برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار قطعه «مولا علی» با همکاری «ناصر چشم آذر»، «روزبه بمانی» و «علیرضا افکاری» عنوان شد؛
حمیدرضا گلشن: این قطعه اصلاً سفارشی نیست
موسیقی ما - «حمیدرضا گلشن» -خواننده آلبوم «کسی که با تو می‌مونه»- پس از انتشار قطعه شنیدنی «مولا علی» به مناسبت شب‌های قدر، در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» از تولید این اثر سخن گفت. «مولا علی» اثری با آهنگسازی «ناصر چشم آذر»، موزیسین صاحب‌نام و کهنه‌کار کشور است که «روزبه بمانی» ترانه‌ی آن را سروده و «علیرضا افکاری» تنظیمش را بر عهده داشته است. این نخستین بار است که این سه چهره‌ی سرشناس عرصه‌ی موسیقی در تولید یک قطعه با هم همکاری کرده‌اند.
 
«حمیدرضا گلشن» در خصوص شکل‌گیری این همکاری به «موسیقی ما» گفت: «قطعه «مولا علی» در ایامی که استاد رضا مهدوی مدیریت حوزه هنری را بر عهده داشتند و به لطف ایشان ساخته شد. عوامل این قطعه که هر کدام وزنه‌ای در عرصه‌ی موسیقی کشور هستند در آن ایام با استاد مهدوی همکاری می‌کردند.»
 
گلشن در پاسخ به این سوال که آیا این قطعه به صورت سفارشی ساخته شده، گفت: «این قطعه اصلاً به سفارش جایی ساخته نشده است و به خواست خودمان آن را ساختیم. اما تهیه‌کننده‌ی کار آقای مهدوی است و از آنجایی که می‌‌دانستیم با حضور ایشان کار بهتر و راحت‌تر پیش می‌رود، از ایشان کمک گرفتیم.»
 
این خواننده افزود: «انتخاب عوامل با خود من بود اما این امر با مشورت جناب مهدوی صورت گرفت. استاد چشم آذر هم در همه‌ی مراحل کار دخیل بودند. ضمن اینکه تعامل خوبی که بین استاد چشم آذر و روزبه بمانی و علیرضا افکاری وجود داشت، باعث شد کار به خوبی پیش برود.»
 
حمیدرضا گلشن در پایان خاطرنشان کرد: «نکته‌ی جالبی که باید ذکر کنم این است که در مدت آشنایی با جناب چشم آذر متوجه شده‌ام که ایشان ارادت ویژه‌ای به ساحت حضرت علی(ع) دارند. همیشه نام حضرت علی ورد زبانشان است و هرگاه هم که هدیه‌ای به کسی بدهند اگر چیزی روی آن بنویسند، حتماً نام حضرت علی(ع) را هم می‌نویسند. از این رو از همان ابتدا به ذهنم رسید که برای تولید چنین قطعه‌ای باید به سراغ ایشان بروم. خدا را شکر استاد چشم آذر هم افتخار همکاری دادند و با همکاری دوستان هنرمندم، روزبه بمانی و علیرضا افکاری، قطعه «مولا علی» تولید شد که امیدوارم در شأن آن امام بزرگوار باشد و به دل مردم بنشیند.»
 
قطعه «مولا علی» با صدای «حمیدرضا گلشن» را از «تماشاخانه» بشنویدو دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تیر 1394 - 14:14

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 16 تیر 1394 - 15:26

ناصر چشم اذر فوق العادست

سه شنبه 16 تیر 1394 - 23:04

به به چه عالي سه شخصيت برجسته و توانمند موسيقي ايراني در كنار هم ، چرا اين اثر زيبا را در صدا وسيما در اين ايام عزيز مولا علي نميبينيم و نميشنيدم ؟!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمیدرضا گلشن: این قطعه اصلاً سفارشی نیست | موسیقی ما