برنامه یاد بعضی نفرات
 
نشست خبری آلبوم «94» با حضور «بنیامین بهادری برگزار شد
بنیامین: 94 بهترین آلبوم من است
موسیقی ما – نشست خبری آلبم «94»، چهارمین آلبوم «بنیامین بهادری» عصر دیروز در محل استودیوی «مرحوم نیما وارسته» برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، در این نشست «بنیامین بهادری» به همراه «سلیم احمدی» (مدیر برنامه‌هایش) و «محمد موجرلو» (تنظیم کننده آلبوم) به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند و در ادامه بنیامین و حاضرین بخش‌هایی از آلبوم جدید این خواننده را با هم شنیدند.

بنیامین در ابتدای این نشست در پاسخ به خبرنگار «موسیقی ما» درباره دلایل حذف یکی از قطعات آلبوم که یکی از دعاهای معروف را با موسیقی اجرا کرده بود، گفت: «این قطعه از آلبوم حذف شده ولی در حال رایزنی برای پخش آن هستیم.»

او در ادامه توضیح داد: «این قطعه را برای چندین کارشناس موسیقی و مذهبی پخش کردیم و بر اساس برآیند نظرها تصمیم گرفتیم با توجه به بازخوردهای دوگانه ای که از آن دیدیم، کمی با احتیاط تصمیم بگیریم. این قطعه هرگز حذف نشده و اتفاقاً شخص آقای مرادخانی پیگیر انتشار رسمی آن هستند تا با هماهنگی کامل و طی تمام مسیرهای قانونی منتشر شوند که مبادا ماجرای خاصی پیش بیاید.»

بنیامین همچنین درباره تاثیرات سبقه مداح بودن اش در تولید و ارائه احتمالی این اثر نیز گفت: «ما در محله‌ای بزرگ شدیم که احترام به برخی اصول مذهبی در آن اصل مهمی بود. کلاً بافت خانوادگی ما چند گزاره مختلف داشت که «مذهبی بودن» یکی از آنها بود. من از همان زمانی که وارد دبستان شدم، احساس می کردم که باید زودتر پشت تریبون قرار بگیرم و بخوانم! در آن زمان خواندن اهمیت بالایی داشت و تاثیرپذیری زیادی در جامعه از خواندن صورت می‌گرفت. این ماجرا به مرور در مجالس مذهبی و روضه‌خوانی‌ها بیشتر و بیشتر به من نمایان شد و ناخواسته وارد این فضاها شده بودم. هیأتی در محله سرسبیل تهران بود که اولین بار آنجا خواندم. همین در شخصیت من تاثیر زیادی گذاشت.هنوز هم برخی اوقات آنجا می‌روم و هفت سال پیش هم آخرین باری بود که آنجا خواندم. هنوز هم حس خوبی از آن روزها دارم. آقای «خلج» خیلی به من کمک کردند و به کنسرت من هم آمدند و اندازه «بهرام رادان» هم مورد تشویق قرار گرفتند. آقای خلج در آن هیات مهم‌ترین تریبون را در اختیار من گذاشتند و همین باعث شد من بتوانم استعدادم را نشان دهم. هنوز هم ارتباط خوبی با ایشان دارم و با بقیه دوستان مداح هم رابطه خوبی دارم و به آنها احترام قائل هستم.»

او در انتهای این بخش از سوالات نیز در پاسخ به این سوال که: «صحت دارد شما هفته ای یک بار به دیدن حاج منصور ارضی می روید؟» گفت: «بله این ماجرا درست است.»

* گفتند دیگر نباید بخوانی

خواننده «دنیا دیگه مثل تو نداره» در توضیح تاثیرات فوت دلخراش همسرش در تغییر جایگاه هنری و اجتماعی خود در حالی که خیلی‌ها اعتقاد داشتند دوران بنیامین تمام شده، نیز توضیح داد: «وقتی آن اتفاق برای نسیم افتاد اتفاقاً خیلی ها سراغ من آمدند و به من گفتند دیگر نباید بخوانی. این باعث می‌شود جایگاه تو در بین مردم برای همیشه در قلب تاریخ بزرگ باقی بماند. ما ولی در آن دوره سعی کردیم رو به جلو حرکت کنیم. همیشه با گروه سعی کرده‌ایم رو به جلو حرکت کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. بخاطر همین در آن لحظات تلخ سعی کردیم بهترین تصمیم را بگیریم. همه آدمها در زندگی خصوصی‌شان دنیای بد و خوب دارند و ما تصمیم گرفتیم در هر شرایطی خاطرات خوب‌مان را بنویسیم و در اختیار جامعه قرار دهیم.» او ادامه داد: «از دست دادن ممکن است همیشه و در همه حال اتفاق بیفتد. اینکه در آن لحظه چه واکنشی از سوی تو اتفاق می افتد، مهم است.»

* آلبوم 94

بنیامین بهادری درباره جزئیات بیشتر از آلبوم جدیدش توضیح داد: «این آلبوم بدون شک بهترین آلبوم من است. اعتقاد دارم که در مبحث همه‌گیری اجتماعی، توانایی این را دارد که بار دیگر موفقیت آلبوم اول من را تکرار کند. از 9 قطعه تشکیل شده است و فرید احمدی و محمد مجرلو ارکان اصلی تنظیم و ترانه‌های آن هستند.»

او درباره نوع برخوردی که با این آلبوم در شورای موسیقی دفتر موسیقی شد نیز گفت: «ما سیزده قطعه برای اخذ مجوز فرستاده بودیم که از 13 قطعه تنها یک قطعه موفق به مجوز گرفتن شد و اعضای محترم شورای موسیقی زیر پرونده من نوشته بودند: این ‌آلبوم ذهن مخاطب را گمراه می‌کند و فاقد ارزش‌های هنری است! متاسفیم که گوش جامعه ایرانی به شنیدن چنین محصولاتی عادت کرده است...!»

این خواننده که پس از این برخورد شورای موسیقی با مسئولیت شخصی و امضای «پیروز ارجمند» موفق به دریافت مجوز شده، توضیح داد: «بعد از این نوع برخورد آلبوم را نزد آقای ارجمند بردم و اتفاقات را توضیح دادم. ایشان در روز آخر مدیریت‌شان با مسئولیت شخصی شان آخرین امضای دوران مدیریت شان را پای پرونده من زدند و کارمندان دفتر موسیقی هم بخاطر امضای آقای ارجمند تا ساعت 6 عصر ماندند تا کار من راه بیفتد و از آنها واقعا ممنونم.»

* بلیت های کنسرت آمریکا از الان تمام شده

در ادامه این نشست «سلیم احمدی» درباره تور کنسرت های این خواننده در آمریکا توضیح داد: «این تور نتیجه یک سال تلاش پیگیری است. قبلا نیز خواننده های ایرانی در آمریکا به اجرای برنامه پرداخته بودند و هشت شهر روی صحنه رفته بودند. اما در این تور بنیامین در 15 شهر به اجرای برنامه خواهد پراخت. 13 شهر آمریکا و 2 شهر کانادا. این اتفاق فوق العاده حائز اهمیت است و نکته دیگر هم این است که از همین امروز بلیت های کنسرت «سن خوزه» تمام شدند و این موضوع را تهیه کننده کنسرت امروز به من خبر داد.» او ادامه داد: «برای یک خواننده ایرانی، فروش بالای بلیت کنسرتهایش در آمریکا نکته مهمی است. این آثار با متر و معیار مجوزهای داخلی تولید شده اند ولی توانسته مورد توجه خارجی ها هم قرار بگیرد و در کمتر از یک هفته مثلا بلیت کنسرت بنیامین در سن خوزه تمام می شود. این موضوع موضوع کمی نیست.»

* مخاطب داخلی دلزده شده

پس از توضیحات «سلیم احمدی» درباره استقبال مخاطبان موسیقی در خارج از کشور از کنسرت‌های خواننده های داخلی، سوالی مبنی بر دلایل فروش نرفتن بلیت کنسرت های پاپ داخلی مطرح شد که بنیامین در این باره گفت: «ازدیاد کنسرت‌ها در داخل کشور باعث این اتفاق شده که مخاطب دلزده شود. این مهم‌ترین دلیل فروش نرفتن بلیت‌ها به نظر من است.»

در انتهای این نشست بخش هایی از آلبوم «94» برای خبرنگاران و حاضرین پخش شد.

این آلبوم چهارشنبه 24 تیر از سوی «تصویرگستر پاسارگاد» و تحت امتیاز موسسه «بنیامین موزیک» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 13:35

دیدگاه‌ها

سه شنبه 23 تیر 1394 - 14:52

شورای موسیقی خودش یکی از دلایل اینه که گوش مردم به این نوع موسیقی ها بیش از حد عادت کرده درسته همه جای دنیا موسیقی سطح پایین جریان داره اما موسیقی سطح بالا هم جریان داره اما تو ایران موسیقی پاپ داره سقوط میکنه از لحاظ تهیه و تولید،از لحاظ ملودی،ترانه، و از لحاظ خوانندگی ولی نوازنده های خوبی وارد عرصه شدن امیدوارم یه روزی حال موسیقی ما خوب بشه

سه شنبه 23 تیر 1394 - 14:55

این خواننده درباره حاشیه‌های پیش آمده برای صدور مجوز این آلبوم توسط شورای موسیقی که گفته می‌شود قبل از صدور مجوز این آلبوم اعلام کرد این آلبوم موسیقی فاقد صلاحیت‌های لازم است، توضیح داد: من به تمام دوستان شورای موسیقی احترام ویژه‌ای قائل هستم اما اینکه آنها اعلام می‌کنند که آلبوم من، سلیقه مردم نیست و فاقد ارزش‌های فرهنگی است، نمی‌توانم درک کنم چرا که در هیچ جای دنیا نمی‌توانیم صراحتاً بگوییم که یک جمعیت اندک، صلاحیت قضاوت درباره همه سلایق را دارند. البته خوشبختانه بعد از به وجود آمدن این حاشیه‌ها، با وساطت آقای مرادخانی و پیروز ارجمند، ماجرا ختم به خیر شد و مجوز من را صادر کردند. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که امیدوارم شورای موسیقی دفتر موسیقی به شکلی باشد که ما اهالی موسیقی پاپ، نماینده‌ای هم در این شورا داشته باشیم.

ببینم با این کاراشون میتونن یک کاری کنن بنیامین هم که رفت آمریکا دیگه برنگرده؟!؟!
کی قراره تمام سلایق مورد احترام قرار بگیره خدا میدوونه...
شدیدا منتظر آلبوم بنیامینم فرداااا

سه شنبه 23 تیر 1394 - 15:15

خداروشکر که آقای ارجمند تو آخرین لحظات مسئولیتشون یه کار مثبت کردن
اما اکثر ترانه های فرید احمدی فاقد هرگونه ارزشی هستن! کاش بنیامین با ترانه سراهای دیگه ای هم همکاری میکرد
به هر حال امیدوارم که آلبومش خیلی خوب باشه و آلبوم قبلیشو جبران کنه

سه شنبه 23 تیر 1394 - 16:56

برنامه های جدیدی دارم واست
برنامه های جدیدی دارم واست
برنامه های جدیدی دارم واست
برنامه های جدیدی دارم واست

سه شنبه 23 تیر 1394 - 17:49

بنظرم بهترین البوم سال میشه ...

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 16:21
ناشناس

ترانه های فرید احمدی خیلی قوی نیست که البوم بخواد اول بشه
تنظیم و اهنگسازی هم نامبر وان نیست ولی صدای بنیامین خوبه

216.113.139.127
سه شنبه 23 تیر 1394 - 18:47

واقعا ترانه هاش ضعیف و سطحیه اصلا در حد بنیامین نیست ، متعجبم چرا همش با فرید احمدی کار میکنه ! این البوم با این ترانه ها بدرد بچه مدرسه ای ها میخوره

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 01:58
rofagha 110

بذار آلبوم بیاد بعد شما شروع کن به کوبیدن اثر !!!

100.9.180.84
چهارشنبه 24 تیر 1394 - 01:57

بهترین البوم سال بنیامین 94

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 06:02

از بیانات محسن یگانه(مصاحبه با موسیقی ما مرداد88):
این خیلی مهم است که از راه به در نشوند. نمونه عینی این جور آدم‌ها که از خود بی‌خود شدند و راه را در میانه گم کردند، کسی نیست جز بنیامین بهادری. او که حتی درک درستی از هفت نت موسیقی هم ندارد، به راحتی کل جامعه هنری ایران را زیر سوال می برد و به آنها بی‌احترامی می‌کند. چرا ما باید لنگ یک سری افراد بی‌هنر باشیم که سر یک‌سری اتفاقات خاص رو آمده‌اند و فکر می‌کنند که موج شان ماندگار است.
بفرمایید، این هم آلبوم جدید بنیامین! چرا ما باید اجازه بدهیم که یک «بچه»، یک بچه از لحاظ هنری، بیاید و در صحبت‌هایش این همه هنرمند را زیر سوال ببرد؟ آلبوم دوم همین آقا همه انسجام بازار موسیقی ما را بعد از عید از بین برد. او به شعور مردم ما توهین کرد و تازه دو قورت ونیم‌اش هم باقی است.

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 13:42
alireza M

میدونم چرا می خوای با اسکلتهای پوسیده ی گذشته زندگی کنی؟!مگه نمیدونی اینو یگانه سال ۸۸ گفت وقتی ک شدیدا با بنیامین مشکل داشت که بعد اشتی کردن .حالا تو اومدی چوب ب تابوت بزنی؟!.اونم ۶سال ازگار بغدش!چرا؟!
بعد اقای یگانه کسی نیست که خودشوبزرگ ازلحاظ هنری بدونه یا هم قد بلندقدان هنری.
خودش اعتراف کرده یه کمی فبلش فرق گیتارو نمیدنم چی چی رو نمیدونسته!!!دوستان جمله دقیقشو شما یادتون هست بگید
..اصلا خودت حرف زدنشو تو همین متنی که نوشتی ببین تا متوجه شی چند کیلو هنرمنده.ا ین واقعا طرز مصاحبه دادن یه ادم بافرهنگه ؟!حالا هنرمندی ارزونش!!!تو و امثال تو دنبال چی هستین واقعا ؟بزرگ شین. کم اوردین دیگه اعتراف کن!!!

53.197.58.36
چهارشنبه 24 تیر 1394 - 13:43
alireza M

نمیدونم چرا می خوای با اسکلتهای پوسیده ی گذشته زندگی کنی؟!مگه نمیدونی اینو یگانه سال ۸۸ گفت وقتی ک شدیدا با بنیامین مشکل داشت که بعد اشتی کردن .حالا تو اومدی چوب ب تابوت بزنی؟!.اونم ۶سال ازگار بغدش!چرا؟!
بعد اقای یگانه کسی نیست که خودشوبزرگ ازلحاظ هنری بدونه یا هم قد بلندقدان هنری.
خودش اعتراف کرده یه کمی فبلش فرق گیتارو نمیدنم چی چی رو نمیدونسته!!!دوستان جمله دقیقشو شما یادتون هست بگید
..اصلا خودت حرف زدنشو تو همین متنی که نوشتی ببین تا متوجه شی چند کیلو هنرمنده.ا ین واقعا طرز مصاحبه دادن یه ادم بافرهنگه ؟!حالا هنرمندی ارزونش!!!تو و امثال تو دنبال چی هستین واقعا ؟بزرگ شین. کم اوردین دیگه اعتراف کن!!!

169.100.36.217
چهارشنبه 24 تیر 1394 - 18:58
Ahmad Reza

واقعا برا این ناشناس متاسفم
به قول معین:
گذشته ها گذشته
الان محسن یگانه و بنیامین خیلی هم رفیق هستند
اصلا به تو چی میرسه اینجا؟
جز اینکه هوادارا یگانه و بنیامین رو بندازی به جون هم ...
مثلا ماه رمضونه...روزه میگیری؟خدا میدونی چیه؟
دوستان عزیز به فرمایشات جناب ناشناس توجهی نفرمایید
ایشون خودش کاملا وضعیتش مشخصه...هه

124.59.159.116
پنجشنبه 25 تیر 1394 - 05:48
ناشناس

اون زمان که بنیامین ملودی میساخت ایشون فرق گیتار و ویولن رو نمیدونست حالا ادعای کارشناسی میکنه........اینه نوع حرف زدن یه خواننده پاپ واقع تاسف داره شادمهر به اون بزرگیش هیچوقت نگفت من کارشناسم
به چاوشی گفتن سلطان شاکی شد گفت این القابو به من ندین به شادمهر گفتن استاد اونم این حرفو زد
حالا ایشون تازه کیفم میکنه رفیقای روزنامه نگارش و طرفداراش بهش میگن آقای نابغه!

209.51.77.127
پنجشنبه 25 تیر 1394 - 06:08
ناشناس

چه اختلافی بین بنیامین و یگانه بوده ؟
مگه غیر از این بوده که بنیامین یه انتقاد کوچیک به کاور کردن یگانه داشت؟ جواب اون انتقاد کوچیک این همه توهین و بی احترامی بود
کل آلبومای یگانه به اندازه آلبوم اول بنیامین فروش نداشت!

43.147.53.68
پنجشنبه 25 تیر 1394 - 15:19
رها

واقعا مسخرس! این حرف سال ۸۸ هه!
وقتی ک بنیامین علیه اون گفته بود یگانه هم خیلی بد جواب داده بود!
اما بعدش سریع باهم خوب شدن
برید مصاحبه زمانی ک اشتی کردن رو بخونید... سراسر محبته نسبت بهم!
هردوتاشونم بهترین خاننده های ایرانن:))))
درضمن محسن یگانه خیلی زودتر بقیه به لقب سلطان ک ب اونم میگفتن واکنش نشون داد...
واقعا ک!

238.114.252.23
پنجشنبه 25 تیر 1394 - 22:18
ریحانه ♥بنیامینی♥

واقعا متاسفام برات...مثلا میخای هوادارای بنیامین و یگانه رو به جون هم بندازی؟؟
اینا مال سال 88 دوست عزیز...
الان بنیامین و یگانه از شدت رفاقت تو حلق همدیگه هستن...باور نداری برو سرچ کن( کل کل بنیامین و یگانه ) و مصاحبشونو بخون...چه شوخیایی که با هم نکردن...اینا تنها خواننده هایی هستن که بعضی وقتا رو استیج همدیگه هم میرن...
واقعا که!!!!

16.32.77.82
جمعه 26 تیر 1394 - 05:53
Saman (UK)in Iran

جدا یگانه گفته چرا باید لنگ یه مشت آدمای بی هنر باشیم!!!؟؟؟؟؟؟
عجججججببببب!!
اونوقت خودشون چقدر هنرمندن؟!!این از اون یا اون از این هنرمندتره؟!! :)))))
آقا خب وقتی همه کوچیک باشن از این حرفها زده میشه.....!
فعلا توی شهر کورها یک چشمیها پادشاهند...!!
متاااااسسسفااانه!!!!!

135.101.130.254
چهارشنبه 24 تیر 1394 - 09:21

آلبوم قبلی بنامین خیلی تعریف نداشت و ترک هیت نداشت و یکنواخت آروم بود. البته این مشکل رو 95 درصد خواننده های دیگه هم دارن
امیدوارم آلبومش قطعات هیت داشته باشه . مثل 2 آلبوم اولش

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 13:52
آرزو بهاری(هوادار نیما وارسته)

سلام
آلبوم بنیامین 93 به خاطر احترام به مرگ همسر اقای بهادری قطعات هیتش حذف شد ..وگرنه تنظیم کننده اون البوم همون هنرمندیه که قطعات هیت خیلی زیادی از خودش به یادگار گذاشته ..... به امید موفقیت های روز افزون اقای بهادری وگروهشون

210.59.201.218
چهارشنبه 24 تیر 1394 - 11:43

آلبوم انرژیک هست فارسی و انگلیسی خونده بعضی ترک ها رو ..... نمیشه گفت عالی عالی هست ولی به شخصه دلم تنگ شده بود برای آهنگ های انرژیک ..... خواننده ها یه مدت بود فکر می کردن ملت ایرانی همه افسردگی حاد دارن ولی این خوب بود ... سبک بنیامین هم توی همه آهنگ ها هست قرار نیست همه خوششون بیاد منی که همه جوره آهنگ گوش می دادم الان که دارم گوش میدم و نظر میزارم می گم در حد متوسط رو به بالاست

جمعه 26 تیر 1394 - 18:25

بنیامین برای تک آهنگ میری استدیو عکس هنری میندازی کلی روش کار میکنی، بعد برای کاور آلبوم با موبایل عکس میگیری؟؟؟؟
خدایییی من طرفدارتم ولی رسما داری بمون توهین میکنی !!!!
اون از ترانه اون از آهنگ آون از طرز خوندن ..... کل آلبوم 9 تا ترکه س تاش رو دوباره خونده!
تنها چیز خوبت, شخصیت خودته و اعتماد ب نفست !

شنبه 27 تیر 1394 - 09:24

بی محتوا ترین البومی بود که تا الان شنیدم!!
جناب بنیامین رسما داری به شعور مخاطبات توهین میکنی ..
واقعا نافذ ترین قسمت البوم این قسمتش بود
تو یکی یدونمی ترو خدا نرو مهربون!!!!

دوشنبه 29 تیر 1394 - 09:12
ریحانه ♥بنیامینی♥

(تو یکی یدونمی ترو خدا نرو مهربون!!!!)
اقای محترم شما حتی متن ترانه رو غلط نوشتید...حالا با اینکه ترانه رو درست متوجه نشدید ادعا میکنید به محتواترین البومه؟؟؟؟
متاسفام واقعا...واقعا...

232.206.150.131
شنبه 27 تیر 1394 - 12:10

به نظر من این آلبوم با کارای قبلی بنیامین خیلی متفاوته و به قول خودش اینو جوری کار کرده که انگار کسی بنیامینو نمی شناسه و واسه اولین باره که داره یه چنین سبکی گوش می ده و ترکاش خیلییییییی بهم انرژی داد. فوق العاده ه ه ه

شنبه 27 تیر 1394 - 13:36

حس خوبیههههههههههههههههههه/

شنبه 3 مرداد 1394 - 15:19

زیباترین صدا=بنیامین بهادری
زیباترین صدا=بنیامین بهادری
زیباترین صدا=بنیامین بهادری

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین: 94 بهترین آلبوم من است | موسیقی ما