برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت مشترک کیارش حسن زاده، محمد رضا هدایتی و کامران تفتی در تهران اتفاق افتاد
اجرای «جان مریم» با اجازه استاد محمد نوری
موسیقی ما – کنسرت مشترک کیارش حسن زاده، محمد رضا هدایتی و کامران تفتی شامگاه 22 اردیبهشت ماه در سالن وزارت کشور روی صحنه رفت. به گزارش «موسیقی ما»، دراین کنسرت که پذیرای بسیاری از اهالی سینما و موسیقی در ردیف های ‌VIP سالن بود، در ابتدا کامران تفتی برنامه انفرادی اش را اجرا کرد و پس از خواندن چند قطعه، کیارش حسن زاده روی صحنه آمد و به اجرای برنامه پرداخت.

این خواننده قدیمی در بخشی از برنامه اش با اشاره به اینکه مهم ترین اتفاق همه زندگی هنری اش شاگردی استاد «محمد نوری» لست،  قطعه «جان مریم» این خواننده سرشناس حوزه موسیقی ایرانی را بازخوانی کرد و توضیح داد که برای اجرای این قطعه اجازه نامه کتبی از خود استاد نوری در سال 83 دریافت کرده است و آنرا به استاد آوازش تقدیم می کند.

درادامه برنامه بار دیگر کامران تفتی روی صحنه آمد و باهمراهی «کیارش حسن زاده» قطعاتی را به صورت دو صدائه اجرا کردند که با استقبال خوبی نیز همراه بود و در لا به لای برنامه شان نیز به معرفی مهمانان حاضر در سالن پرداختند.

بخش انتهایی این کنسرت به اجرای برنامه «محمد رضا هدایتی» اختصاص داشت که این خواننده با قطعه معروف خود «از تو دلگیرم» روی صحنه آمد تا با استقبال ویژه ای از سوی حاضرین در سالن رو به رو شود.

در این بخش، هدایتی به اجرای گلچینی از قطعات آلبوم های خود پرداخت و بعضا با برخی شوخی ها و جمله ها مثل : «امشب اومدیم کمی مطربی کنیم، والا ما که خواننده نیستیم!»، تعجب حاضرین در سالن را برانگیخت.

چهره هایی چون شهرام شکوهی، رضا تاجبخش، احمد ایراندوست، محسن افشانی، علی کاظمی، مهدی اسدی، امیر طبری، حمید صفت، امیر عباس گل گلاب، امیر شوکتی، نریمان، غلامرضا صنعتگر، نامی عبداللهی و ... از جمله چهره های سرشناس حاضر در سالن برگزاری برنامه بودند.

رهبری ارکستر این کنسرت را «محسن افشار» به عهده داشت که با گروه «آرپژ» در این کنسرت به اجرای برنامه پرداخت.

این برنامه به همت موسسه «آوای مهر میهمن» روی صحنه رفت و در ادامه می توانید چند سکانس از این کنسرت را از نگاه دوربین «علیرضا حق شناس» ببینید؛
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 17:41

دیدگاه‌ها

یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 20:06

بابا تو رو خدا ولمون کنید بگید آلبوم از عشق و مخاطب خاص کی میاد.در ضمن گزارش کامل از کنسرت محسن یگانه چرا نمیدید؟چرا اینجا کسی جوابگو نیست؟به خدا اگه من مثل شما دسترسی به خواننده ها وشرکت پخش داشتم روزی 1000بار سوال پیچشون میکردم ضعیف عمل میکنید موسیقی ما.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای «جان مریم» با اجازه استاد محمد نوری | موسیقی ما