برنامه یاد بعضی نفرات
 
5 و 6 شهریور ماه، آخرین کنسرت تابستانه گروه «بمرانی» برگزار می‌شود؛
بمرانی با «مخرج مشترک» روی استیج می‌رود
موسیقی ما - کنسرت گروه «بمرانی» در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، این گروه موسیقی که سرپرستی آن را «بهزاد عمرانی» بر عهده دارد، در هفنه اول شهریورماه سال جاری، طی دو شب میزبان مخاطبین خود خواهد بود و با پایان کنسرت‌های تابستانه خود، برای برگزاری کنسرت‌های دیگر راهی شهرستان‌ها می‌شود.

کنسرت «بمرانی»، پنجشنبه و جمعه هفته جاری ( 5 و 6 شهریور 1394)، ساعت 21 در تالار آزادی برگزار می‌شود. در این اجرا اعضای گروه بمرانی متشکل از بهزاد عمرانی (خواننده، نوازنده گیتار آکوستیک)، مانی مُزکی (سازدهنی، ترومبون)، آرش عمرانی (پیانو، آکاردئون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک)، کیارش عمرانی (گیتار باس) و آبتین یغماییان (درامز) ترکیبی از قطعات آلبوم‌ «مخرج مشترک» و دیگر ساخته‌های خود را با رپرتوار جدید برای مخاطبان اجرا می‌کنند.

بمرانی کار خود را در سال 87 ابتدا با خوانندگی و نوازندگی بهزاد عمرانی آغاز کرد. بهزاد عمرانی (خواننده و نوازنده گیتار) که بمرانی را به عنوان نام مستعار خود انتخاب کرده بود، پس از اجرای چند برنامه فردی در سال 89 با مانی مزکی (ساز دهنی و ترومبون) و جهانیار قربانی (گیتار الکتریک) آشنا شد که نتیجه این آشنایی، تشکیل گروه موسیقی بمرانی بود.

گروه 3 نفره بمرانی از سال 89 اجراهای پژوهشی و کافهای خود را آغاز کردند و در ادامه آرش عمرانی (کیبورد) در اجراهای پژوهشی به گروه پیوست و بعدها کیارش عمرانی به عنوان نوازنده گیتار باس و آبتین یغماییان به عنوان نوازنده درامز به گروه اضافه شدند و اعضای اصلی بمرانی در قالب یک گروه موسیقی تجربی و مستقل شروع به فعالیت کردند.

آلبوم‌های «اتوبوس قرمز» و «مخرج مشترک» و تیتراژ برنامه «خندوانه» از آثار این گروه هستند. گروه بمرانی پیش از این در روزهای 25 و 26 خرداد و 2 مرداد سال جاری در سالن آزادی تهران روی استیج رفته بود و چهره‌هایی چون فردین خلعتبری، اکبر عالمی، کیاوش صاحب‌نسق، نگار جواهریان، سروش صحت، رامبد جوان، صابر ابر، هوتن شکیبا و... در اجراهای گذشته به تماشای اجرای آن نشستند.
 
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 15:20

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بمرانی با «مخرج مشترک» روی استیج می‌رود | موسیقی ما