برنامه یاد بعضی نفرات
 
«تهمورس پورناظری» اول و دوم شهریورماه روی صحنه می‌رود
آهنگساز «چرا رفتی» پروژه «تهمورس و ما» را به تالار وحدت می‌برد
موسیقی ما - «تهمورس پورناظری» اول و دوم شهریورماه، اولین کنسرت از مجموعه کنسرت‌های «تهمورس و ما» را روی صحنه تالار وحدت می‌برد. این آهنگساز و نوازنده، رویکردی متفاوت از آنچه در کنسرت‌های معمول دیده می‌شود را برای این اجرا در نظر گرفته است.

به گزارش «موسیقی ما»، در این برنامه تینا جامه‌گرمی (ویلن و پیانو)، نگار نوراد (ویلنسل)، آتنا اشتیاقی‌ (ویلنسل و کنترباس)، حسین رضایی‌نیا (سازهای کوبه‌ای) و آرین کشیشی (کنترباس و گیتار باس)، تهمورس پورناظری را همراهی خواهند کرد. او خود در این کنسرت تار،‌ سه‌تار، تنبور و برای نخستین بار «دوتار» می‌نوازد. او موسیقی این برنامه را با نگاهی آزاد از ترکیب آهنگسازی و بداهه‌نوازی  تدوین کرده است.

«تهمورس پورناظری» سال گذشته با همراهی همایون شجریان تور موفق «چرا رفتی» را در تهران و بسیاری از شهرهای ایران روی صحنه برد که می‌توان آن را جزو پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های برگزار شده در حوزه‌ی موسیقی معاصر ایران به شمار آورد. این اثر همچنین در دومین جشن سالانه موسیقی ما توانست تندیس مردمی بهترین آلبوم موسیقی سنتی (برای آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان») و تندیس مردمی بهترین قطعه موسیقی سنتی (برای تصنیف «چرا رفتی») را از آن خود کند. از آخرین آثار منتشر شده‌ی او نیز «قطره‌های باران» با صدای «علیرضا قربانی» است که دربرگیرنده‌ی قطعاتی از ساخته‌های او، سهراب و کیخسرو پورناظری است.

«تهمورس و ما» اجرایی است که «رضا موسوی» طرح‌هایی از تهمورس پورناظری را کارگردانی هنری خواهد کرد. این برنامه قرار است علاوه بر تهران در شهرهایی چون رشت، گنبد، گرگان، کرمانشاه، شیراز و تبریز به صورت کنسرت روی صحنه برود.بلیت‌های «تهمورس و ما» از روز دوشنبه 22 تیرماه در سایت tik8.com به فروش می‌رسد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 11:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آهنگساز «چرا رفتی» پروژه «تهمورس و ما» را به تالار وحدت می‌برد | موسیقی ما