برنامه یاد بعضی نفرات
 
یادداشتی برای معرفی بهترین تهیه کننده ی موسیقی در جهان به انتخاب هیات داوران اکسپوی womex
سایبان آرامش ما، مائیم
خبر کوتاه ولی قابل تامل بود: رامین صدیقی از ایران به عنوان بر‌ترین تهیه کننده در زمینهٔ نشر موسیقی در سال ۲۰۱۵انتخاب شد.

در موسیقی ایران کم نبوده‌اند، موسیقی دان‌های برگزیده که نشان‌های مختلفی را از موسسه‌ها و جشنواره‌های معتبر خارجی دریافت کرده‌اند. از نشان پیکاسو تا شوالیه گرفته تا شهروند افتخاری و....... اما این هنرمندان اکثرا در برابر مخاطبینِقابل دسترس و همچنین حمایت‌ها و مورد پسند قرار گرفتن در داخل کشور و انعکاس آن در خارج از ایران بوده است که به این مهم دست پیدا کردند. اینکه برای نخستین بار در حوزهٔ نشر موسیقی که خود در داخل کشور شغلی حساس و همواره در جاده‌ای پر پیچ و خم بوده و هست و گوشه چشمی به آن نمی‌شود تهیه کنندی‌ای از کشور ایران در میان صنعت پیشرفتهٔ موسیقی در کشور‌های غربی انتخاب شود و افق تیزبینی از فرسنگ‌ها دور‌تر از چشم خودمان، آن را دیده و مورد صیرفی قرار داده باشد، باعث مباهات است و نشر موسیقی «هرمس» از این فرایند سربلند و یکه تاز بیرون آمده که جای بسی خوش حالی و خوش وقتی ست.

مجمع صنفی تولید کنندگان آثار شنیداری ضمن تبریک به آقای رامین صدیقی مدیر نشر هرمس برای این انتخاب در طول مسیر پانزده سال فعالیت خود، نظر مسوولان و دست‌اند کاران هنر را به این نکته جلب می‌کند که حمایت از «نشر موسیقی» نیز می‌تواند در مسیر افتخار آفرینی و پیشرفتِ بین المللی قرار گیرد. تجربه اندوزی و به کار گیری آن در جهت رشد فرهنگ انتشار موسیقی وهمچنین کوتاه نیامدن از دیدگاه و معیار‌های موسیقایی با توجه به شرایط پیش رو، دو عامل مهم برای موفقیت نشر می‌تواند به حساب آید. امید است که جامعهٔ موسیقی با حمایت از چنین رویکردهای فرهنگی، قدر‌دان متخصصینِ این حوزه باشد و این اولین قدم تبدیل به گامهای استواری برای جامعهٔ تولید کنندگان آثار شنیداری در سالهای آینده شود. بدیهی ست تا خودمان برای خودمان به احترام به پا نخیزیم، دیگران به تشویقمان قد راست نخواهند کرد.

مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری
شهریور١٣٩۴
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 17:38

دیدگاه‌ها

دوشنبه 22 آذر 1395 - 09:07

ممون مطلب مفید و خوبی بود
با تشکر

دوشنبه 22 آذر 1395 - 09:08

ممون مطلب مفید و خوبی بود
با تشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سایبان آرامش ما، مائیم | موسیقی ما