برنامه یاد بعضی نفرات
 
پخش آلبوم جدید پرینس از طریق تیدال
آشتی ستاره قدیمی پاپ با سیستم‌های پخش آنلاین
پرینس خواننده افسانه‌ای پاپ آلبوم جدید خود را ماه سپتامبر ارائه خواهد کرد. این چهره‌ی شاخص موسیقی عامه‌پسند که در اوایل تابستان سال جاری میلادی تمام آثار خود را از بیشتر سیستم‌های پخش انلاین (استریم) بیرون کشیده‌بود روز جمعه اعلام کرد آلبوم جدید خود را از طریق سیستم پخش آنلاین «تایدل» (Tidal) پخش می‌کند.

 این آلبوم «The Hit & Run Album» نام دارد و با نام اختصاری «HITNRUN» هم شناخته می‌شود. تایدل یکی از سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی است که از جمله صاحبان آن جی زی،رپر مشهور امریکایی است. در بحث‌های اخیر درباره میزان امتیاز و حق‌ تالیفی که سیستم‌های پخش (استریم) به هنرمندان می‌دهند گفته می‌شد که تایدل بیشترین حق تالیف را به صاحبان اثار می‌پردازد. به همین علت پرینس هم اعلام کرد آلبوم بعدی خود را روی این سیستم پخش قرار خواهد داد.

قبل از انتشار این آلبوم یک تک‌آهنگ از آن با نام «HARDROCKLOVER» در اول جولای بی هیچ مقدمه‌ای روی سیستم‌های پخش آنلاین قرار گرفت. گروه همراه  پرینس که خود با نام «rd Eye Girl 3» شهرت دارند درمصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی خبر انتشار این آلبوم را داده و آن را معرفی کرده بودند. دونا گرانتیس (Donna Grantis)، ایدا نیلسن (Ida Nielsen) و هانا فورد ولتن (Hannah Ford Welton) که اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند در این مصاحبه گفته بودند «فوق‌العاده است، هیت‌های زیادر این آلبوم وجود دارد. این یک آلبوم فوق تجربی است». آن‌ها همچنین درباره برخی قطعات این آلبوم اطلاعاتی را فاش کردند از جمله اینکه یکی از قطعات منتشر نشده‌ی پرینس، «هزار بوسه و آغوش» و یک نسخه جدید از ترانه «ما می‌توانیم این باشیم» است که نسخه اولیه آن در آلبوم « Art Official Age» اراده شده بود، از جمله قطعات آلبوم جدید پرینس هستند.
منبع: 
سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 12:47

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آشتی ستاره قدیمی پاپ با سیستم‌های پخش آنلاین | موسیقی ما