برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اولین روزهای مرداد ماه
کنسرت «علی زندوکیلی» در اصفهان و اهواز برگزار می شود
موسیقی ما – خواننده «ترانه های قدیمی» در نخستین روزهای مرداد امسال در شهرهای اصفهان و اهواز به اجرای زنده می پردازد.

به گزارش «موسیقی ما»، محمود شبیری (مدیربرنامه های علی زندوکیلی) در این خصوص در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «کنسرت آقای زندوکیلی در تاریخ 1 و 2 مرداد ماه در سالن فرشچیان اصفهان برگزار خواهد شد و پس از این کنسرت هم در تاریخ 10 و 11 مرداد این خواننده در اهواز به روی صحنه خواهد رفت.»

او در ادامه درباره جدیدترین آلبوم این خواننده نیز توضیح داد: «آلبوم «ترانه های قدیمی» همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و به زودی در اختیار دوستداران این خواننده قرار خواهد گرفت. در حال برنامه ریزی تبلیغاتی و خبری برای این اثر هستیم و به زودی اخبار و اطلاعات این اثر در رسانه ها منتشر خواهد شد.»

شبیری درباره جزئیات بیشتر آلبوم جدید علی زندوکیلی نیز اعتقاد داشت: «اجازه بدهید به محض قطعیت زمان انتشار آلبوم، تمام جزئیات و اخبار مربوط به این اثر در اختیار دوستداران او قرار خواهد گرفت. فعلا در مرحله انتخاب تاریخ پخش آلبوم هستیم و به زودی درباره این آلبوم اطلاع رسانی درست و گسترده ای انجام خواهد شد.»

گفتنی ست علی زندوکیلی پیش از این در آلبوم های بسیاری از قبیل آلبوم گروه دارکوب، دنگ شو و ... به عنوان خواننده حضور داشته و نخستین آلبوم مستقل اش به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

این خواننده همچنین در موسیقی نمایش «ترانه های محلی» و «ترانه های قدیمی» از ساخته های پر طرفدار «محمد رحمانیان» به عنوان خواننده حضور داشت و چند کنسرت مستقل را نیز در تهران و شهرستان های مختلف روی صحنه برد که با استقبال دوستداران موسیقی ایرانی مواجه شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 تیر 1394 - 23:09

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «علی زندوکیلی» در اصفهان و اهواز برگزار می شود | موسیقی ما