برنامه یاد بعضی نفرات
 
از دوازدهم تا چهاردهم مهرماه
بل‌کانتو در تالار رودکی کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - ارکستر و کُر بزرگ «بل کانتو» به رهبری «نیما پناهی‌ها» از دوازدهم تا چهاردهم مهرماه در تالار رودکی به روی صحنه خواهد رفت.

«نیما پناهی‌ها» -آهنگساز، مدرس موسیقی و رهبر ارکستر در گفتگو با موسیقی ما در این باره می‌گوید: «ما در این اجرا قطعاتی از اپراهای ایتالیایی را در شبی با عنوان «آواز زیبا» اجرا خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد در این سه شب قطعاتی پرشور از اپراهای وردی، روسینی و پوچینی، توسط خوانندگان مطرح اپرا و آواز زیبا را همراه با گروه کُر بزرگ بل کانتو اجرا کنیم.»

رهبر «بل‌کانتو» همچنین از حضور کنسرت مایس‌تر برجستهٔ روسی خانم «لیکا کاشیرسکایا» و حضور پیانیست برجسته - فراز عقیلی- خبر می‌دهد، همچنین در این اجرا خانم «غزاله شیرازی» - نوازندهٔ ویولن‌سل هنرنمایی می‌کنند. «نیما پناهی‌ها» کُر بزرگ «بل کانتو» را کُری بسیار سختکوش و متفاوت در اجرای صحیح قطعات ارزیابی می‌کند: ‌» معرفی تمام خوانندگان کُر و آواز زیبا در فرصتی مناسب انجام خواهد گرفت؛ اما از این میان می‌توان به هنرنمایی عذرا وزیری، فلورا فرزانه، پریسا دلفانی، محمد حقیقی، امیربهادر سید قاسم، هامون هاشمی، مرتضی اکبرزاده، الیاس بهشتیان، نگار زاهدی و حسین عطری به نمایندگی از تمام خوانندگان بل کانتو اشاره کرد.

اجرای ارکستر و کُر بزرگ بل کانتو با عنوان «آواز زیبا» در تاریخ ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ مهر ماه در تالار رودکی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به مراکز فروشی چون سایت ایران کنسرت و فروش گیشهٔ تالار وحدت مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 13:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بل‌کانتو در تالار رودکی کنسرت می‌دهد | موسیقی ما