برنامه یاد بعضی نفرات
 
«مهرداد و کیوان کاظمیان» برای « 175 غواص دریا دل» و «سرداران بی پلاک» خواندند
این قطعه متعلق به دل همه ایرانی هاست
موسیقی ما – دو برادر جوان که در ماه های گذشته قطعاتی را با حضور چهره های سرشناس موسیقی پاپ ساخته و در فضای مجازی منتشر کرده اند، این بار در فضایی نو و با قطعه ای جدید بازگشته اند.

به گزارش «موسیقی ما»، «مهرداد و کیوان کاظمیان» که در ماه های گذشته قطعاتی چون «خدای خاطره ها» و «به خاطر تو» را در فضای مجازی و سایت «موسیقی ما» منتشر کردند و با بازتاب های جالب توجهی نیز مواجه شدند، این بار در فضایی جدید و با قطعه ای که آنرا به « 175 غواص دریا دل» و «سرداران بی پلاک» تقدیم کرده اند وارد گود شده اند که داستان ساخته شدن این قطعه ظاهرا روایت جالبی دارد.

«مهرداد کاظمیان» درباره داستان تولید قطعه «برادرم که رفت» به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «مدت ها پیش در مزار شهدا و سرداران بی پلاک با دوستی بودیم و از همان جا استارت این کار زده شد. شاید کمی باورش سخت باشد ولی همه کارهای ساخته شدن این اثر خود به خود و خدایی پیش رفت. همه چیز انگار از جای دیگری هدایت می شد و مشکلات و ماجراهای کاری همین طور پشت سر هم به خوبی و به طرزی عجیب حل می شد و خروجی کار به قدری با احساس و دلی از آب در آمد که خودمان را هم تحت تاثیر قرار داد.»

او درادامه افزود: «در اوج کار روی این قطعه بودیم که به یک باره داستان و تراژدی 175 غواص رسانه ای شد و رسانه های مختلف با غمی دردناک این ماجرا را روایت کردند تا تلنگری باشد برای همه ما ایرانی ها که لحظات و امروزمان را به چه کسانی مدیون هستیم. همین تلنگر ماجرا و طرز فکر ما در مورد این قطعه، بزرگتر کرد و باعث شد نگاهمان را بزرگتر و عمیق تر روی این اثر بیندازیم و باز هم خدا کمک کرد تا نتیجه کنونی حاصل شود. این اثر متعلق به دل همه ایرانی هاست. همه آنهایی که خودشان را مدیون رشادت های این عزیزان می دانند و امیدواریم با این اثر بتوانیم ادای دینی کرده باشیم به همه آنهایی که مظلومانه برای ما جنگیدند.»

کیوان کاظمیان هم درباره این اثر اعتقاد دارد: «من معتقد ام این قبیل اتفاق ها از جمله ماجرای 175 غواص که باعث موج احتماعی بزرگی در کشور شد، نشان می دهد که ما ایرانی ها آدم های قدرشناسی هستیم. قطعه «برادرم که رفت» قدردانی و ادای دین ما به این اتفاق و این بزرگان است که باعث شدند ما بار دیگر بتوانیم کمی به خود بیائیم و این تلنگر برای ما بسیار مهم و حیاتی بود. باعث شد خیلی از طرز فکرهایمان عوض شود و می خواهیم با این اثر به تثبیت این قبیل موج ها در جامعه ایرانی کمک کنیم. موج هایی که باعث می شوند ما به خود بیائیم و قدرشناس بزرگواری افرادی باشیم که بی هیچ توقعی رفتند و حالا ما با نگاه هایی خیره و بهت زده، آنها را با دستانی بسته می نگریم و حسرت می خوریم و بغض می کنیم.»

گفتنی ست «مهلا سلیمانی» ترانه سرای این اثر است و «مهرداد نصرتی» نیز ملودی و تنظیم این قطعه را ساخته و انجام داده است.

«پازل بند» این قطعه را میکس و مستر کرده و «احسان نی زن» نیز در این قطعه کمانچه زده است.

هم اکنون می توانید قطعه «برادرم که رفت» را با صدای «مهرداد و کیوان کاظمیان» در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید؛
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود این قطعه متعلق به دل همه ایرانی هاست | موسیقی ما