برنامه یاد بعضی نفرات
 
ترانه‌های ستاره بزرگ دهه 90 داستانی کودکانه شد
ماریا کری کتاب کودک منتشر می‌کند
موسیقی ما - حالا ماریا کری می‌تواند داستان کریسمس  مورد علاقه‌اش را برای راک و رو (دوقلوهای ماریا کری) بخواند.

ماریا کری (Mariah Carey)، خواننده و ترانه‌سرای 45 ساله با الهام از یکی از آهنگ‌های بسیار مشهورش به نام «تنها هدیه‌ی کریسمسی که می‌خواهم تو هستی» /(All I Want For Christmas Is You) که هیت سال 1994 شد کتاب کودکی منتشر می‌کند که حاوی بسیاری از ترانه‌های اوست.

کری می‌گوید: "وقتی ترانه « تنها هدیه‌ی کریسمسی که می‌خواهم تو هستی » را می‌نوشتم رویایم این بود که این آهنگ تبدیل به یک ترانه کریسمسی شود. افتخار می‌کنم که این قطعه هر ساله خاطرات مخاطبانش را زنده می‌کند و خیلی هیجان دارم که بتوانم داستان این ترانه را با این کتاب تصویری برای نسل‌های جدیدی زنده نگاه دارم"

این کتاب تصویری کودک قرار است روز دهم نوامبر (19 آبان) روی قفسه کتاب‌فروشی‌ها قرار گیرد. کتاب حاوی تمام ترانه‌های کری از سال 1994 است که بیشتر از 14 میلیون نسخه فروش داشته‌اند و داستان آن درباره دخترکی است که بزرگترین آرزوی کریسمس‌اش داشتن یک یک توله سگ کوچک است. عکس روی جلد هم دختر کوچکی را نشان می‌دهد که یک توله سگ را در آغوش گرفته‌.

علاوه بر این ماریا کری قرار است  یک فیلم تلویزیونی در شبکه هال‌مارک را کارگردانی و در آن بازی کند. این فیلم «پروژه‌ی کریسمس ماریا کری» نام دارد و باز هم بر اساس یکی از آهنگ‌های اوست.

سایت اینترتینمنت تونایت در سال 1994 با کری درباره « تنها هدیه‌ی کریسمسی که می‌خواهم تو هستی » گفتگویی ترتیب داد اما در آن زمان هیچ کس نمی‌توانست چنین موفقیت عظیمی را برای این قطعه پیش‌بینی کند... البته شاید به غیر از خود ماریا کری.

او در این گفتگو گفته بود: «وقتی شما یک آلبوم کریسمس منتشر می‌کنید باید بدانید که برای بقیه عمر شما در زندگی باقی خواهد ماند. چنین اثری برای سال‌ها و سال‌ها توسط مخاطبان شما گوش داده می‌شود» ماریا در همان گفتگو به این هم اشاره کرد:«آدم همشه امید دارد مردم آن‌ها [آهنگ‌ها] را دوست داشته باشند، آن‌ها تبدیل به اثرات کلاسیکی می‌شوند. می‌دانید این درست مثل یک رویا است»
منبع: 
اینترتینمنت تونایت

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : جمعه 6 شهریور 1394 - 00:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماریا کری کتاب کودک منتشر می‌کند | موسیقی ما