودم. از ابتدای برگزاری کنسرت‌های زنده‌یاد مرتضی پاشایی نیز سرپرستی ارکستر او را بر عهده داشتم».
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 00:59

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 01:34

خبر خوشحال کننده ای بود ولی

دکتر جان به عنوان یکی از طرفدارای سرسختت دارم بهت میگم
به نظرم الان تولید البوم جدید تو اولویت قرار داره

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 10:22
Danial roghanian

به به استاد عزیز منتظریم

2.190.148.66
سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 17:17
حمیده

شما اگر واقعا طرفدار دکتر اصفهانی هستی آقای ایمان! اول برو و از ایشان ادب را یاد بگیر که با خواننده محبوبت درست حرف بزنی و به ایشان نگی: بهت میگم! واقعا براتون متاسفم اونهم در میان طرفداران خواننده ای که علاوه بر صدا به ادب و انسانیت و ... مشهور و محبوبه!!

151.243.210.20
چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 11:27
ایمان

سلام خانم حمیده
اولا صحبت مجازی کاملا متفاوته با صحبت حضوری ..
من اگه از نزدیک دکتر رو ببینم و با لفظ مفرد باهاش صحبت کنم شما حق داشتید از من انتقاد کنید
شما صحبت بقیه دوستان رو تو جاهای مختلف با خوننده محبوبش ندیدید ؟؟
این همه طرفدارای دو اتیشه که حتی از الفاظ عاشقانه هم استفاده میکنند قصد توهین به خواننده محبوبشون رو دارند ؟؟
ثانیا تو جاهایی که طرف مخاطبت از نظر غائبه صحبت کردن باهاش به چه صورته ؟؟

تا حالا تو خلوتتون با اقا امام زمان صحبت کردید ؟؟
یا بالاتر با خدا صحبت کردید ؟؟ شما همیشه امام زمان و خدا رو با فعل جمع بکار میبرید ؟؟
این نشانه راحتی و صمیمت با مخاطبه اونم تو جاهایی که مخاطب غائبه ..

صد رحمت به قوم بنی اسرائیل خانم حمیده ..
هر کس کامنت شما رو میخوند فکر میکرد خدای نکرده من به دکتر چه توهینی کردم ..
خدا به داد اطرافیانتون برسه با این طرز تفکر

151.245.122.192
سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 07:32

جانم دکتر شما باید پرکارتر از این کار باشی

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 11:46

استاد محمداصفهانی بهترین خواننده بعداز انقلاب

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 11:56

بسیار خبر خوشحال کننده و مسرت کننده ای هست. امیدوارم به زودی شاهد اجراهای زیبای دکتر در سراسر ایران باشیم

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 13:15

اميدوارم كه اين اركستر جديد بتواند قابليتهاي فوق العاده و كم نظير دكتر اصفهاني در موسيقي اصيل ايراني را هم درك كند و فضايي براي اين لحن ها و تحريرها- حداقل در قطعات كوتاه آوازي و مقدمه ي قطعات ترانه اي- ترسيم كند. اين اميدواري است فقط حتي به كور سويي هم كه شده! نااميد نيستم ولي اين پيشينه رهبر اركستر محترم و سبك كاري اشان ننشان مي دهد كه اين آرزويم شايد يك آرزوست!
حيف اين صداي توانمند و حنجره ي استثنايي در موسيقي ما كه قدرش هنوز دانسته نمي شود و حتي گاه متاسفانه خود دكتر اصفهاني بسيار عزيز و گرامي در برخي ترانه ها و در برخي ترانه ها و آهنگهاي دور از شان والاي خود قدر خود را هم نمي دانند!
قطعا افرادي كه سابقه كارهاي اصيل و سنتي و تلفيقي پاپ -سنتي دارند، خيلي بيشتر با دكتر اصفهاني سازگاري كاري و هنري خواهند داشت. اين موضوع هيچ بي احترامي به هيچ كس نيست. موسيقي سبك هاي متفاوتي دارد با آدم هايي كه در آن سبك ها معتبرند و صاحب نام. پيشينه كاري و سبكي هر هنرمندي نيز تصوير و تصوري از اوست به هر حال.

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 14:07

دکتر جان چقدر رهبر ارکستر عوض می کنی؟ فواد حجازی ، بهروز صفاریان ، پویا نیکپور ، امیر فتحی .
البته خوشحالیم که دوباره می خوای کنسرت بدی. با انرژی پشت سرتیم.

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 22:57

من نوجوانی حدود 14 تا 17 سالگی شاگرد ویولن اقای عیسی زاده بودم
بسیار استاد شریف و زحمت کشی بودند. افسوس که من شاگردی تنبل و زحمت نکش
آرزو می کنم همچنان موفق باشن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد اصفهانی تور کنسرت‌های خود را با ارکستر جدیدش برگزار می‌کند | موسیقی ما