برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرپرست این گروه از اولین تجربه ترانه سرایی خواننده آلبوم «94» و همکاری با یک تهیه کننده مطرح تلویزیون سخن گفت
قطعه جدید گروه «بچه‌های ایران» با ترانه‌ای از «بنیامین بهادری» منتشر خواهد شد
موسیقی ما - «بنیامین بهادری» برای اولین بار در کسوت یک ترانه‌سرا ظاهر خواهد شد. این خواننده پاپ طی ده سال اخیر که به شکل حرفه‌ای وارد عرصه موسیقی شده تا کنون هیچ ترانه‌ای از خودش را اجرا نکرده یا در این زمینه با هیچ شخصی همکاری نداشته است. وحید (بنیامین) بهادری به گواه همکاران و اطرافیانش ترانه‌سرای خوبی است اما تا کنون فقط در زمینه آهنگسازی و تنظیم با سایر اهالی موسیقی همکاری داشته است.  اما او برای اولین بار ترانه‌ای به نام «عشق‌های بزرگ» را در اختیار گروه «بچه‌های ایران» قرار داده است. «سیاوش خواهانی»، سرپرست گروه بچه‌های ایران، در توضیح این خبر به «موسیقی ما» اعلام کرد که ترانه بنیامین با سایر عاشقانه‌هایی که تا کنون از او شنیده‌ شده متفاوت است و سوژه جدیدی دارد.

سیاوش خواهانی جدیدترین فعالیت‌های گروه بچه‌های ایران که با حضور ستاره‌های سینما و اهالی موسیقی فعالیت می‌کند را اینگونه تشریح کرد:«یکی از مهمترین اتفاقاتی که برای گروه ما رخ داده، امضای قرارداد با یکی از تهیه‌کننده‌های نامی رسانه ملی و سینمای خانگی و پرده نقره ای ایران است. پس از جلسه‌ای که عصر روز گذشته با آقای «شهاب چگینی» داشتیم با ایشان به توافق رسیدیم و قرارداد پنج ساله‌ای میان ما به ثبت رسید. تا کنون تمامی فعالیت‌های گروه بچه‌های ایران با مدیریت و هزینه شخصی بنده انجام می‌شد و حقیقتا هماهنگی و تولید اثر برای جمعی از ستاره‌های سینما و موسیقی سخت بود. اما از امروز وارد فصل جدیدی از فعالیت‌های گروه بچه‌های ایران شده‌ایم و با همراهی آقای  چگینی به زودی آثار متفاوتی را تولید و منتشر خواهیم کرد.»

همچنین شهاب چگینی که تا کنون تهیه‌کننده سریال‌های پرمخاطبی نظیر «ساعت صفر» بوده در گفتگوی کوتاه با سایت «موسیقی‌ما» اعلام کرد:« به کمک سیاوش خواهانی، آهنگساز و مدیر هنری این گروه، ضمن دعوت از چهره محبوب تلویزیونی و سینمایی و ورزشی، با کشف استعداد از خوانندگانی که مایل به حضور در عرصه بازیگری نیز هستند؛ آنها را پس از آموزش‌های لازم به این هنر هم صادر خواهیم کرد. تا به این ترتیب نسل تازه‌ای از بازیگران سینمایی و تلویزیونی شکل بگیرد.»

گفتنی است که به زودی علاوه بر «عشق‌های بزرگ»، قطعه دیگری به نام «صد و هفتاد و پنج» با ترانه‌ای از «غزاله خواجوی» منتشر خواهد شد که در رثای 175 شهید غواص است.

نام بچه‌های ایران از تابستان 93 و همزمان با انتشار تک قطعه «اوج پرواز» بیش از پیش مطرح شد. آن اثر برای حمایت از تیم ملی والیبال ایران و همزمان با روزهای اوج لیگ جهانی منتشر شد. قطعه‌ای ریتمیک و پرانرژی که ترانه‌اش مضمون ملی و میهنی داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. «امین حیایی»، «کامران تفتی»، «علی ضیا»، «نیما نکیسا»، «پویا امینی»، «مازیار عصری»، «کامبیز دیرباز» و «امید حجت» از جمله چهره‌های مطرحی بودند که در آن اثر به عنوان خواننده حضور داشتند. آنها در ادامه قطعه «بمب و عروسک» را برای حمایت از مردم مظلوم غزه به مخاطبان ارائه کردند. جدیدترین اثر این گروه هم قطعه شاد «نوروز امروز» بود که در واپسین روزهای سال 93 به همراه موزیک ویدئوی آن منتشر شد. در این دو قطعه باز هم چهره‌های مطرحی نظیر «نسرین مقانلو»، «شهره سلطانی»، «محمدرضا هدایتی»، «احسان شماعی‌زاده»، «پویا بیاتی» و «سیامک خواهانی» ترانه‌ها را اجرا کردند. البته در قطعه نوروز امروز از صدای استاد زنده یاد «مرتضی احمدی» هم استفاده شده بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 02:53

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 17:48

آخ جووووون...بالاخره ترانه از بنیامین...
مررررسی عشقم

چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 18:44

بنیامین که همیشه بهترینه
مطمئنم اینم ترانه هم فوق العاده هست

پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 15:10

ممنون .درانتظار بزودی!خیلی دلم می خواد ترانه بنیامینو بشنوم.
بعد کی منتشر میشه؟

پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 19:32

معلوم که مث همیشه عالی

پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 19:34

معلوم که مث همیشه عالی

جمعه 23 مرداد 1394 - 00:58

این قطعه کی میاد؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه جدید گروه «بچه‌های ایران» با ترانه‌ای از «بنیامین بهادری» منتشر خواهد شد | موسیقی ما